30-April-2020, 11:53:56
Stron: 1 2
30-April-2020, 11:54:06
![[Obrazek: f8sEtFt.png]](http://mineserwer.pl/forum-secureimg/f8sEtFt.png)
30-April-2020, 11:55:29
Wiadomość wygenerowana automatycznie !
![[Obrazek: image.php?di=PT0G]](http://mineserwer.pl/uploadzdjec/image.php?di=PT0G)
Ten wątek został zamknięty, jeśli nie zgadzasz się z tą decyzją
skontaktuj się z administracją Forum
Pozdrawiamy!
Ten wątek został zamknięty, jeśli nie zgadzasz się z tą decyzją
skontaktuj się z administracją Forum
Pozdrawiamy!
30-April-2020, 12:44:28
![[Obrazek: xoXSCaq.png]](http://mineserwer.pl/forum-secureimg/xoXSCaq.png)
30-April-2020, 12:48:25
![[Obrazek: xoXSCaq.png]](http://mineserwer.pl/forum-secureimg/xoXSCaq.png)
30-April-2020, 12:49:17
![[Obrazek: kE1tfkT.png]](https://i.imgur.com/kE1tfkT.png)
30-April-2020, 13:09:20
![[Obrazek: xoXSCaq.png]](http://mineserwer.pl/forum-secureimg/xoXSCaq.png)
30-April-2020, 13:11:16
![[Obrazek: kE1tfkT.png]](http://mineserwer.pl/forum-secureimg/kE1tfkT.png)
02-May-2020, 22:07:16
Witaj,
Znalazłeś się na tej stronie, gdyż zapewne utraciłeś dostęp do swojego konta lub zapomniałeś swojego hasła.
Wygenerować nowe hasło można na jeden z 3 sposobów.
1) WYGENERUJ SAM NOWE HASŁO!
Jeśli po rejestracji konta na serwerze, zgodnie z zaleceniami podałeś adres email przypisując go do konta poprzez komendę:
/email add AdresEmail PowtórzAdresEmail
to wygenerowanie nowego hasła jest dosyć proste. wystarczy wejść na serwer i wpisać komendę:
/email recovery Email "Podany przy rejestracji"
Po jej wpisaniu zostanie wysłany KOD, na adres email, który trzeba wkleić z komendą podaną w wiadomości email na serwerze, a następnie możesz ustawić nowe hasło!
2) POPROŚ ADMINISTRACJE O WYGENEROWANIE NOWEGO HASŁA!
Administracja może wygenerować dla Ciebie nowe hasło, jeśli była na nim aktywna dowolna usługa zakupiona w itemshopie/sklepie.
Jeśli takowa była zamówiona należy wysłać email na adres: haslominecraft@zarabiam.com
a w treści email podać następujące informacje:
1) Data wysłania sms:
2) Godzina wysłania sms:
3) Treść wysłanego smsa:
4) Numer telefonu na który wysłano sms:
5) Numer telefonu z którego wysłano sms:
3) IP Serwera na którym zamówiłeś usługę i chcesz nowe hasło:
7) Twój nick na serwerze:
8) Opis problemu:
W przypadku zakupu poprzez PSC/Przelewu podaj następujące informacje:
1) Twój nick na serwerze:
2) Data i godzina wysłania:
3) IP Serwera na którym zamówiłeś usługę i chcesz nowe hasło:
4) ID TRANSAKCJI:
5) Email podany przy kupnie usługi:
6) Opis problemu:
W tytule Maila należy wpisać: "Prośba o nowe hasło"
KONIECZNIE PODAJ INFORMACJE ŻE CHODZI O WYGENEROWANIE NOWEGO HASŁA
Po wysłaniu maila według powyższego wzoru, administracja zweryfikuje zamówienie, po pozytywnej weryfikacji otrzymasz nowe hasło na adres email!
3) Masz konto premium?
Napisz maila na haslominecraft@zarabiam.com z prośbą o nowe hasło na konto premium - uzyskasz wtedy odpowiednie instrukcje co należy dalej zrobić.
W tytule maila proszę wpisać "Prośba o nowe hasło do konta Premium"
Jezeli nie miałeś kupionej usługi lub nie przypisałeś adresu email, to nie jesteśmy w stanie pomóc gdyż nie możemy zweryfikować kto był właścicielem konta.
Znalazłeś się na tej stronie, gdyż zapewne utraciłeś dostęp do swojego konta lub zapomniałeś swojego hasła.
Wygenerować nowe hasło można na jeden z 3 sposobów.
1) WYGENERUJ SAM NOWE HASŁO!
Jeśli po rejestracji konta na serwerze, zgodnie z zaleceniami podałeś adres email przypisując go do konta poprzez komendę:
/email add AdresEmail PowtórzAdresEmail
to wygenerowanie nowego hasła jest dosyć proste. wystarczy wejść na serwer i wpisać komendę:
/email recovery Email "Podany przy rejestracji"
Po jej wpisaniu zostanie wysłany KOD, na adres email, który trzeba wkleić z komendą podaną w wiadomości email na serwerze, a następnie możesz ustawić nowe hasło!
2) POPROŚ ADMINISTRACJE O WYGENEROWANIE NOWEGO HASŁA!
Administracja może wygenerować dla Ciebie nowe hasło, jeśli była na nim aktywna dowolna usługa zakupiona w itemshopie/sklepie.
Jeśli takowa była zamówiona należy wysłać email na adres: haslominecraft@zarabiam.com
a w treści email podać następujące informacje:
1) Data wysłania sms:
2) Godzina wysłania sms:
3) Treść wysłanego smsa:
4) Numer telefonu na który wysłano sms:
5) Numer telefonu z którego wysłano sms:
3) IP Serwera na którym zamówiłeś usługę i chcesz nowe hasło:
7) Twój nick na serwerze:
8) Opis problemu:
W przypadku zakupu poprzez PSC/Przelewu podaj następujące informacje:
1) Twój nick na serwerze:
2) Data i godzina wysłania:
3) IP Serwera na którym zamówiłeś usługę i chcesz nowe hasło:
4) ID TRANSAKCJI:
5) Email podany przy kupnie usługi:
6) Opis problemu:
W tytule Maila należy wpisać: "Prośba o nowe hasło"
KONIECZNIE PODAJ INFORMACJE ŻE CHODZI O WYGENEROWANIE NOWEGO HASŁA
Po wysłaniu maila według powyższego wzoru, administracja zweryfikuje zamówienie, po pozytywnej weryfikacji otrzymasz nowe hasło na adres email!
3) Masz konto premium?
Napisz maila na haslominecraft@zarabiam.com z prośbą o nowe hasło na konto premium - uzyskasz wtedy odpowiednie instrukcje co należy dalej zrobić.
W tytule maila proszę wpisać "Prośba o nowe hasło do konta Premium"
Jezeli nie miałeś kupionej usługi lub nie przypisałeś adresu email, to nie jesteśmy w stanie pomóc gdyż nie możemy zweryfikować kto był właścicielem konta.
02-May-2020, 22:07:50
Jeżeli nie dostałeś zamówionej usługi należy napisać E-Mail na adres MINESERWER@ZARABIAM.COM
W treści Maila musi znajdować się:
---------SMS---------
1) Data wysłania sms:
2) Godzina wysłania sms:
3) Treść wysłanego smsa:
4) Numer telefonu na który wysłano sms:
5) Numer telefonu z którego wysłano sms:
6) Serwer na którym chciałeś zamówić usługę:
7) Tryb na którym chciałeś zamówić usługę:
8) Rodzaj usługi którą chciałeś zamówić:
9) Twój nick na serwerze:
0) Opis problemu:
---------SMS+---------
1) Data wysłania:
2) Godzina wysłania:
3) Numer telefonu podany przy kupne:
4) Informacja zwrotna:
5) Serwer na którym chciałeś zamówić usługę:
6) Tryb na którym chciałeś zamówić usługę:
7) Rodzaj usługi którą chciałeś zamówić:
8) Twój nick na serwerze:
9) Opis problemu:
---------PSC---------
1) Twój nick na serwerze:
2) Data i godzina wysłania:
3) ID TRANSAKCJI:
4) Email podany przy kupnie usługi:
5) Serwer na którym chciałeś zamówić usługę:
6) Tryb na którym chciałeś zamówić usługę:
7) Rodzaj usługi którą chciałeś zamówić:
8) Twój nick na serwerze:
9) Opis problemu:
---------PRZELEW---------
1) Twój nick na serwerze:
2) Data i godzina wysłania:
3) Emial podany przy kupnie usługi:
4) ID TRANSAKCJI:
5) Serwer na którym chciałeś zamówić usługę:
6) Tryb na którym chciałeś zamówić usługę:
7) Rodzaj usługi którą chciałeś zamówić:
8) Twój nick na serwerze:
9) Opis problemu:
Aby znaleźć ID transakcji trzeba wejść w EMAIL podany przy kupnie usługi i szukać wiadomości zatytułowanej "Płatność Cashbill" i tam szukamy ID transakcji (ciąg randomowych liter/liczb)
Weryfikacja twojego konta trwa przeważnie do 48 godzin licząc dni robocze.
Jeżeli masz jakieś pytania możesz je pisać pod tym tematem.
W treści Maila musi znajdować się:
---------SMS---------
1) Data wysłania sms:
2) Godzina wysłania sms:
3) Treść wysłanego smsa:
4) Numer telefonu na który wysłano sms:
5) Numer telefonu z którego wysłano sms:
6) Serwer na którym chciałeś zamówić usługę:
7) Tryb na którym chciałeś zamówić usługę:
8) Rodzaj usługi którą chciałeś zamówić:
9) Twój nick na serwerze:
0) Opis problemu:
---------SMS+---------
1) Data wysłania:
2) Godzina wysłania:
3) Numer telefonu podany przy kupne:
4) Informacja zwrotna:
5) Serwer na którym chciałeś zamówić usługę:
6) Tryb na którym chciałeś zamówić usługę:
7) Rodzaj usługi którą chciałeś zamówić:
8) Twój nick na serwerze:
9) Opis problemu:
---------PSC---------
1) Twój nick na serwerze:
2) Data i godzina wysłania:
3) ID TRANSAKCJI:
4) Email podany przy kupnie usługi:
5) Serwer na którym chciałeś zamówić usługę:
6) Tryb na którym chciałeś zamówić usługę:
7) Rodzaj usługi którą chciałeś zamówić:
8) Twój nick na serwerze:
9) Opis problemu:
---------PRZELEW---------
1) Twój nick na serwerze:
2) Data i godzina wysłania:
3) Emial podany przy kupnie usługi:
4) ID TRANSAKCJI:
5) Serwer na którym chciałeś zamówić usługę:
6) Tryb na którym chciałeś zamówić usługę:
7) Rodzaj usługi którą chciałeś zamówić:
8) Twój nick na serwerze:
9) Opis problemu:
Aby znaleźć ID transakcji trzeba wejść w EMAIL podany przy kupnie usługi i szukać wiadomości zatytułowanej "Płatność Cashbill" i tam szukamy ID transakcji (ciąg randomowych liter/liczb)
Weryfikacja twojego konta trwa przeważnie do 48 godzin licząc dni robocze.
Jeżeli masz jakieś pytania możesz je pisać pod tym tematem.
Stron: 1 2