28-April-2020, 14:00:50
Siema
Mam propozycje do zmiany ekonomicznej w grze, a raczej nowej. Jak wiemy bicie "zwyklym" potworem jest bardzo meczace:
-trudno wgl kogos zabic (zdobic jaki kolwiek zarobek)
Wiekszosc graczy wiec afczy, poniewaz wiekszaosc meczow zostaja sami diaxowi, a wiedzac ze zabicie ich to jakis kompletny fart, poprostu nie graja i czekaja na rozgrywke jako woj.
Proponuje cos nowego, takiego jak "Osiagniencia" oco chodzi? Wymienie przyklady:
Potwory
(Nazwa Osiagniencia)-(cel)-(nagroda)
Niszczyciel-Zniszcz 20 kawałków światyni-40exp
Niech płoną-Podpal 10 wojowników w jednej grze-25exp
Wybuchy, moja pasja- zabij 15 wojowników przy pomocy wybuchu-30exp
Pogromca-Zabij 10 wojownik w diamentowej zbroi-50exp#OsiagniecieNieDotychyBossow
Słabiaki-Zabij 12 wojowników, nie otrzymując przy tym nawet 0.5 dmg--60exp
Potworne oko-Zabij 23 wojowników przy pomocy skillu,broni na odległość-32exp
Mroczny zołniez-Zabij 50 wojowników przy pomocy "Broni Bialej"-70exp
Wojownicy: (Oczywiscie dostaja mniej exp niz potw ze wzggledu na ekonomie)
Farciarz-Zabij 3 potwory, majac 0.5hp-15exp
Łucznik doskonalyZabij 40 potworów przy pomocy luku-23exp
Skillowiec-Zabij 17 potworó przy pomocy skilla w postaci-13exp
Mistrz walki w recz-Zabij 100 potworów za pomocą broni bialej w jednej rundzie-40exp
Aura-W ciagu 10 sek zabij przynajmniej 6 potworów-20exp
======================================================
Oczywiscie osiągnieć bylo by wiecej, oraz dzielily by sie na lvl. Np. Po odblokowaniu Niszczyciela na 1 lvl aktywowal by sie do osiagnecia 2lvl ktory wygladal by tak:
Niszczyciellvl2-zniszcz 32 kawalki swiatyni-50exp
Jak widac zmieniala by sie ilosc wymagan a przy tym wynagrodzenia.
======================================================Byl by to bardzo dobra zmiana w ekonomi wzgledem woj jak i najwazniejsze potworow. Ktorzy mieli by dodatkowa,mocna motywacje zeby cos robic i przy tym dostawac wynagrodzenie
Pozdrawiam GreZil
Taki nowy pomysl na ekonomie
Mam propozycje do zmiany ekonomicznej w grze, a raczej nowej. Jak wiemy bicie "zwyklym" potworem jest bardzo meczace:
-trudno wgl kogos zabic (zdobic jaki kolwiek zarobek)
Wiekszosc graczy wiec afczy, poniewaz wiekszaosc meczow zostaja sami diaxowi, a wiedzac ze zabicie ich to jakis kompletny fart, poprostu nie graja i czekaja na rozgrywke jako woj.
Proponuje cos nowego, takiego jak "Osiagniencia" oco chodzi? Wymienie przyklady:
Potwory
(Nazwa Osiagniencia)-(cel)-(nagroda)
Niszczyciel-Zniszcz 20 kawałków światyni-40exp
Niech płoną-Podpal 10 wojowników w jednej grze-25exp
Wybuchy, moja pasja- zabij 15 wojowników przy pomocy wybuchu-30exp
Pogromca-Zabij 10 wojownik w diamentowej zbroi-50exp#OsiagniecieNieDotychyBossow
Słabiaki-Zabij 12 wojowników, nie otrzymując przy tym nawet 0.5 dmg--60exp
Potworne oko-Zabij 23 wojowników przy pomocy skillu,broni na odległość-32exp
Mroczny zołniez-Zabij 50 wojowników przy pomocy "Broni Bialej"-70exp
Wojownicy: (Oczywiscie dostaja mniej exp niz potw ze wzggledu na ekonomie)
Farciarz-Zabij 3 potwory, majac 0.5hp-15exp
Łucznik doskonalyZabij 40 potworów przy pomocy luku-23exp
Skillowiec-Zabij 17 potworó przy pomocy skilla w postaci-13exp
Mistrz walki w recz-Zabij 100 potworów za pomocą broni bialej w jednej rundzie-40exp
Aura-W ciagu 10 sek zabij przynajmniej 6 potworów-20exp
======================================================
Oczywiscie osiągnieć bylo by wiecej, oraz dzielily by sie na lvl. Np. Po odblokowaniu Niszczyciela na 1 lvl aktywowal by sie do osiagnecia 2lvl ktory wygladal by tak:
Niszczyciellvl2-zniszcz 32 kawalki swiatyni-50exp
Jak widac zmieniala by sie ilosc wymagan a przy tym wynagrodzenia.
======================================================Byl by to bardzo dobra zmiana w ekonomi wzgledem woj jak i najwazniejsze potworow. Ktorzy mieli by dodatkowa,mocna motywacje zeby cos robic i przy tym dostawac wynagrodzenie
Pozdrawiam GreZil
Taki nowy pomysl na ekonomie