MineServer.pl - Minecraft Serwer Serwery Minecraft

Pełna wersja: WvsP
Aktualnie przeglądasz uproszczoną wersję forum. Kliknij tutaj, by zobaczyć wersję z pełnym formatowaniem.
Stron: 1 2 3
. Llkkl
co do xpa za zwycięstwo, jak pisałem, osoby, które będą się kampić i uciekać nie obronią świątyni, co doprowadzi do przegranej wojowników i nikt nie dostanie xpa, a jak komuś się uda gdzieś schować i wygra to co z tego? XD komu się chce stać 50min w jakieś dziurze i nic nie robić, może pojedyncze osobniki (gdzie 50xp to nie jest duża wartość), większy xp dla potwora, który zniszczył świątynie to równie jak to określiłeś, "idiotyzm", dlaczego? potwory będą zasłaniać innym potworom, aby te nie mogły zniszczyć świątyni, czyli w ostateczności nikt nie zniszczy świątyni.



Cel tego wątku to nie, ej banan weź za miesiąc to wprowadź, czy kiedy uważasz, gracze odchodzą/uciekają TERAZ, popularność mocno spada, a grywalność trybu jest bardzo niska. W takim tempie to nie będziesz musiał nawet wprowadzać tych zmian Smile Nikt nie będzie wchodzić codziennie i się pytać, "ej już był update?"


Zmiany tych setów, z balansem można testować spoko, ale ekonomia jest ważniejsza od tego całego balansu, tu nie chodzi o siłę gościa w złotej zbroi, nerfienie vipów niczego nie zmieni, tu chodzi o to, że taki gracz nie ma możliwości zdobycia xpa, tylko zabijanie, a za dużo się nie zabije mieczem wojownika w smoczym secie, co często doprowadza do sytuacji, że tracimy godzinę/więcej na granie potworem.

Czasy się zmieniły, kiedyś sie grało w wvsp1, tak jak kiedyś się grało w tetrisa czy sapera. Gracze wolą inne gry, komputer nie służy już do "zabicia czasu' tylko do zdobywania osiągnięć i śledzenia progresu konta.

Obecne wvsp3, różni się nazwą i ilością świątyń oraz wersją gry, tak ogólnie mówiąc

Wszystkie gry/tryby z czasem tracą na popularności, gdy maja małą grywalność, albo nie ma nowego kontentu.
Nie rozumiem dlaczego mnie Banan obrażasz odrazu...
W miarę możliwości staram się zgłaszać błędy i bugi a Ty mi piszesz ze jestem wiecznie niezadowolony?
Jeśli nie byłbym niezadowolony to nie spędziłbym na trybie ponad 9000tys minut....
Gracze którzy siedzą na tym trybie godzinami doskonale widzą co się dzieje, gracz bez boskich itemkow i bez vipa wbija jeden lvl w 7-8 rund bo jest non stop zabijany przez bossów które mają sojusze z diaxami. Jeśli najtańsza klasa kosztuje 10000 to ile czasu taki gracz ma spędzić na farmieniu i zdobywaniu levela i kasy
Janek napisał że to tylko propozycje, pozmieniaj to co Ci się nie podoba. 99% vipów gra piekarzem
Dlaczego? Bo nie spada mu głos i nie muszą nic robić. Wpiszą tylko 2 komendy /boskie i /kit, praktycznie mogą grać do końca gry. Zadania klasowe zmusiłyby ich do zmienienia podejścia - biore piekarza i wywalone mogę bić, biegać ile mi się podoba.
Nie wiem dlaczego uważasz że zwycięstwo wojowników - 50xp będzie prowadziło do ustawek gier. Wojownicy grali by ostrożniej i nie wbiegali jak idioci w grupy golemów bo przecież liczą się tylko kille.
Jaka jest motywacja do gry gdy diaxy piszą: Wybić żółtków, oni tutaj nie mają żadnego sensu.
Proponuję totalnie znerfic eq vipa bo klata ma prot 3 a reszta prot 2
Klasa do prot 2
Reszta prot 1 tak jak bóg
Aktualnie diaxowa osóbka jest w stanie paść od bossa lub przez własną głupotę wbiegajac pod świątynie gdzie moby mają siłkę. W walce potwory nie mają totalnie żadnych szans... 1 rzut Thorem i można wbić 1/4 lvla bez straty serduszka, gdzie jest balans i fun dla wszystkich graczy
Po południu postarm się edytować post i ewe. coś dopisać o ile nie zostanę porównany do matoła lub dekla Smile
Pozdrawiam
Dodam coś od siebie zauważyłem że podczas gry gdy tryb jest pełen 60/60 po jakimś danym czasie około 5-10 graczy wyjdzie ponieważ nie chcą być cały czas farmieni (jako potwory) przez ludzi z bosskimi lub przez vipów przez co serwer traci na graczach :C
100% true
(28-April-2020 10:00:42)GetOut__ napisał(a): [ -> ]Nie rozumiem dlaczego mnie Banan obrażasz odrazu...
W miarę możliwości staram się zgłaszać błędy i bugi a Ty mi piszesz ze jestem wiecznie niezadowolony?
Getout zamiast kolejnego vipa kup słownik jezyka polskiego PWN abyś zrozumiał czym jest "obrażanie" :Z
Odpowiedzi na swoje pytania masz w poprzednim poscie, popracuj nad czytaniem ze zrozumieniem.

(28-April-2020 10:11:23)Mateusz_Z napisał(a): [ -> ]Dodam coś od siebie zauważyłem że podczas gry gdy tryb jest pełen 60/60 po jakimś danym czasie około 5-10 graczy wyjdzie ponieważ nie chcą być cały czas farmieni (jako potwory) przez ludzi z bosskimi lub przez vipów przez co serwer traci na graczach :C

Dokładnie i nie ma to żadnego związku z ekonomią stąd powtórnie cytuje:


Cytat:problem nie jest ekonomia trybu sama w sobie i nie byla ona inna a poprzednich czesciach wvsp, problem lezy w stosunku diaxa do golda.

osłabić sety vipa/boga/wszechmogącego i może nawet dla experymentu zrobie to w najbliższych dniach zmieniając diaxowy np na ironowy.
Chojraków będzie 2x mniej, taktyka gry też całkowicie się zmieni, wtedy też strongi 2jki u potworów można byłoby wycofać - efekt końcowy to większy balance w stosunku gold vs diax =)


nie wazne co w ekonomi sie zmieni nie bedzie mialo to zadnego wplywu na samą grę w której osoby w diaxie będą żyły nieprzeciętnie dłużej i będą miały większą przewagę (boskie nie są takim problemem jak diaxowe eq). Oczywiscie taki schemat gry był zawsze, jednak jeśli ktoś chce szukać powodu który głównie będzie irytował to jest nim powyżej wskazany i żadne zmiany w zarobkach niczego nie zmienia, bo nic się nie zmieni w szybkości farmy przez zwykłego "maciusia" przy zastosowaniu dodatkowego mnoznika przy kilach jako potwór.




(28-April-2020 09:29:16)JanekPLPL napisał(a): [ -> ]co do xpa za zwycięstwo, jak pisałem, osoby, które będą się kampić i uciekać nie obronią świątyni, co doprowadzi do przegranej wojowników i nikt nie dostanie xpa, a jak komuś się uda gdzieś schować i wygra to co z tego? XD komu się chce stać 50min w jakieś dziurze i nic nie robić, może pojedyncze osobniki (gdzie 50xp to nie jest duża wartość), większy xp dla potwora, który zniszczył świątynie to równie jak to określiłeś, "idiotyzm", dlaczego? potwory będą zasłaniać innym potworom, aby te nie mogły zniszczyć świątyni, czyli w ostateczności nikt nie zniszczy świątyni.

Serio myslsiz ze ktos nie bedzie afczyc 20 min w swiatyni zeby wbic za darmo PÓŁ LVLA? dobre jaja Smile już teraz na forum są wątki gdzie ludzie sugerowali aby kickać afkujące potwory i sądzisz że jeśli będą za afczenie nagradzani to będzie ich mniej ?^^
co do bonusu xp WYŁĄCZNIE dla potwora ktory niszczy swiatynie to owszem byłby to idiotyzm dokładnie z powodu który wymieniłeś, stąd podkraślałem że wymagałoby to dodawania expa wszystkim którzy są na terenie świątyni.




(28-April-2020 09:29:16)JanekPLPL napisał(a): [ -> ]Zmiany tych setów, z balansem można testować spoko, ale ekonomia jest ważniejsza od tego całego balansu, tu nie chodzi o siłę gościa w złotej zbroi, nerfienie vipów niczego nie zmieni, tu chodzi o to, że taki gracz nie ma możliwości zdobycia xpa, tylko zabijanie, a za dużo się nie zabije mieczem wojownika w smoczym secie, co często doprowadza do sytuacji, że tracimy godzinę/więcej na granie potworem.

Nie mam korzysci aby to pisac ale to hipokryzja vipa Smile ekonomia ma gówno współnego z tematem, bo gdyby vipów nie było to tego tematu by nie było Smile no ale z czegoś serwer musi się utrzymywać, dlatego rangi też są koniecnzościa, nie mniej to w różnicy pomiędzy gold a diax setem tkwi problem a nie tym czy ktoś dostanie 50xp za afczenie w chmurach jako wojownik czy potwór na respie.
tak, jak najbardziej, gra sama w sobie się zbytnio nie zmieni, co nie zmienia faktu, że ekonomia przekłada się na ilość graczy, a zarazem grywalność trybu. Co do boskich to nie stanowią, aż tak poważnego problemu, i nie wymagają natychmiastowych zmian, przyjemnie się patrzy na grupkę 10 potworów, która niszczy typa z boskimi Smile Gdy ktoś poświęca wiele godzin na tryb i nie rozwija się w większym stopniu, to wina tak ekonomii jak balansu, gdzie ja osobiście wolę świetną ekonomię i średni balans, niż na odwrót.
To może ja też się wypowiem.
Tak jak napisałeś banan o "osłabieniu setów" z diamentowych na żelazne nie wpłynie dobrze na balans gry, już tłumaczę dlaczego.
Jeżeli jest przyjmijmy 10 wojowników i 50 potworów, wiadomo wojownicy sobie expią co jest głównym założeniem tego trybu. "Ktoś" wezmie szatana czy herobrine i tak naprawdę potrafi zabić 70% może 80 drużyny, dlaczego ? Dlatego, że mają po 64 miksturki krzywdy II, szatan rzuci sobie takich 5-6 a ktoś kto ma zbroję wszechmogącego prawie pada. Wprowadzenie zbroi żelaznej nie ułatwi im zadania gdyż będą jeszcze słabsi i wtedy gra dla wojowników "będzie bez sensu". Trochę się zgadzam, że potwory mają nie dużą szansę na pokonanie wojownika bez bossa.
Średnio przez jedną grę przewija się sporo bossów więc wojownicy zostają zabijani i idą afk albo wychodzą.
expienie nie jest głównym założeniem tego trybu kolego Smile
(28-April-2020 11:21:03)Szymiii napisał(a): [ -> ]To może ja też się wypowiem.
Tak jak napisałeś banan o "osłabieniu setów" z diamentowych na żelazne nie wpłynie dobrze na balans gry, już tłumaczę dlaczego.
Jeżeli jest przyjmijmy 10 wojowników i 50 potworów, wiadomo wojownicy sobie expią co jest głównym założeniem tego trybu. "Ktoś" wezmie szatana czy herobrine i tak naprawdę potrafi zabić 70% może 80 drużyny, dlaczego ? Dlatego, że mają po 64 miksturki krzywdy II, szatan rzuci sobie takich 5-6 a ktoś kto ma zbroję wszechmogącego prawie pada. Wprowadzenie zbroi żelaznej nie ułatwi im zadania gdyż będą jeszcze słabsi i wtedy gra dla wojowników "będzie bez sensu". Trochę się zgadzam, że potwory mają nie dużą szansę na pokonanie wojownika bez bossa.
Średnio przez jedną grę przewija się sporo bossów więc wojownicy zostają zabijani i idą afk albo wychodzą.
Potek Krzywdy II w ogóle nie powinno być na tym trybie bo śmieszne jest to, że 3 takie potki wystarczą by zabić gościa w najlepszym secie. Na otwartej przestrzeni jeszcze można przed nimi uciec ale jak ktoś broni świątyni to nie ma jak uciec i poporstu ginie w pare sekund.
Stron: 1 2 3
Przekierowanie