ty także nie zrozumiałeś, pochłaniacz powinien kosztować wtedy 15k czyli ~25zl (30k to 50zl), dlatego chce aby pochłaniacz był najsilniejszą bronia, wtedy możesz mieć tą broń za $$$ zdobyte w grze, a jednocześnie silniejszą od kogoś kto wydał realne pieniądze.
Większego dmg żaden z mieczy na pewno już nie dostanie, drastyczne ingerowanie w cene też mija się z celem gdyż część osob juz zakupiła go po starej.
Mam lepszą koncepcje ale to też za pare dni, nie mniej możecie coś zaproponować.
@koncepcja
Pochłaniacz dusz jak sama nazwa wskazuje pochłania dusze swoich wrogów wiec moze by tak co 10 pochłoniętych dusz dać mieczowi jakiś specjalny skill na prawym przycisku myszy? oczywiscie nic nadzwyczaj OP, nie mysle tu tez o zadnej regeneracji czy sile, ale może jakiś atak obszarowy, nie wiem zapraszam do dyskusji

a noż zaaz cos zaproponuje, jego pomysly czesto byly trafne.
moje pomysły nie zawsze są trafne, może powinienem usunąć minecrafta ale coś zaproponuje.
Po użyciu PPM przyciąga do nas potwory w promieniu 5 kratek (do ustalenia), a następnie zadaje obrażenia w promieniu 2 kratek, i tutaj decyzja, czy broń ma być silna i zabijać większość tych potworów, czy zabierać jakiś % zdrowia tym potworom. Uważam, że młot thora nadal byłby silniejszy, a byłaby to taka alternatywa dla osób, które go nie mają, i mogliby radzić sobie ze sporymi grupami potworów. (obecnie mamy tylko 3 ataki obszarowe, które naliczają zabójstwa LPM młota, PPM młota i anielskie pioruny)
Za każde zabójstwo przy pomocy pochłaniacza otrzymujemy 1 dusze (maks 10 dusz), ilość dusz skaluje się z obrażeniami umiejętności, dusze zbierałyby się dopiero po resecie cooldownu.
vortexem jak wycelujemy idealnie mozemy zabic 3/4 potwory janek

ile razy tak trafiłeś? mi raz się udało zabić 3 potwory jednocześnie, nie mówię o dmg obszarowym na 1 kratkę.
Myślę, że fajnym pomysłem byłby obszarowy debuff, po naciśnięciu wszystkie potwory w promieniu 4 kratek, zostałyby naznaczone piętnem pochłaniacza na np 5 sekund, które dawałoby im slowness, obrażenia w czasie (np. obumarcie) i wyczerpanie na kilka sekund, można też zrobić mechanikę, która sprawi, że np dopiero podczas walki z naznaczonym jeśli używamy pochłaniacza dostajemy jakieś bonusy a wróg debuffy.
Kolejna propozycja trochę prostsza: mechanika zbierania dusz taka sama jak w poprzedniej propozycji
Użycie PPM sprawia, że podstawowe ataki zadają obszarowe obrażenia (tak jak na wersjach 1.9+), gdzie 1 dusza to jeden atak obszarowy. (~40s cooldown)
ja wiem mi sie to wydaje slabe chociaz przy late game moglo by byc pomocne ale i tak najlepiej jest uzyc lewego mlota a pozniej prawego i zabic mnoatwo mobow

ale alternatywa dla graczy non p2w bylo by fajne bardzo
(29-April-2020 08:34:10)JanekPLPL napisał(a): [ -> ]moje pomysły nie zawsze są trafne, może powinienem usunąć minecrafta ale coś zaproponuje.
Po użyciu PPM przyciąga do nas potwory w promieniu 5 kratek (do ustalenia), a następnie zadaje obrażenia w promieniu 2 kratek, i tutaj decyzja, czy broń ma być silna i zabijać większość tych potworów, czy zabierać jakiś % zdrowia tym potworom. Uważam, że młot thora nadal byłby silniejszy, a byłaby to taka alternatywa dla osób, które go nie mają, i mogliby radzić sobie ze sporymi grupami potworów. (obecnie mamy tylko 3 ataki obszarowe, które naliczają zabójstwa LPM młota, PPM młota i anielskie pioruny)
Za każde zabójstwo przy pomocy pochłaniacza otrzymujemy 1 dusze (maks 10 dusz), ilość dusz skaluje się z obrażeniami umiejętności, dusze zbierałyby się dopiero po resecie cooldownu.
Oczywiscie ze nikogo nie bedzie zabijac na hita ten miecz jesli bedzie juz mial dmg dodatkowy to symboliczny, zadnego thora z niego robic nie bedziemy.
No chyba ze uzycie bedzie raz na 50 killi to wtedy mozna go podkrecac go z sensownym dmg, jesli ladowanie ma byc co 10 killi to mozna zastosowac co najwyzej odpychanie czy przyciaganie ewentualnie z minimalnym dmgem rzedu 2-3 serc jako bonus (jak w przypadku miecza pioruna piorun gdzie jest 10% szans), to bedzie to o tyle lepsze ze bedzie kontrolowane przez gracza a nie losowe. Zabicie 10 mobow mieczem dusz to raptem 30 sek roboty.