ok wprowadzilem kolejna probe mlot v.2.0
ma wiecej ograniczen i kod nieco zmieniony
a) nie uzyje go ktos kto go nie odblokowal (nie jest godny)
b) nie rzucimy go z lewej reki
c) debug skrocony do 2 opcji (id:1 i id:2)
jesli to nie pomoze to pozostanie jedynie dodanie przywolywania go na nowo jesli bedzie znikac
update testowy wprowadzony tylko na mf.
https://imgur.com/a/r1oMCao
Sytuacja z rana
Najzwyklejszy rzut i młota nie ma
Uważam że przywoływanie go na nowo byłoby świetną opcją, szczególnie teraz póki problem z młotem nadal występuje
Rzut młotem w gracza na bliski/średni dystans i młota nie ma (Debug id:1)
ss
A jakby po rzucie młotem on zamieniał się w jakiś inny przedmiot typu szyba na jego czas lotu?
Jeżeliby nie wrócił to szyba by się w niego spowrotem zamieniała po np 10sek lub po kliknięciu w tę szybę 10sek po rzucie .
Przy okazji wracałby nawet jeśli złapaliśmy jakiś syf po eksplozjach i mamy pełny eq.
ewentualnie mam jeszcze inny pomysl... calkiem spoko choc mniej efektowny wizualnie....
mozna po prostu nie kasowac mlotu z eq podczas rzutu... i rozwiazuje to wszystkie problemy;s
po prostu rzucamy go ale w rece dalej zostaje.
update wprowadzony, mlot teraz nie zniknie nigdy bo nie znika z eq podczas rzutu.
nie jest to rozwiazanie perfekcyjne ale w pelni blokuje mozliwosc utraty mlota.
Nareszcie <3
Wykluczy to też sytuacje gdy utracimy młot bo nasz ekwipunek bd pełny
Jak dla mnie super
no to chyba tyle w zakresie mlota na dzien dzisiejszy

zamykam