1. Granie potworem nie ma żadnego sensu (poza tym że jak się wygra to szybciej się zacznie gra wojownikiem), więc proponuję zrobić coś takiego:
Potwór, który dobije wojownika, dostanie 2-3 kille, jednak potwory, które zadały dotkliwe obrażenia wojownikowi ale go nie dobiły, otrzymają 1 kill.
2. Smok nadal w porównaniu do innych bossów jest troszkę słaby, weźmy np. maga, który kosztuje 5k więcej, ma dość sporo killi. Smok jednak ma killi 0. Już nawet krowa jak się postara to atomówką zabije z 6 wojowników. Proponuję zrobić z nim coś takiego:
Ognisty Podmuch - tu nie mam żadnych pomysłów, ten skill może tak zostać, jednak jak ktoś się od niego spali to nie nalicza smokowi killa :x.
Lodowe Zamrożenie - skill tak troszkę nic nie robi, może zadaje to 1hp ale zanim się go znowu użyje to wojownik się dawno wyleczy, proponuję zablokować wszystkie możliwości poruszania się jeżeli wojownik będzie na terenie skilla.
Smocza Kula - raz się trafi, zada kilka hp, zanim się użyje znowu to wojownik się dawno wyleczy. Proponuję zwiększyć szybkość kul lub dodać skilla który blokuje wszystkie obrażenia na 5 sekund - umożliwiłoby to przybliżenie się do wojowników w celu zaatakowania kulą, bo smok jest tak gigantyczny że czymkolwiek się strzeli to oberwie ;_;.
3. Jeżeli wojownik się spali lub zginie od upadku to nie nalicza killa, mogłoby naliczać temu kto ostatni go dotknie.
4. Potwory nadal obrywają od ognia.
5. Pisałem to wcześniej, ale czasem Smocza Kula smoka nie działa (bez tego jest kompletnie bezużyteczny, szansa że kogoś zabije jest na minusie).
6. Jak mi już ktoś zacznie pisać, że smok jest po to żeby odwracać uwagę wojowników, skomentuję to tak - latam sobie smokiem a wojownicy w większości przypadków mnie po prostu ignorują, bo i tak nic im nie zrobie. Wychodzi na to, że smok to zmarnowane 15k, bo nie ma jak nim zarobić $. Może za wygraną będzie się coś dostawało? :/
1. dlaczego zabijanie/obijanie potworem miałoby dawać zabójstwa skoro na trybie funkcjonuje system expa? swoją drogą ekonomia wymaga większych zmian niż tylko te 2 rzeczy, o których ty wspomniałeś.
2- Mag ma ograniczoną ilość potek (wyrzuć wszystkie, a możesz wpisać /samobójstwo), smok ma nieograniczony potencjał, może latać cała grę i irytować graczy / przeszkadzać, zresztą obecnie nie zadaje takich złych obrażeń + możliwośc latania, klasa jak na 15k kozacka, nie próbuj robić assasina z postaci, która nie ma pełnić tej funkcji, krowa ma sporą szanse na śmierć przy wybuchu, i nie posiada umiejętności poprawiającej jej mobilność, jeżeli kogoś zabijesz to ta osoba albo ma drewniane ręce jak banan

albo afczy na murach, jeżeli gracz potrafi się rozglądać, grać taktycznie to żadna krowa mu nie straszna, smok potrafi bardziej utrudnić grę.
4. dlaczego miałyby nie obrywać, w końcu po coś jest enchant fire aspect na ostrzu kowala, smoczym oddechu, pochłaniaczu, gdzie na początku nie dostawały obrażeń od ognia co osłabiało bronie posiadające taki enchant.
6. Tak jak najbardziej, ignorowałem dzisiaj smoka bo chciałem wejść na portal to uciekłem na 3 serduszkach, klasa która lata, może używać umiejętności w nieskończoność ma wystarczające obrażenia, wszystko opiera się na taktyce i umiejętnym wykorzystaniu potencjału postaci, ja np. nie potrafię zrozumieć osoby, które umierają warlockiem, bossy są bardziej elementem for fun, a nie źródłem darmowego expa.
4. Chodzi o to, że jak się weźmie bossa np. na Królestwie to zanim się wyjdzie z respa to się traci czasem nawet 1 pasek...
2. Masz rację - smok może atakować w nieskończoność, jednak popatrz na to, że można sobie wybudować nad sobą platformę i już smok jest useless.
To jest okropne jak robisz ostrzał kulami, a nagle wojownik się zabudowuje w 2 kratkach i nic mu nie możesz zrobić, bo jak się zbliżysz to się rzuci kolejne 20 i kilka strzałów z vortexa i już smoka nie ma.
2. dodać umiejętność która wystrzeliwuje fireballa, wybuch zadawałby małe obrażenia, ale niszczył bloki, ty jesteś wtedy ograniczony cooldownem, gracz ilością bloków, gdzie mało kto ma więcej jak 1 stak, nikt się wtedy przed smokiem nie schowa.
co do propozycji odnośnie zamrożenia, pomyśl o tym co zrobiłby golem z takimi graczami

, co prawda skill dużo nie robi, jakiś dodatkowy efekt wyczerpania 2 slownessa 1/2 sprawiłby, że smok mógłby skutecznie pomagać reszcie potworom wybijać wojowników.
Takie coś by się przydało, tylko żeby portalu nie niszczyło.
W zamrożeniu golem by mógł zabić może 1 wojownika, z tym że ten skill trwa jakaś sekundę więc wojownik by mógł strzelić se z jakiegoś vortexa i po sprawie :I.
W sprawie zamrożenia to można by było zrobić coś takiego jak fantom na bescie, wokół gracza się pojawiają bloki lodu które można rozwalić albo poczekać aż same znikną, przydałoby się coś takiego w niektórych sytuacjach :x.
zatrzymanie wojownika w jednym miejscu na 1s znowu za dużo nie da, jak sam napisałeś - vortex, a nawet i bez tego się ucieknie.
napisz w jakich sytuacjach, bo nie potrafię sobie tego wyobrazić, odnośnie tego zamykania w lodzie
Głównie w tym zamrożeniu mi chodzi o to, żeby wojownik się nie mógł wydostać vortexem - możnaby było latać smokiem, czekać aż wojownik oberwie, a jak ma mało HP to go zamrozić żeby nie miał jak uciec, pomogłoby to w pokonaniu boskich bo to jest troszkę bez sensu jak wojownik ma 3hp i wyskakuje w miejsce niedostępne dla normalnych potworów i wraca jak ma fulla, właśnie sobie wyobraziłem to zamykanie w lodzie i po prostu pole ze spowolnieniem i wyłączonym skakaniem z vortexa by się bardziej przydało :/.
obawiam się, że zablokowanie działania vortexa na danym obszarze może być niemożliwe, ale to już banan się wypowie
Na bescie kiedyś były różdżki zablokowane kiedy posiadało się efekt nudności czy tam obumierania, więc nie widzę problemu w zablokowaniu vortexa gdy gracz się znajduje kratkę czy tam dwie od bloku lodu.
W sprawie 1. punktu to zobacz, że 1. potworów jest nieskończoność, ciągle się odradzają przez co wojownicy zbierają kille o wiele szybciej niż potwory. 2. wojownika jest zabić dość ciężko, a potwory od vortexa czy kij wie czego padają na strzała. Dlatego proponuję taki system, bo ten 1 kill na grę potworem się trochę nie opłaca... Jak to się nie przyjmie, to nagroda w postaci $ za wygraną powinna być dodana żeby zmotywować potwory do brania udziału w grze a nie afczeniu czekając na nową grę.
blokowanego vortexa w danych obszarach na pewnio nie bedzie, efekt bedzie taki ze nowe mapy bedziecie dostawac raz na pol roku.... wszystkie zabiegi dodajace dodatkowych obostrzen dla map sprawia tylko ze wdrazanie nowych map bedzie bardziej problematyczne.
reszty nie komentuje bo mam podobne wnioski co janek i tu opinie beda indywidualne i inne dla kazdego gracza... jeden stwierdzi ze potwory za slabe drugi ze za silne.
zliczania killi x2-3 dla potworow na pewno nie bedzie bo niby czemu? idiotyczny pomysl, padles jako wojownik zycie.. trezba bylo nie padac
2. smok dostal wczoraj buffa, bedzie za slaby to dostanie kolejnego. Ognisty Podmuch owszem jest dosyc useless jednak fireballe zadaja juz calkiem sporo i sa wypluwane w sporej ilosci. Spowolnienie tez ma spory zasieg i dmg.
3. glupota, to ze ktos kogos uderzy a typ po 10 min padnie ma komus naliczac killa? bezsens.
4. jesli tak jest zglos to przez zdjecie/nagranie. zadnego dmg dla potworow nie odnotowalem.
5. testuje i dziala... jak chcesz cos zglosic zrob to porzadniiej prosze.
6.o smoku juz bylo.