MineServer.pl - Minecraft Serwer Serwery Minecraft

Pełna wersja: System In Combat
Aktualnie przeglądasz uproszczoną wersję forum. Kliknij tutaj, by zobaczyć wersję z pełnym formatowaniem.
Stron: 1 2
Witam, proponuję wprowadzić system in combat (w walce), niektórzy gracze nadmiernie używają możliwości wylogowywania się podczas walki w celu ucieczki przed bossem, potworem, czy nawet w trakcie walki mając 1hp.
ja wiem a jak kogos wywali bo za duza sieczka bendzie pamietaj ze niektor,y maja kompy z dirta
@up to już ich sprawa że mają pecety z dirta
W 100% popieram Janka bo nawet jak ktoś wskoczy do strefy to może sobie zlogać i bez żadnych problemów bez straty hp ponownie się zalogować...
przez kompa z dirta nie powinno cię wywalać, tylko będziesz mieć mocne lagi, ale to nie zmienia faktu, że taki system powinien zostać wprowadzony.
(22-April-2020 16:13:55)GetOut__ napisał(a): [ -> ]@up to już ich sprawa że mają pecety z dirta
W 100% popieram Janka bo nawet jak ktoś wskoczy do strefy to może sobie zlogać i bez żadnych problemów bez straty hp ponownie się zalogować...

jesli problemem jest tylko strefa to moge dac killa tylko przy logowaniu w strefie.
ludzie uciekają w trakcie walki, gdy mają mało zdrowia, nie tylko przy strefie
No to troche problematyczne aby combat log był globalny bo wiadomo jaki tego efekt, mysle tez ze w wiekszosci przypadków nikt nie ucieka z serwera tylko najzwyczajniej używa mapy która tepa do portalu, co wygląda tak jakby ktoś wyszedł.
Wychodząc z serwera na mfie najpewniej juz na niego nie wroci bo wiekszosc dnia serwer full.

Antylogouta na wvsp nigdy nie bylo i chyba nie ma sensu go wproawdzac, w przypadku potworów nie ma to kompletnie zadnego sensu, w przypadku gdyby uciekali tak wojownicy to jeszcze jakis sens karania ich widze... nie mniej nie zamykam zostawiam do dyskusji i sensownych przemyśleń.
nie zauważyłem aby potwory w ten sposób uciekały, to znaczy logały, z mapa się zdarza, ale to widać bo część potworów trzyma wtedy mapę w łapce, celem napisania tego wątku jest jak najbardziej zablokowanie możliwości logania wojownikom. W godzinach porannych/wieczornych jest 40-50 graczy, więc nie ma problemu z powrotem, a niektórzy mają rezerwację slota. Pamiętam jak w jednej grze jeden gracz lognął chyba z 10 razy, czyli powinien już 10 razy umrzeć, możliwość logania pozwala graczom na popełnianie błędów bez ponoszenia konsekwencji, jak wystrzelenie się vortexem w strefę, czy wbicie się w grupkę potworów/bossa.
(24-April-2020 08:15:01)Admin napisał(a): [ -> ]No to troche problematyczne aby combat log był globalny bo wiadomo jaki tego efekt, mysle tez ze w wiekszosci przypadków nikt nie ucieka z serwera tylko najzwyczajniej używa mapy która tepa do portalu, co wygląda tak jakby ktoś wyszedł.
Wychodząc z serwera na mfie najpewniej juz na niego nie wroci bo wiekszosc dnia serwer full.

Antylogouta na wvsp nigdy nie bylo i chyba nie ma sensu go wproawdzac, w przypadku potworów nie ma to kompletnie zadnego sensu, w przypadku gdyby uciekali tak wojownicy to jeszcze jakis sens karania ich widze... nie mniej nie zamykam zostawiam do dyskusji i sensownych przemyśleń.
Właśnie chodzi o to, że część wojowników z tego korzysta....
bardziej chciałbym uniknąć killowania przy random kicku, bo czasem kogos faktycnzie wywali z gry, sam fakt logania mnie irytuje również i zgodze się że można nad tym tematem się troche porozwidzić Smile
Stron: 1 2
Przekierowanie