MineServer.pl - Minecraft Serwer Serwery Minecraft

Pełna wersja: [Rozwiązane] Lepsza Topka ? Nope.
Aktualnie przeglądasz uproszczoną wersję forum. Kliknij tutaj, by zobaczyć wersję z pełnym formatowaniem.
Stron: 1 2 3
Witam, w tym wątku poruszę temat nowej " lepszej topki " na trybie Wojownicy Dusz. Jak większość osób obeznanych z tym trybem napewno zauważyła, że nowy system przyznawania punktów jest inny niż stary, tradycyjny system - najwięcej killi - najwyższa Topka.

Przechodząc do sedna sprawy. W mojej opinii obserwując grę przez parę miesięcy, nowa Topka w cale nie jest lepsza od starszej wersji. Pozwólcie, proszę, że przytoczę pewien cytat :

"Jak wiecie topka zabójstw nie do konca odwzorowuje rzeczywisty "Skill" danego gracza." - są to słowa szumiela. Well, może masz rację, że nie do końca odwzorowuje skill'a danego gracza, ale i tak ten SYSTEM był lepszy niż OBECNY. No dobrze może wytłumaczę co dokładnie mam na myśli. Skoro nowa Topka ma na prawdę odwzorować skill danego gracza, to czemu tego nie robi ? Przecież teraz kille nie dają topki. Więc w czym problem? No jest i to dość znaczny. Nowa, obecna TOPKA jest tylko i wyłącznie pod KAMIENIE. Ani trochę nie spełnia zamierzonego Celu. Śmiałbym, sobie rzec, że ta topka jest gorsza od starego systemu - zabij - masz tope. Teraz masz zniszcz kamień masz tope - a właściwie ZDOBĄDŹ OSTATNI CIOS i zgarnij mnóstwo punktów i miej tope. No bo czemu ktoś ma się męczyć i niszczyć kamień jak można przyjść na gotowe, dobić i się nie napracować? Szanujmy się, mówimy o sprawiedliwości i wyłonieniu najlepszego gracza. A tym czasem co mamy? Wyścig szczurów kto ostatni dobije kamień i zgarnie główną nagrodę? To ma odwzorowywać skill'a gracza? Czekanie i kliknięcie raz myszką? Myślę, że większość graczy się zgodzi ze mną, że w starym systemie topki musiałeś się namęczyć zdobyć te parę tysięcy zabić, a tu wystarczy kliknąć myszka raz na jakiś czas i vua'la

Wnioskuję, o zmianę SYSTEMU TOPY na stary bądź skonfigurowanie obecnego systemu na bardziej zbalansowany ( SPRAWIEDLIWY).

I tym dość dosadnym akcentem
Pozdrawiam i życzę miłego wieczoru,
Niso.
O to właśnie chodzi żeby nexa niszczyć a nie expić
Zgadzam się topka ta polega tylko i wyłącznie na niszczeniu, Śmiem rzec, że da się wbić topkę na samych kamieniach i co jest dla niektórych czasochłonne a dla niektórych którzy wbiją i dobiją kamyk wręcz łatwe. Zaproponuje też swój mały pomysł aby punkty za niszczenie byłyby dodawane za jeden cios zadany kamieniu a nie na zniszczeniu, przykładowo jedno zniszczenie kamienia =1000pkt to jeden cios zadany kamieniu to około 13pkt. Myśle, że tu gracze mogliby się odrobine pokazać kto najwiecej niszczy, bądź stworzyć 3 oddzielne topki jedna za fragi jedna za niszczenie a trzecia dla najbogatszych osób
Pozdrawiam Smile
Zaproponuj swój algorytm obliczania "uczciwej" topki :> Bo póki co to takie "nie podoba mi się bo nie" Smile
@up wystarczy ustawić ilość dostawania punktów za zniszczony ( dobity ) kamień na mniejszy. Zwiększyć punkty za zabójstwa i wygrane i tyle. Nie znam się na algorytmach ale niech będzie wyważone w miarę możliwości a nie tylko 1 staty z 5 mają się liczyć do Punktów WD - tu chodzi o caloksztalt. Albo zwyczajnie przywrócić starą topkę.
[


"Jak wiecie topka zabójstw nie do konca odwzorowuje rzeczywisty "Skill" danego gracza." - są to słowa szumiela. Well, może masz rację, że nie do końca odwzorowuje skill'a danego gracza, ale i tak ten SYSTEM był lepszy niż OBECNY. No dobrze może wytłumaczę co dokładnie mam na myśli. Skoro nowa Topka ma na prawdę odwzorować skill danego gracza, to czemu tego nie robi ? Przecież teraz kille nie dają topki. Więc w czym problem? No jest i to dość znaczny. Nowa, obecna TOPKA jest tylko i wyłącznie pod KAMIENIE. Ani trochę nie spełnia zamierzonego Celu. Śmiałbym, sobie rzec, że ta topka jest gorsza od starego systemu - zabij - masz tope. Teraz masz zniszcz kamień masz tope - a właściwie ZDOBĄDŹ OSTATNI CIOS i zgarnij mnóstwo punktów i miej tope. No bo czemu ktoś ma się męczyć i niszczyć kamień jak można przyjść na gotowe, dobić i się nie napracować? Szanujmy się, mówimy o sprawiedliwości i wyłonieniu najlepszego gracza. A tym czasem co mamy? Wyścig szczurów kto ostatni dobije kamień i zgarnie główną nagrodę? To ma odwzorowywać skill'a gracza? Czekanie i kliknięcie raz myszką? Myślę, że większość graczy się zgodzi ze mną, że w starym systemie topki musiałeś się namęczyć zdobyć te parę tysięcy zabić, a tu wystarczy kliknąć myszka raz na jakiś czas i vua'la

Wnioskuję, o zmianę SYSTEMU TOPY na stary bądź skonfigurowanie obecnego systemu na bardziej zbalansowany ( SPRAWIEDLIWY).

I tym dość dosadnym akcentem
Pozdrawiam i życzę miłego wieczoru,
Niso.
[/quote]


Moim zdaniem najlepiej żeby była topa pod fragi a nie że runda trwa z 20 minut i kończy się
Też chciałbym powrotu starej topki, łatwiej można byłoby dogonić topkę bo teraz kiedy mam z 15 kamieni to nie mam szans już przynajmniej na 10 miejsce w topce.
+ gdy już nie ma diax setów 4/3 i koxów jest trudniej expić Smile
Chyba jak każdy, jestem zwolennikiem starej topki. Miałaby ona większy sens, i tym samym zablokowanie możliwości expienia na kamieniach w nocy, tak jak zdarzało się w tym przypadku, mniej osób gra nocą, a razem z tym uczciwa gra. Sugerowałbym utworzyć ankietę, w której można zawrzeć swój głos, na temat owych statystyk. Dlatego reprezentuję pogląd przywrócenie starej, sensownej topki która polegała na zabijaniu graczy. Big Grin
Topka w której zabójstwa liczą się znacznie bardziej to lepsza topka, tak jak @up napisał, expienie nocą na kamieniach powinno być zablokowane.
to niech na noc jest wyłączane wd i tyle
Stron: 1 2 3
Przekierowanie