20-April-2020, 21:48:55
Witam, w tym wątku poruszę temat nowej " lepszej topki " na trybie Wojownicy Dusz. Jak większość osób obeznanych z tym trybem napewno zauważyła, że nowy system przyznawania punktów jest inny niż stary, tradycyjny system - najwięcej killi - najwyższa Topka.
Przechodząc do sedna sprawy. W mojej opinii obserwując grę przez parę miesięcy, nowa Topka w cale nie jest lepsza od starszej wersji. Pozwólcie, proszę, że przytoczę pewien cytat :
"Jak wiecie topka zabójstw nie do konca odwzorowuje rzeczywisty "Skill" danego gracza." - są to słowa szumiela. Well, może masz rację, że nie do końca odwzorowuje skill'a danego gracza, ale i tak ten SYSTEM był lepszy niż OBECNY. No dobrze może wytłumaczę co dokładnie mam na myśli. Skoro nowa Topka ma na prawdę odwzorować skill danego gracza, to czemu tego nie robi ? Przecież teraz kille nie dają topki. Więc w czym problem? No jest i to dość znaczny. Nowa, obecna TOPKA jest tylko i wyłącznie pod KAMIENIE. Ani trochę nie spełnia zamierzonego Celu. Śmiałbym, sobie rzec, że ta topka jest gorsza od starego systemu - zabij - masz tope. Teraz masz zniszcz kamień masz tope - a właściwie ZDOBĄDŹ OSTATNI CIOS i zgarnij mnóstwo punktów i miej tope. No bo czemu ktoś ma się męczyć i niszczyć kamień jak można przyjść na gotowe, dobić i się nie napracować? Szanujmy się, mówimy o sprawiedliwości i wyłonieniu najlepszego gracza. A tym czasem co mamy? Wyścig szczurów kto ostatni dobije kamień i zgarnie główną nagrodę? To ma odwzorowywać skill'a gracza? Czekanie i kliknięcie raz myszką? Myślę, że większość graczy się zgodzi ze mną, że w starym systemie topki musiałeś się namęczyć zdobyć te parę tysięcy zabić, a tu wystarczy kliknąć myszka raz na jakiś czas i vua'la
Wnioskuję, o zmianę SYSTEMU TOPY na stary bądź skonfigurowanie obecnego systemu na bardziej zbalansowany ( SPRAWIEDLIWY).
I tym dość dosadnym akcentem
Pozdrawiam i życzę miłego wieczoru,
Niso.
Przechodząc do sedna sprawy. W mojej opinii obserwując grę przez parę miesięcy, nowa Topka w cale nie jest lepsza od starszej wersji. Pozwólcie, proszę, że przytoczę pewien cytat :
"Jak wiecie topka zabójstw nie do konca odwzorowuje rzeczywisty "Skill" danego gracza." - są to słowa szumiela. Well, może masz rację, że nie do końca odwzorowuje skill'a danego gracza, ale i tak ten SYSTEM był lepszy niż OBECNY. No dobrze może wytłumaczę co dokładnie mam na myśli. Skoro nowa Topka ma na prawdę odwzorować skill danego gracza, to czemu tego nie robi ? Przecież teraz kille nie dają topki. Więc w czym problem? No jest i to dość znaczny. Nowa, obecna TOPKA jest tylko i wyłącznie pod KAMIENIE. Ani trochę nie spełnia zamierzonego Celu. Śmiałbym, sobie rzec, że ta topka jest gorsza od starego systemu - zabij - masz tope. Teraz masz zniszcz kamień masz tope - a właściwie ZDOBĄDŹ OSTATNI CIOS i zgarnij mnóstwo punktów i miej tope. No bo czemu ktoś ma się męczyć i niszczyć kamień jak można przyjść na gotowe, dobić i się nie napracować? Szanujmy się, mówimy o sprawiedliwości i wyłonieniu najlepszego gracza. A tym czasem co mamy? Wyścig szczurów kto ostatni dobije kamień i zgarnie główną nagrodę? To ma odwzorowywać skill'a gracza? Czekanie i kliknięcie raz myszką? Myślę, że większość graczy się zgodzi ze mną, że w starym systemie topki musiałeś się namęczyć zdobyć te parę tysięcy zabić, a tu wystarczy kliknąć myszka raz na jakiś czas i vua'la
Wnioskuję, o zmianę SYSTEMU TOPY na stary bądź skonfigurowanie obecnego systemu na bardziej zbalansowany ( SPRAWIEDLIWY).
I tym dość dosadnym akcentem
Pozdrawiam i życzę miłego wieczoru,
Niso.