16-April-2020, 20:35:59
Sup.
Główny temat - spawncamping:
Kwestia wojowników w boskich którzy kampią w nowych respach potworów i zabijają zabim potwory zdążą wyjść i cokolwiek zrobić. Imo każdy potwór (poza golemem i bossami) powinien dostać duży efekt siły (typu silka 4, bo siłki są znerfione w 1.12.2 więc siłka 2 to jest nic) na jakieś 10 sekund po spawnowaniu się jako potwór żeby ten spawncamping nie był taki na potęgę i potwory mialy szansę się wybić BEZ bossów. Przy okazji serwer będzie mniej p2w więc same plusy.
Temat poboczny - Golemy:
Druga sprawa, golem jest za słaby, wcześniej golemy były OP bo można było je cały czas wybierać. Jak już wspomniałem, siłka jest znerfiona w 1.12.2 więc trzeba jej dać wiecej żeby działała. Siłka 8 będzie idealna dla Golema (9 serc na hita).
Info dla nerdów:
W MC 1.8 siłka dawała więcej dmg procentowo - Pierwsza siłka to +180% dmg, następne lvle dodawały 100% siłki (więc siłka 2 to 280% więcej dmg, itd. itd.
W MC 1.9 siłka działa dodatnio - Każdy lvl siłki to 3 dmg (półtora serca) wiecej. Więc np. siłka 8 to 9 serc obrażeń więcej za każdym hitem.
Główny temat - spawncamping:
Kwestia wojowników w boskich którzy kampią w nowych respach potworów i zabijają zabim potwory zdążą wyjść i cokolwiek zrobić. Imo każdy potwór (poza golemem i bossami) powinien dostać duży efekt siły (typu silka 4, bo siłki są znerfione w 1.12.2 więc siłka 2 to jest nic) na jakieś 10 sekund po spawnowaniu się jako potwór żeby ten spawncamping nie był taki na potęgę i potwory mialy szansę się wybić BEZ bossów. Przy okazji serwer będzie mniej p2w więc same plusy.
Temat poboczny - Golemy:
Druga sprawa, golem jest za słaby, wcześniej golemy były OP bo można było je cały czas wybierać. Jak już wspomniałem, siłka jest znerfiona w 1.12.2 więc trzeba jej dać wiecej żeby działała. Siłka 8 będzie idealna dla Golema (9 serc na hita).
Info dla nerdów:
W MC 1.8 siłka dawała więcej dmg procentowo - Pierwsza siłka to +180% dmg, następne lvle dodawały 100% siłki (więc siłka 2 to 280% więcej dmg, itd. itd.
W MC 1.9 siłka działa dodatnio - Każdy lvl siłki to 3 dmg (półtora serca) wiecej. Więc np. siłka 8 to 9 serc obrażeń więcej za każdym hitem.