MineServer.pl - Minecraft Serwer Serwery Minecraft

Pełna wersja: Nowe klasy dla wojowników, przygotowane.
Aktualnie przeglądasz uproszczoną wersję forum. Kliknij tutaj, by zobaczyć wersję z pełnym formatowaniem.
Stron: 1 2
Witam mam propozycję 3 nowych klas dla wojowników. Napisałem skrypt na nie i stworzyłem txt, z czego 1 texturkę pożyczyłem sobie z txt WvsP3 i przerobiłem lekko, pozostałe wykonałem. Jako najogólniejszą prezentację mechanik przesyłam film. Uprzedzam że nie wiedziałem w jaki sposób dzielone są drużyny dlatego intuicyjnie zrobiłem to na zasadzie variabli, istotne jest też wzięcie skryptu "wazne", jest to bardzo króciutki tekst a opisuje jak u mnie rozpoznawane są drużyny. Klasy zostały napisane na komendy, jednakże myślę, że ze zmianą tego nie będzie większego problemu. TXT jest zgodny z tym serwerowym, czytaj te itemy którym nie dałem textur, już je mają i pasują. Wszystkie klasy mają wrodzoną odporność na upadek i ogień.

Filmik prezentujący klasy, wiem, że kiepski ale miał tylko pokazać, że to działa.
https://www.youtube.com/watch?v=WCrMbA9AaeQ

Te klasy to:
Czarodziej- Otrzymujemy Lodowe Ostrze, które podczas ataku ma 10% na spowolnienie wroga. Zbroję Magii i 2 skille.
Pierwszy z nich to
Księga Czasu, mocno inspirowana Zegarem Czasu z WD, pod lpm nadajemy speeda 2 i haste wszystkim wojownikom w odległości 4 kratek na 10 sek. Pod ppm nadajemy slowa 5 i wyczerpanie 3 wszystkim potworom na 5 sek w odległości 4 kratek. Skilla nie można użyć będą w powietrzu. Cooldown jest ten sam zarówno dla lpm jak i ppm dlatego gracz musiałby wybrać, którego użyć. Cooldown wynosi 20 sek.
Drugi skill, to Aura Many po użyciu odpycha wszystkie potwory w pobliżu. Cooldown wynosi 20 sek

Proponowana Cena: 35k

Zeus - otrzymujemy Miecz Piorunow, który podczas ataku ma 10% na przywołanie pioruna.
Jego pierwszym skillem jest Piorun Zeusa, który uderza piorunami, w dystansie 9 kratek przed graczem. Potworom zadaje duże obrażenia, a wojownikom nadaje status fire resistance na 8 sek. Skill ten przebija ściany itp. Cooldown wynosi 30 sek.

Jego drugi skill to Rog Obfitosci, który daje nasycenie wszystkim wojownikom w promieniu 50 kratek, a nam dodatkowo siłę, ten skill nie ma żadnego efektu wizualnego, bo proponuję dodanie dźwięku z Boskiego Rogu Mocy. Cooldown to 1.20 min.
Ponadto Zeus otrzymuje 3 Ambrozje, po zjedzeniu leczą nas, dają siłę i nasycenie.
Proponowana Cena: 25k

Pirat - otrzymujemy Upiorne Ostrze, które ma 10% na nadanie statusu obumarcia na 3 sek. Tak jak reszta klas ma 2 skille.
Pierwszy to Piracka Ruletka, po użyciu losuje nam jeden z 6 efektów na 15 sek. Te efekty to: Absorpcja 2,
Siła 2, Odporność, Szybkość 2, Wysoki podskok 2 oraz Regeneracja. Cooldown to 1.15 min
Efekt wizualny skilla: https://imgur.com/ViLPGYD
Drugim Skillem jest Mistrzostwo Szermierki, po użyciu przez 10 sek, podczas otrzymywania obrażeń mamy 20% na ochronę przed nimi (każda forma obrażeń, eksplozja itp też) i zadanie obrażeń atakującemu. Cooldown to 1 min.

Proponowana Cena: 17.5k

Link do pobrania:
http://www.mediafire.com/file/986eg3mczs...3.zip/file
Czepiłbym się tylko cen, nie do końca są sprawiedliwe.
Mega spoko pomysły na klasy, szczególnie mag mi się podoba. Wink
Ale..
-Miecz piorunów, ma już chyba zarezerwowaną nazwę, gdyż nazwę taką ma podobno posiadać miecz za sms, który aktualnie ma nazwę smoczy oddech.
-Moim zdaniem ta księga czasu powinna nadawać efekt speeda i regeneracji (bo haste się raczej aż tak bardzo nie przyda)
I mam pytanie odnośnie aury many, czy będzie działać obszarowo, czy będzie odrzucać tylko pojedyncze jednostki?
(16-April-2020 15:58:04)Lojd_XD napisał(a): [ -> ]Mega spoko pomysły na klasy, szczególnie mag mi się podoba. Wink
Ale..
-Miecz piorunów, ma już chyba zarezerwowaną nazwę, gdyż nazwę taką ma podobno posiadać miecz za sms, który aktualnie ma nazwę smoczy oddech.
-Moim zdaniem ta księga czasu powinna nadawać efekt speeda i regeneracji (bo haste się raczej aż tak bardzo nie przyda)
I mam pytanie odnośnie aury many, czy będzie działać obszarowo, czy będzie odrzucać tylko pojedyncze jednostki?

Sprawdziłem i w sklepie pisze Miecz Pioruna, więc raczej nie będzie problemu, ta broń to oczywiście nawiązanie do 1 edycji do właśnie Miecza Pioruna. Aura Many działa obszarowo w promieniu 3 kratek.

Cytat:Czepiłbym się tylko cen, nie do końca są sprawiedliwe.
Ceny są tylko intuicyjną propozycją, ważne też są cooldowny, o których zapomniałem napisać, więc zaraz poprawię.
czarodziej - oczywiscie ze nie bedzie klasy ktora zastepuje podstawowy boski przedmiot jakim jest rog.
aura many useless, takie odpychanie ani nie zdaje obrazen ani w niczym nie przeszkadza, wizualnie spoko, w praktyce totalna lipa.


zeus - Rog Obfitosci to juz calkowicei z sufitu przedmiot, taa najlepiej niech wojownicy vipowie, wszechogacy nic nie robia i wszystko zalatwia inne klasy za nich darmowo ich leczac. Co do blyskawicy to spoko napisana, (pomijam zbedne variablesy, z ktorych sie nie korzysta) najbardziej sensowny choc dosyc prosty skill.
Mozna gdzies przy czyms wykorzystac - moze zamiana obecnego skilla archaniola na blyskawice?


Pirat - o ile piracka ruletka i piwko to fajne pomysly to mistrzostwo szermierki kompletne dno, nie dosc ze ma dawac niesmiertelnosc ktora srednio fajna w wvsp to zabiera atakujacemu po 1,5dmg za kazda probe uderzenia go, zbyt op skill.


szanuje ze jako jeden z nielicznych probowales cos przygotowac, coprada z kodem sie zagalopowales choc zrobiles znacznie wiecej niz trzba (co nie zmienia faktu ze nigdy takiego kodu bysmy nie uzyli, brak funkcji, masa zasmiecania variablesow, taka typowa szkola skriptpl) + mase niepotrzebnych rzeczy, ale i tak wielki szacun, repki polecialy, 30 MINEGOLD wrzucilem za checi i skill zeusa moze dla archaniol?
(16-April-2020 16:41:36)Admin napisał(a): [ -> ]czarodziej - oczywiscie ze nie bedzie klasy ktora zastepuje podstawowy boski przedmiot jakim jest rog.
aura many useless, takie odpychanie ani nie zdaje obrazen ani w niczym nie przeszkadza, wizualnie spoko, w praktyce totalna lipa.


zeus - Rog Obfitosci to juz calkowicei z sufitu przedmiot, taa najlepiej niech wojownicy vipowie, wszechogacy nic nie robia i wszystko zalatwia inne klasy za nich darmowo ich leczac. Co do blyskawicy to spoko napisana, (pomijam zbedne variablesy, z ktorych sie nie korzysta) najbardziej sensowny choc dosyc prosty skill.
Mozna gdzies przy czyms wykorzystac - moze zamiana obecnego skilla archaniola na blyskawice?


Pirat - o ile piracka ruletka i piwko to fajne pomysly to mistrzostwo szermierki kompletne dno, nie dosc ze ma dawac niesmiertelnosc ktora srednio fajna w wvsp to zabiera atakujacemu po 1,5dmg za kazda probe uderzenia go, zbyt op skill.


szanuje ze jako jeden z nielicznych probowales cos przygotowac, coprada z kodem sie zagalopowales choc zrobiles znacznie wiecej niz trzba (co nie zmienia faktu ze nigdy takiego kodu bysmy nie uzyli, brak funkcji, masa zasmiecania variablesow, taka typowa szkola skriptpl) + mase niepotrzebnych rzeczy, ale i tak wielki szacun, repki polecialy, 30 MINEGOLD wrzucilem za checi i skill zeusa moze dla archaniol?

Jasne, myślę, że mogłyby pasować do Archanioła. Jeśli chodzi o pozostałe rzeczy to jak najbardziej to rozumiem, dlatego spróbuję przebudować trochę skrypt na te klasy, wymienić parę skilli itp, dlatego prosiłbym o zostawienie tego wątku otwartego. Rozumiem, że nie licząc szermierki pirat jest całkiem ok, więc głównie na nim się skupię.
Tak naprawde jedyne co wystarczy bys pisal w propozycjach to umiejetnosci, te wszystkie inne dodatkowe rzeczy i tak sa useless bo do niczego nie beda zastosowane.
@refresh
Tak jak pisałem, stworzyłem nowe skrypty itp. Tak jak poprzednio przesyłam film pokazujący jak to mniej więcej działa.
https://www.youtube.com/watch?v=lOs66FpqUFk
Pirat teraz nie ma mistrzostwa szermierki, tylko Przeklęty Oręż, który na 10 sek daje nam 20% na nadanie statusu obumarcia przeciwnikowi podczas atakowania go. (tego nie nagrałem bo poza tym skillem pirat jest taki sam, a sam skill jest bardzo prosty).

Nowa propozycja klasy wojowników. Łowca Demonów ma 2 skille, pierwszy z nich to Łowy po użyciu teleportuje nas do wroga (jeśli jesteśmy odpowiednio blisko) zadajemy mu niewielkie obrażenia i "ogłuszamy" jego i wszystkich w promieniu 3 kratek, czyli nadajemy bardzo silny status slowness i mining fatigue, że praktycznie nie mogą ani atakować ani się ruszać. Cooldown to 50 sek.
Drugi skill to Magiczna Bomba po użyciu rzucamy nią, tam gdzie trafimy po około 3 sek powstaje eksplozja na 5 kratek, im bliżej jej centrum jest przeciwnik tym więcej dmg otrzyma, ponadto nadaje blindness i nausea na 3 sek. Cooldown to 1 min.

Nowa propozycja bossa. Wampir posiada Mroźne Ostrze, które podczas ataku ma 10% na nadanie slownessa i 1% na uleczenie nas.
Posiada też Novę Mrozu po użyciu na 3 sek otacza nas aura, która zadaje niewielkie obrażenia obszarowe, nadaje poison i slowness wrogom w obszarze 5 kratek. Cooldown to 15 sek. Sam skill nie jest wg mnie ani za silny ani za słaby, wymaga dużego zbliżenia się do wroga, a jego siła zależy tak naprawdę od tego na jak długo przeciwnik będzie w jego obszarze.
Drugi skill to Paranoja działa podobnie jak Magiczna Bomba ale na mniejszym obszarze i wybucha od razu, zadając niewielkie obrażenia, poisona i blindnessa i nausea na 5 sek. Cooldown wynosi 18 sek. Trzeci skill to
Wampirzy Znak tworzy 2 fale (podobne do czarów blaze'a, inferno itp) pod ppm falę mrozu, która zadaje obrażenia i ma 50% na nadanie slownessa, pod lpm falę krwi, która zadaje obrażenia i ma 50% na nadanie głodu, jednakże najważniejszą cechą tej zdolności jest to, że nadaje wampirzy znak trafionym przeciwnikom na 7 sek. Zasięg to 8 kratek, a cooldown wynosi 15 sek.
Ostatnia umiejętność to Wampirzy Dotyk aby go użyć przeciwnik musi mieć na sobie wampirzy znak, wtedy jeśli jest w zasięgu (zasięg jest bardzo niewielki) zadajemy mu obrażenia zależne od ilości jego hp i leczymy się o tyle samo pkt zdrowia, po użyciu usuwa znak z celu. Cooldown wynosi 45 sek

Edit:
Nowa propozycja wojownika Szaman ma 2 skille 1 z nich Glod Krwi sprawia, że przez 6 sek po użyciu atakowanie przeciwników leczy nas o 10% zadanych obrażeń. Drugi z nich Wodny Strumien tworzy falę (w stylu gwieździstej itp) zadając niewielkie obrażenia i nadając spowolnienie 3 na 5 sek.

Słyszałem, że Templariusz nieco odstaje pod względem skilli (3 potki regenki), więc proponuję dodanie mu nowego skilla Retrybucja po użyciu otrzymujemy absorpcję i odporność na 6 sek, po 6 sekundach zadajemy obszarowe obrażenia równe tym, które otrzymaliśmy w ciągu tych 6 sekund, dodatkowo spowalniamy wrogów.

link do pobrania:
http://www.mediafire.com/file/qnkt60wxnd...3.zip/file
zapoznam sie jutro/pojutrze poki co nie mam czasu na potencjalne przepisywanie tego, nawet jesli zaproponowales cos ciekawego Smile
i jesli cos sie pojawi to nie wiecej niz jedna klasa wojownika.
@refresh tylko przypominam
Stron: 1 2
Przekierowanie