12-April-2020, 18:18:04
Witam, chciałbym przedstawić kilka propozycji oraz zgłosić kilka bugów w sprawie WvsP
1. Na mapie leśna twierdza część tłoków nie działa, inne z kolei można niszczyć. Część tłoków gdy położymy na nich blok złota zapada się i nie możemy wydobyć zbroi.
https://imgur.com/ibQbxBB
https://imgur.com/vwMm0M2
2. W panelu profesji nie pojawia się postać Rycerza Mroku, pojawia się tylko w tym tymczasowym lobby po zakończeniu gry.
https://imgur.com/GMQ5Osn
3. Klasy potworów są zbyt silne dla zwykłych wojowników. Będąc w full secie wojownika szkielet jednym strzałem z łuku zabrał mi 3,5 serca. Z kolei pigman zabrał połowę hp na 2 strzały, a to pewnie dlatego że jego broń ma aż 9 dmg, broń zombie również ma wysoki dmg w stosunku do tego u zwykłego wojownika bo wynosi 7 przy jednocześnie niewiele gorszej zbroi. Proponuję usunięcie powera z łuku szkieleta i zmniejszenie dmg na broni pigmana i zombie.
https://imgur.com/ivh6Iyu
https://imgur.com/77y2gBd
4. Boskie są zbyt op. Nie chodzi mi tutaj o płacz, że należy je absolutnie nerfić czy coś tylko według mnie głównym powodem dla którego psują rozgrywkę, jest to że można przywoływać je praktycznie non stop, bo co grę. Należy też powiedzieć że te bronie nie są op tylko w stosunku do potworów ale też i zwłaszcza do wojowników, bo gracz, który nie zamówił boskich praktycznie nie ma szans na zdobycie killi, bo gracz z boskimi jest w stanie zabrać każdego killa i jest to oczywiście logiczne, że mają mieć łatwiej, ale bez przesady. Dla wszystkich, którzy mieliby wątpliwości proponuję zagrać sobie zwykłą klasą wojowników bez boskich i vipa. Zdobycie nawet kilku killi jest bardzo trudne, nie wspominając nawet o tym, że gracz z samym vipem jest w stanie solo walczyć tak długo jakby miał już jakąś dobrą klasę wojownika. Proponuję cooldown na boskie i vipa tak aby można było je brać średnio raz na 2/3 rundy, wtedy wszystko będzie wg mnie odpowiednio wyważone gracze, którzy to zamówili nadal będą mieli duże ułatwienie ale nie będą mogli z niego notorycznie korzystać. Podobnie sprawa ma się z klasami wojowników. Ponadto gracze z boskimi nawet są w stanie pozwolić potworom przejąć 1 świątynię, tylko po to żeby potwory były bliżej, żeby zrobiły parę killi, więc pozwalanie jakkolwiek absurdalnie to nie brzmi na zabicie słabszych graczy (nie twierdzę, że wszyscy), a co za tym idzie żeby mogli farmić kille nawet jeśli nie na ich spawnie to tuż obok a potem i tak są w stanie uciec vortexem i rogiem to tylko pokazuje jak op są te przedmioty.
5. U golema można użyć fali sejsmicznej i podskoku jako kombosa, bardzo obciąża to serwer zwłaszcza w przypadku kilku golemów. Podobnie rzecz się ma z artylerią bałwana, która również obciąża serwer.
6. Slimy nie znikają, nie jestem pewien ale podejrzewam, że gdy plugawiec zginie a slimy nadal będą żyły to wystąpi ten bug.
https://imgur.com/wEosESG
7. Magiczne berło według mnie jest jednym z kilku boskich, który zasługuje na nerfa w postaci zmniejszenia dmg o połowę, tak że aby zabić na strzała zwykłego potwora należy użyć zarówno ppm jak i lpm. Sam fakt atakowaniu kilku potworów na raz i przebijania ścian to wielki atut tej broni.
8. Bezużyteczne zwycięstwo. Jak wiadomo za zwycięstwo nic się nie dostaje i o ile ma to sens w przypadku potworów, tak sądzę, że wojownicy powinni dostawać jakiś $. Myślę że najlepszą opcją byłaby równowartość 10% z $ otrzymywanych za lvl pieniędzy. Czyli jak teraz za lvl jest 300$ (co mam nadzieję zmieni się na 500) to za każdą wygraną wojownicy otrzymują 30$. Zatem żeby osiągnąć z wygranych równowartość lvl należy wygrać 10 gier, co zdecydowanie jest bardzo trudne a zmotywowałoby to graczy do faktycznej gry zespołowej a nie tylko latania po fragi. Czasem nawet ci "lepsi gracze" działają na nie korzyść innych żeby było więcej potworów i więcej fragów.
9. Niszczenie świątyni. Podobnie jak w poprzednim punkcie. Tak jak wojownicy chętniej latają po fragi niż bronią świątyń i grają zespołowo, tak potwory też chętniej lecą na pałę z nadzieją na zabicie vipa z all boskimi zamiast niszczyć świątynię. Dlatego proponuję aby za każdy zniszczony fragment potwory (drużyna) otrzymywała 1$, a gracz który zniszczył fragment 2$.
10. TXT. Jest to już absolutnie subiektywne, dlatego dodaję ankietę jednak według mnie i z tego co pisali gracze na serwie, rozumiem że kilku innych też stary txt był lepszy. Obecny ma co prawda więcej modeli, jednakże moim zdaniem to właśnie poprzedni z mniejszą liczbą modeli i większą liczbą textur utrzymywał świetny klimat WvsP, który pamiętam jeszcze z 1 i 2.
1. Na mapie leśna twierdza część tłoków nie działa, inne z kolei można niszczyć. Część tłoków gdy położymy na nich blok złota zapada się i nie możemy wydobyć zbroi.
https://imgur.com/ibQbxBB
https://imgur.com/vwMm0M2
2. W panelu profesji nie pojawia się postać Rycerza Mroku, pojawia się tylko w tym tymczasowym lobby po zakończeniu gry.
https://imgur.com/GMQ5Osn
3. Klasy potworów są zbyt silne dla zwykłych wojowników. Będąc w full secie wojownika szkielet jednym strzałem z łuku zabrał mi 3,5 serca. Z kolei pigman zabrał połowę hp na 2 strzały, a to pewnie dlatego że jego broń ma aż 9 dmg, broń zombie również ma wysoki dmg w stosunku do tego u zwykłego wojownika bo wynosi 7 przy jednocześnie niewiele gorszej zbroi. Proponuję usunięcie powera z łuku szkieleta i zmniejszenie dmg na broni pigmana i zombie.
https://imgur.com/ivh6Iyu
https://imgur.com/77y2gBd
4. Boskie są zbyt op. Nie chodzi mi tutaj o płacz, że należy je absolutnie nerfić czy coś tylko według mnie głównym powodem dla którego psują rozgrywkę, jest to że można przywoływać je praktycznie non stop, bo co grę. Należy też powiedzieć że te bronie nie są op tylko w stosunku do potworów ale też i zwłaszcza do wojowników, bo gracz, który nie zamówił boskich praktycznie nie ma szans na zdobycie killi, bo gracz z boskimi jest w stanie zabrać każdego killa i jest to oczywiście logiczne, że mają mieć łatwiej, ale bez przesady. Dla wszystkich, którzy mieliby wątpliwości proponuję zagrać sobie zwykłą klasą wojowników bez boskich i vipa. Zdobycie nawet kilku killi jest bardzo trudne, nie wspominając nawet o tym, że gracz z samym vipem jest w stanie solo walczyć tak długo jakby miał już jakąś dobrą klasę wojownika. Proponuję cooldown na boskie i vipa tak aby można było je brać średnio raz na 2/3 rundy, wtedy wszystko będzie wg mnie odpowiednio wyważone gracze, którzy to zamówili nadal będą mieli duże ułatwienie ale nie będą mogli z niego notorycznie korzystać. Podobnie sprawa ma się z klasami wojowników. Ponadto gracze z boskimi nawet są w stanie pozwolić potworom przejąć 1 świątynię, tylko po to żeby potwory były bliżej, żeby zrobiły parę killi, więc pozwalanie jakkolwiek absurdalnie to nie brzmi na zabicie słabszych graczy (nie twierdzę, że wszyscy), a co za tym idzie żeby mogli farmić kille nawet jeśli nie na ich spawnie to tuż obok a potem i tak są w stanie uciec vortexem i rogiem to tylko pokazuje jak op są te przedmioty.
5. U golema można użyć fali sejsmicznej i podskoku jako kombosa, bardzo obciąża to serwer zwłaszcza w przypadku kilku golemów. Podobnie rzecz się ma z artylerią bałwana, która również obciąża serwer.
6. Slimy nie znikają, nie jestem pewien ale podejrzewam, że gdy plugawiec zginie a slimy nadal będą żyły to wystąpi ten bug.
https://imgur.com/wEosESG
7. Magiczne berło według mnie jest jednym z kilku boskich, który zasługuje na nerfa w postaci zmniejszenia dmg o połowę, tak że aby zabić na strzała zwykłego potwora należy użyć zarówno ppm jak i lpm. Sam fakt atakowaniu kilku potworów na raz i przebijania ścian to wielki atut tej broni.
8. Bezużyteczne zwycięstwo. Jak wiadomo za zwycięstwo nic się nie dostaje i o ile ma to sens w przypadku potworów, tak sądzę, że wojownicy powinni dostawać jakiś $. Myślę że najlepszą opcją byłaby równowartość 10% z $ otrzymywanych za lvl pieniędzy. Czyli jak teraz za lvl jest 300$ (co mam nadzieję zmieni się na 500) to za każdą wygraną wojownicy otrzymują 30$. Zatem żeby osiągnąć z wygranych równowartość lvl należy wygrać 10 gier, co zdecydowanie jest bardzo trudne a zmotywowałoby to graczy do faktycznej gry zespołowej a nie tylko latania po fragi. Czasem nawet ci "lepsi gracze" działają na nie korzyść innych żeby było więcej potworów i więcej fragów.
9. Niszczenie świątyni. Podobnie jak w poprzednim punkcie. Tak jak wojownicy chętniej latają po fragi niż bronią świątyń i grają zespołowo, tak potwory też chętniej lecą na pałę z nadzieją na zabicie vipa z all boskimi zamiast niszczyć świątynię. Dlatego proponuję aby za każdy zniszczony fragment potwory (drużyna) otrzymywała 1$, a gracz który zniszczył fragment 2$.
10. TXT. Jest to już absolutnie subiektywne, dlatego dodaję ankietę jednak według mnie i z tego co pisali gracze na serwie, rozumiem że kilku innych też stary txt był lepszy. Obecny ma co prawda więcej modeli, jednakże moim zdaniem to właśnie poprzedni z mniejszą liczbą modeli i większą liczbą textur utrzymywał świetny klimat WvsP, który pamiętam jeszcze z 1 i 2.