MineServer.pl - Minecraft Serwer Serwery Minecraft

Pełna wersja: [Rozwiązane] pomysl na legendary bossa
Aktualnie przeglądasz uproszczoną wersję forum. Kliknij tutaj, by zobaczyć wersję z pełnym formatowaniem.
banan skoro omega jest epic bossem i tzw wiecznym zabujca to moze dodalbys alphe ktory byl by panem zycia i smierci mial by on 100k hp czyli mniej niz omega ale hit ktory zadaje przykladowe np 1k zadawal by 100dmg w niega a kazde 1 udezenie go sprawialo by ze wzlatuje w powietrze i zostawia jakies mini bossy a sam dopuki ich nie zabijemy leczy sie po 10 zycia w powietrzu i jest odporny na strzaly i runy kiedy ma 10k hp czyli swoje 10% hp zmienia sie w omege ale tylke w pewnym sesie bo ma takie same zdolnosci jak wczeaniej i nadal ma 10k hp i tylko wyglada jak omrga (mala) kiedy ma 1k hp czyli 1% swojego zycia zmienia sie w duzo omege i i nie respi juz mini bossow ale strzela 10 pociskow ktore jak trafia zadaja cale zycie i mozna ich uniknac tylko podczas ucieczki alpha w tedy sie nie regeneruje kiedy sie go zabije pojawia sie komunikat alpha pan zycia i smierci zakonczyl swoj zywot i zmienia sie w omege
pomysly na drop:
-10% 3 skrzynie niepokonanych
-10% krysztal zycia alphy (przedmiot handlowy)
-10% szkatulka run 6 poziomu
-5% szkatulka legendarnych klejmotow

pomyal z kond mozna qydropic alphe:
1 z skrzyni przeznaczenia 1%
2 za rog diablo i wicewersa ze diablo mozna kupic za klejnot zycia alphy

licze na pozytywne rozpatrzenia jakby to sie pojawilo chociaz po zakonczeni prac nad wvsp byl bym niezmiernie wdzieczny dziekuje z gory ?
1. Po co dawać mu 100k i bić mu 10x mniej, skoro można po prostu dać 1mln HP.
2. "Wzlatuje w powietrze i zostawia mini bossy" - Jakie mini bossy? co będą robić? ile mają HP?
3. Po co ma się pod koniec zamieniać w omegę, jak nic to nie zmieni?
4. Nagrody są bez sensu - 3 skrzynie niepokonanych to syf patrząc na szansę 10% z legendarnego bossa, 5% na szkatułkę legendarnych klejnotów to zdecydowanie za mało. Jak już bym dawał nagrody z legendarnego bossa to przede wszystkim byłyby tam księgi umiejętności, aby gracze na 90+ lvlu mieli jak maxować swoje statystyki.
5. Skoro pod koniec ten boss wystrzeliwuje 10 pocisków które łącznie zadają całe HP to wojownik i paladyn będą mieli naprawdę ciężko...
Tyle z mojej strony.
nie lacznie kazdy pociak z osobna zadaje full hp i oto chodzi i jakta bez sensu zeby alpha zmienial aie w omege w koncu alpha to 1 litera a omega ostatnia wedlug mnie nagrody mozna dopracowac a mini bossy to nie najwiekszy problem mozna dac np 4 fire mastery co maja po 10k hp a dmg zmniejszny nie jest bez sensu poniewaz to bendzie ciekawe urozmajcenie to co ja napisalem nie musi byc ostateczna wersja tego jezeli ci sie nie podoba ok rozumiem to ze dales to co wedlug cb jest slabe to ok ale jak by z niego bylo np to zeby mozna bylo restartowac item z +9 do +0 tez wcale nie jest dobrym pomyslem nie oceniam nikogo bo sam nie lubie byc oceniany ale i tak dzieki za opinie
Nie uważam że pomysł jest zły, tylko po prostu nie wszystko do końca opisałeś, więc nie mogę powiedzieć czy jestem za czy nie :x. Np. nie opisałeś obrażeń, szybkości (szybkość moba ma spore znaczenie, np. jak mob bije po 2 paski i jest szybszy od gracza to jest on niemożliwy do pokonania), mógłbyś wymyślić coś innego jako te mini bossy - fire mastery z 10k HP zejdą na strzała od maga, więc do legendary bossa to tak kiepsko. Obecnie sam piszę lege bossa z nadzieją że zostanie przyjęty.
ok jezeli mogl bys banan zamknij watek ja przemysle wszystko i zaczne od nowa
Wiadomość wygenerowana automatycznie !

[Obrazek: image.php?di=PT0G]

Ten wątek został zamknięty, jeśli nie zgadzasz się z tą decyzją
skontaktuj się z administracją Forum
Pozdrawiamy!

Przekierowanie