Cześć, po dzisiejszej grze na trybie w vs p 3, nasunęły mi się pewne sugestie odnośnie klasy
Mroczny Mag. Chodzi mi głównie oto, że klasa mag jest zbyt
tania jak na swoje umiejętności. Klasa posiada 64 mikstur krzywdy
I i 64 mikstur krzywdy
II. Klasa, która kosztuje 8,000$ posiada tyle miksturek co
Herobrine. Powiem szczerze, że mag może miksturkami krzywdy II na parę strzałów zabić kogoś w smoczym secie i niewiele więcej potrzeba żeby zabić kogoś w szafirowym secie. Przechodząc do setna sprawny prosiłbym o nerfa dla maga. Poniżej przedstawię jak mógłby przykładowo wyglądać Mag:
- 64 miksturek trujących
- 48 miksturek krzywdy I
- 32 miksturek krzywdy II
- 5 miksturek leczenia II
oraz zwiększyć wartość maga do co najmniej 10k.
Nerf, który powinien wejść to np.: zmniejszyć liczbę miksturek albo zwiększyć cenę klasy.
Po prostu klasa na chwilę obecną jest zbyt OP jak na swoją cenę.
Pozdrawiam

Moim zdaniem zbytnio przesadzasz. Ta ilość jest moim zdaniem odpowiednia, ponieważ jest to jedyna broń jaką mag posiada, wiadomo ma też laskę, ale ona bardziej służy do odpychania i zatruwania niżeli do broni, która ma siać w pewien sposób spustoszenie, a jak wiadomo mikstury w końcu się skończą i co wtedy z tą klasą możesz robić? Osłabiać mury i odpychać wojowników? Szybciej się zginie niż cokolwiek zdziała w takiej sytuacji, a należy też zaznaczyć że mag tymi miksturami może atakować na średni dystans więc wojownicy mają przewagę posiadając łuki, vortexy, inferna czy nawet młot thora. Dodatkowo porównywanie Maga do Herobrine jest nieodpowiednie, ponieważ Herobrine posiada wiele więcej umiejętności przez co inaczej działa w stosunku do Maga, co czyni go wciąż najlepszym bossem od strony potworów. PS. Jeśli szarżujesz maga i giniesz to nie dziw się, że daje to taki efekt, bo taka taktyka to nie jest żadna taktyka.
(10-April-2020 04:06:33)Trawsonek napisał(a): [ -> ]Moim zdaniem zbytnio przesadzasz. Ta ilość jest moim zdaniem odpowiednia, ponieważ jest to jedyna broń jaką mag posiada, wiadomo ma też laskę, ale ona bardziej służy do odpychania i zatruwania niżeli do broni, która ma siać w pewien sposób spustoszenie, a jak wiadomo mikstury w końcu się skończą i co wtedy z tą klasą możesz robić? Osłabiać mury i odpychać wojowników? Szybciej się zginie niż cokolwiek zdziała w takiej sytuacji, a należy też zaznaczyć że mag tymi miksturami może atakować na średni dystans więc wojownicy mają przewagę posiadając łuki, vortexy, inferna czy nawet młot thora. Dodatkowo porównywanie Maga do Herobrine jest nieodpowiednie, ponieważ Herobrine posiada wiele więcej umiejętności przez co inaczej działa w stosunku do Maga, co czyni go wciąż najlepszym bossem od strony potworów. PS. Jeśli szarżujesz maga i giniesz to nie dziw się, że daje to taki efekt, bo taka taktyka to nie jest żadna taktyka.
Zgadzam się w 100% z Tobą, jednakże 64 mikstur krzywdy II to trochę za dużo mi się wydaje, myślę, że nawet zmniejszenie do 48 by pomogło bo przypominam, że klasa jest za 8,000$ i miksturami krzywdy II ma naprawdę na parę strzałów osoby ze smoczymi setami i na parę więcej z szmaragdowym. Nieraz miałem sytuację w grze, gdzie podbiegł do mnie mag (byłem w smoczym secie), rzucił 3-4 miksturki a mnie już nie było. Nie chodzi mi oto żeby nie wiadomo jak tą klasę osłabić tylko pomyśleć na rozważeniem jej mikstur
(10-April-2020 09:47:06)Szymiii napisał(a): [ -> ] (10-April-2020 04:06:33)Trawsonek napisał(a): [ -> ]Moim zdaniem zbytnio przesadzasz. Ta ilość jest moim zdaniem odpowiednia, ponieważ jest to jedyna broń jaką mag posiada, wiadomo ma też laskę, ale ona bardziej służy do odpychania i zatruwania niżeli do broni, która ma siać w pewien sposób spustoszenie, a jak wiadomo mikstury w końcu się skończą i co wtedy z tą klasą możesz robić? Osłabiać mury i odpychać wojowników? Szybciej się zginie niż cokolwiek zdziała w takiej sytuacji, a należy też zaznaczyć że mag tymi miksturami może atakować na średni dystans więc wojownicy mają przewagę posiadając łuki, vortexy, inferna czy nawet młot thora. Dodatkowo porównywanie Maga do Herobrine jest nieodpowiednie, ponieważ Herobrine posiada wiele więcej umiejętności przez co inaczej działa w stosunku do Maga, co czyni go wciąż najlepszym bossem od strony potworów. PS. Jeśli szarżujesz maga i giniesz to nie dziw się, że daje to taki efekt, bo taka taktyka to nie jest żadna taktyka.
Zgadzam się w 100% z Tobą, jednakże 64 mikstur krzywdy II to trochę za dużo mi się wydaje, myślę, że nawet zmniejszenie do 48 by pomogło bo przypominam, że klasa jest za 8,000$ i miksturami krzywdy II ma naprawdę na parę strzałów osoby ze smoczymi setami i na parę więcej z szmaragdowym. Nieraz miałem sytuację w grze, gdzie podbiegł do mnie mag (byłem w smoczym secie), rzucił 3-4 miksturki a mnie już nie było. Nie chodzi mi oto żeby nie wiadomo jak tą klasę osłabić tylko pomyśleć na rozważeniem jej mikstur
Prosta taktyka na maga:
strzelaj z łuku/inferna/vortexu/młota thora/armagedona będąc na murach. Będąc na "prostym terenie" jesteś w żywiole maga co oznacza, że jeśli szybko nie zmienisz pozycji mag cie dorwie i zabije, a na WvsP3 na brak bloków raczej nie można narzekać ;p. Przez to, że ktoś nie umie taktycznie grać klasa ma dostać nerfa? 8.000$ tyle samo kosztowała na wvsp1, a 10000$ na wvsp2 tylko czy czymś się różniły? Nie, proporcja mikstur była wówczas identyczna: 64x mikstur krzywdy I, 30x Mikstur krzywdy II, 64x trutki i 5x leczenia - dla maga to już wtedy nie wystarczało gdy była duża ilość graczy.
Dobrze, ze jest klasa ktora jest w stanie pokonac kazdego wojownika bez wzgledu na to jakie przedmioty posiada, tak wiec nawet najwieksze "kozaki" musza uwazac gdy ktos wybierze maga. I tak jak trawa napisal, mag szybko traci te mikstury, bez mikstur nawet golem jest bardziej uzyteczny

inne klasy posiadaja umiejetnosci, ktore zostaly ograniczone jedynie przez cooldown. Dzieki temu mozesz zadawac rowne obrazenia przez cala rozgrywke, o ile sie utrzymasz.
Podam tez tutaj przyklad krowy, moze zrobic ogromna eksplozje i zniszczyc wieksza czesc muru, czy nawet zniszczyc cala swiatynie, ale oddaje za to zycie
