MineServer.pl - Minecraft Serwer Serwery Minecraft

Pełna wersja: Ekonomia
Aktualnie przeglądasz uproszczoną wersję forum. Kliknij tutaj, by zobaczyć wersję z pełnym formatowaniem.
Nie przypadła mi do gustu zmiana ekonomii na WvsP3. Sytuacja prezentuje sie w następujący sposób:
Zwykły gracz - 300$ co poziom.
Vip - 450$. (50% więcej expa)

Gram na tym trybie 3 dzień. Każdego dnia rozegram sobie 2/4 rundki. Czasami umrę na początku rundy bez żadnego fraga, ponieważ potwory takie jak zombie, pigzombie, wilk w porównaniu do podstawowego wojownika są bardzo silne. Oczywiście nie tryharduję tylko gram dla funu. Jeżeli bardziej skupiłbym się na grze za pewne po 2 dniach miałbym 1 poziom. Przyjmuje więc, że 1lvl = 2dni. W takim razie aby odblokować klasę barbarzyńca/druid, które kosztują dokładnie 10k $ musimy osiągnąc poziom równy 34 (34*300=10.2k). Zgodnie z założeniem 1 lvl = 2 dni, 34lvl = 68 dni.
Czy 2 miesiące gry dla klasy, która na tle podstawowych nie wyróżnia się jakoś bardzo są opłacalne?

Może trochę przesadzam, ale w przybliżeniu 2 miesiące rozgrywki bez jakiejkolwiek gratyfikacji ze strony gry? Nie zdażyłbym odblokować wszystkich uprawnień, bossów, przedmiotów, profesji do następnej edycji Smile.
Sporo graczy oprócz mnie także narzeka na zarobek.
tego typu wpisy rob za miesiac gdy skoncza sie publiczne betatesty, aktualnie propozycje odnosnie ekonomi trafiaja do kosza z automatu, dopoki tryb nie jest wywazony, ukonczony jego ekonomia ma byc zanizona, a nie ze teraz kazdy sie nachapie na bugach typu farma pod portalem.
Wiadomość wygenerowana automatycznie !

[Obrazek: image.php?di=PT0G]

Ten wątek został zamknięty, jeśli nie zgadzasz się z tą decyzją
skontaktuj się z administracją Forum
Pozdrawiamy!

Przekierowanie