08-April-2020, 09:45:33
Witam, grając na WvsP wczoraj około 23:00 dostrzegłem zjawisko w ktorym wojownicy najzwyczajniej campili przy swiatyni przyjętej przez potwory które najzwyczajniej nie mogły wyjsc ze spawnu pomimo przewagi liczebnej. Farmienie nie jest czyms na czym ma polegac ten tryb.
Dlatego też wpadłem na może idiotyczny pomysł który teoretycznie przynajmniej dla mnie miałby jakiś minimalny sens aby zapobiec tej sytuacji.
Chodzi tu o Przesuwanie się strefy radiacji wraz z dominacją potworów w grze. Chodzi tu głownie o to że za każdym razem jak potwory przejęłyby świątynie strefa radiacji by się stopniowo(lub natychmiastowo (zalezy od preferencji)) przesuwała do nowego spawnowiska potworów. Zablokowałoby to zbedne farmienie i dawałoby to szanse potworom na wyjscie ze spawnowiska. Wojownicy musieliby teraz skupić się na przeznaczonym dla nich zadaniu - obronie światyń a nie na farmieniu killi.
Oczywiscie jest to propozycja w ktorej daje możliwość do dyskusji, z pewnoscia ma ona swoje zalety i wady dlatego zalecam do wyrażania swoich opinii na ten temat.
Dlatego też wpadłem na może idiotyczny pomysł który teoretycznie przynajmniej dla mnie miałby jakiś minimalny sens aby zapobiec tej sytuacji.
Chodzi tu o Przesuwanie się strefy radiacji wraz z dominacją potworów w grze. Chodzi tu głownie o to że za każdym razem jak potwory przejęłyby świątynie strefa radiacji by się stopniowo(lub natychmiastowo (zalezy od preferencji)) przesuwała do nowego spawnowiska potworów. Zablokowałoby to zbedne farmienie i dawałoby to szanse potworom na wyjscie ze spawnowiska. Wojownicy musieliby teraz skupić się na przeznaczonym dla nich zadaniu - obronie światyń a nie na farmieniu killi.
Oczywiscie jest to propozycja w ktorej daje możliwość do dyskusji, z pewnoscia ma ona swoje zalety i wady dlatego zalecam do wyrażania swoich opinii na ten temat.