MineServer.pl - Minecraft Serwer Serwery Minecraft

Pełna wersja: W vs P 3 - Kilka słów
Aktualnie przeglądasz uproszczoną wersję forum. Kliknij tutaj, by zobaczyć wersję z pełnym formatowaniem.
Stron: 1 2
Cześć wszystkim, witam graczy i administracje.
Na samym początku chciałbym napisać, że cieszę się że tryb wrócił, ponieważ jest on naprawdę genialny i jedyny w swoim rodzaju. Występują jednak na nim błędy, które nieco zniechęcają graczy do gry i nie chodzi tutaj o nie dzialajace miksturki wzmocnenia murów czy możliwość niszczenia źródeł itemów. Po spędzeniu kilkunastu godzin na trybie natknąłem się na dziwne błędy które nie wiem czy są spowodowane, być może potrzebna jest zmiana dedyka jak Banan wcześniej pisał.

Wybaczcie ten przydługi wstęp, przechodzę do konkretów.

1. Brak możliwości wyłączenia portalu.
Zniszczenie fragmentu portalu i kliknięcie na niego prawym na nic się zdaję. Potwory mogą dalej z niego wychodzić.

2. Spawnkillowanie w portalu
Podczas teleportacji do portalu, gracz (potwór) nie ma na sobie żadnej ochrony co gracze wykorzystują i obudowują portal robiąc sobie tzw. farmiarke. Powstają przez to niepotrzebne konflikty i pojawiają się zbędne bluzgi. Proponuje po prostu zastosować rozwiązanie podobnie jak w świątyni: (Gdy potwory się odrodzą w zniszczonej świątyni są nietykalne) Jeśli zastosowanie tego w portalu będzie z jakiegoś powodu niemożliwe proszę o czasowe banowanie ludzi którzy wykorzystują portal do farmienia. Poniżej wstawiam przykład takich osób
http://mineserwer.pl/uploadzdjec/image.php?di=VNDC
http://mineserwer.pl/uploadzdjec/image.php?di=4128

3. Kolejny błąd dotyczy zbugowanej świątyni
Dwa razy zdarzyło mi się ze, swiątyni (enchanting table'ów) w ogóle nie było na mapie mimo tego, że hp świątyni wskazywało 100%.
Nie wiem czym to mogło być spowodowane, być może przeciążeniem trybu... Poniżej link
http://mineserwer.pl/uploadzdjec/image.php?di=GXWS

4. Wyrzucanie graczy co jakiś czas z serwera
Bywa to bardzo uciążliwe ponieważ w sytuacji gdy na mapie zostanie 2 wojowników i zostaną oni wyrzuceni to jest problem. Jest to bardzo frustrujące i irytujące. Być może akutalnie Banan nie może nic na to poradzić ale postanowiłem zawrzeć to w tym wątku.

5. Zbugowana mapa
Czaasami na mapie KRÓLESTWO mapa po prostu jest przecięta w pół, potwory wtedy nie mogą wybierac klas a strefa zatrucia nie istnieje, można po prostu biegać po płaskim świecie i handlować w wioskach.
Linki poniżej:
http://mineserwer.pl/uploadzdjec/image.php?di=29RZ
http://mineserwer.pl/uploadzdjec/image.php?di=8LKU
I nieco bardziej humorystyczny: http://mineserwer.pl/uploadzdjec/image.php?di=YPJE

6. Czasami pojawia się błąd ze zbugowanym czasem gry.
Czas wtedy szybciej leci np. 1s=4s, przyspieszanie czasu zwiększa się z rundy na rundę do momentu restartu bądź wyrzucenia graczy do lobby. Niestety nie posiadam filmiku.

To tyle. Być może Banan ma mnie dość bo pisze o tych błędach i pisze, ale po prostu zależy mi by tryb działał jak najlepiej i żeby gracze mogli się cieszyć przyjemną grą.

Pozdrawiam wszystkich graczy i administrację Smile
(07-April-2020 22:12:30)GetOut__ napisał(a): [ -> ]To tyle. Być może Banan ma mnie dość bo pisze o tych błędach i pisze, ale po prostu zależy mi by tryb działał jak najlepiej i żeby gracze mogli się cieszyć przyjemną grą.

Pozdrawiam wszystkich graczy i administrację Smile

Administracja nie będzie Ciebie miała dość, ponieważ zgłaszasz błędy, większość poznaje tryb oraz niektórzy dopiero uczą się grać.

Niżej przedstawię parę propozycji nad którymi fajnie by było pomyśleć:
- Chemik powinien dostawać trochę więcej tych miksturek, ponieważ 10 jest to zbyt mało jak na tyle pracy: szukania glowstona ( chodzi mi o to, gdyż trudno go zdobyć ). Proponuje wzrost do 15-20.
- Alchemiście zmniejszyć troszkę możliwość dropnięcia ciast, ponieważ to klasa piekarz jest przystosowana do tworzenia ciast, nie mówię, że żadna inna klasa tego nie może zrobić ale przydało by się trochę zmniejszyć % na wydropienie ciast oraz zmniejszenie ich ilości do 16 z 32 a za to np. zwiększyć możliwość dropnięcia miksturek leczenia I lub II
- Wprowadzenie cenzury na chacie, niekiedy to zdenerwowani gracze są wyprowadzani z równowagi, ale myślę, że wprowadzenie cenzury pomogło by troszkę z kulturą.
- Poprawić działalność Młota, ponieważ na chwilę obecną jest on nie ukrywajmy - słaby, nie chodzi mi o zrobienie z niego "BOSKIEJ" broni ale żeby choć w pewnym stopniu była lepsza, ponieważ samo trafienie w potwora wymaga trudu.

Propozycje są oczywiście do przemyślenia, ale mam nadzieje, że zostaną rozważone.

Pozdrawiam Heart
2. Twoje propozycje odnosnie rozwiazania tego punktu sa bez sensu, wystarczy ze ktos zrobi portal blisko swiatyni i bedzie niesmiertelny, propozycja banowania ludzi jeszcze bardziej idiotyczna tak jakby miala cokolwiek rozwiazac.
Mówimy o nieśmiertelności na 2/3s, aby potwory miały czas na reakcje. Portal przy zniszczonej świątyni nic nie daje, a portal przy całej świątyni zostanie szybko zniszczony.
(08-April-2020 09:03:52)JanekPLPL napisał(a): [ -> ]Mówimy o nieśmiertelności na 2/3s, aby potwory miały czas na reakcje. Portal przy zniszczonej świątyni nic nie daje, a portal przy całej świątyni zostanie szybko zniszczony.

niesmiertelnosc na 2/3 sek tez nic nie zmieni gdy ktos jest w obudowanej klatce.
Zablokowanie możliwości budowania przy portalu oraz nowy system dezaktywacji portalu? Rozwiąże to problem klatek.

Moze nie koniecznie przy portalu, ale dosłownie na portalu.
(08-April-2020 09:09:01)JanekPLPL napisał(a): [ -> ]Zablokowanie możliwości budowania przy portalu oraz nowy system dezaktywacji portalu? Rozwiąże to problem klatek.

Moze nie koniecznie przy portalu, ale dosłownie na portalu.

oczywiscie ze nie rozwiaze a jedynie rozwali cala gre, wystarczy ze ktos wpadnie do dziury na 2 kratki, a enderman zrobi portal przez co automatycznie z tej dziury nigdy nie wyjdzie... to samo jak ktos siebie zabuduje np w szescianie, pomysl zanim cos napiszesz, bo latwo wypisywac glupoty i oczekiwac rozwiazanego problemu.
Musze przyznać, teraz jak o tym myślę to nie tak łatwo znaleźć rozwiązanie. Zablokowanie możliwości budowania także utrudni dostęp wojowników do portalu. Uważam jednak, że na nowej edycji tego trybu, gdy mamy 3 świątynie czyli 3 potencjalne spawny potworów, taki element jak portal nie jest niezbędny.

Już od pierwszej edycji portal w głównej mierze wiązał się z problemami (Używanie portalu na spawnie potworów). Obecnie ten problem nie występuje, ale pojawiły się inne.

[attachment=4663]

Akurat wszedłem na tryb Smile
Gdzie tutaj fun z gry? Dla potworów kompletnie żaden, dla wojowników jeżeli ktoś lubi stać w jednym miejscu spamic LPM tylko po to żeby zyskac troche "szacunku" ze względu na wysoki poziom.
To była tylko propozycja. Może takie nabijanie killi na portalu gdy na serwerze jest 15 graczy nie ma znaczenia za to gdy serwer jest pełny jest to totalna rzeźnia i można wbić 3 lvle w jedną rundę bez większego wysiłku. Uwierz, że to naprawdę jest irytujące gdy przez ponad 40 minut nie możesz się teleportować do portalu bo stoi tam 3 typa i macha mieczami. Nie zdążysz na nawet tak pojawić a już wracasz na resp potworków.
A może dobrym rozwiązaniem byłoby postawienie barier na granicach portalu? Potwory mogły by wtedy swobodnie się teleportować Po że skoczeniu z portalu potwory byłyby normalnie smiertelne i nie trzeba by wprowadzać niepotrzebej chwilowej nieśmiertelności.
(08-April-2020 09:51:48)GetOut__ napisał(a): [ -> ]To była tylko propozycja. Może takie nabijanie killi na portalu gdy na serwerze jest 15 graczy nie ma znaczenia za to gdy serwer jest pełny jest to totalna rzeźnia i można wbić 3 lvle w jedną rundę bez większego wysiłku. Uwierz, że to naprawdę jest irytujące gdy przez ponad 40 minut nie możesz się teleportować do portalu bo stoi tam 3 typa i macha mieczami. Nie zdążysz na nawet tak pojawić a już wracasz na resp potworków.
A może dobrym rozwiązaniem byłoby postawienie barier na granicach portalu? Potwory mogły by wtedy swobodnie się teleportować Po że skoczeniu z portalu potwory byłyby normalnie smiertelne i nie trzeba by wprowadzać niepotrzebej chwilowej nieśmiertelności.

Portal można zniszczyć od dołu więc potwory będą spadać do klatki wybudowanej na ziemi. Jeżeli bloki bariery występowałyby wokół portalu, można byłoby wykorzystać portal do uszkodzenia murów, świątyni.

Jedyny pomysł, który mam obecnie w głowie to usunięcie portalu z gry. Po zniszczeniu pierwszej świątyni portal nie ma zastosowania.
Stron: 1 2
Przekierowanie