MineServer.pl - Minecraft Serwer Serwery Minecraft

Pełna wersja: Błąd związany z zakupem w sklepie oraz z emailem.
Aktualnie przeglądasz uproszczoną wersję forum. Kliknij tutaj, by zobaczyć wersję z pełnym formatowaniem.
Dobry wieczór,
Chciałbym poinformować iż, że niestety u mnie się wkradł błąd gdy kupowałem ze sklepu takie rzeczy jak:
- MEGA VIP ( kupiony paysafecardem )
- Doładowanie 45000$ ( też takim samym przelewem )
Ogólnie ja gram od 2 dni na waszym serwerze i po prostu olałem z dodawaniem emaila na serwerze. Gdy kupywałem na telefonie , to musiałem wpisać oczywiście swój nick: xDomin i też email więc wpisałem swój: dominikbroda123@gmail.com. Kilka godzin później wszedłem na serwer no i niestety obok mojego nicku nie było widać ,,VIP" oraz nie dostałem tego doładowania. Możliwe ze to jest moja wina. Ogółem to pierwszy raz kupywałem coś w sklepie, więc przepraszam za takie najście. I jakby co mam przy sobie tą karteczke paysyfcrada z kodem. Próbowałem jeszcze raz kupić tego VIPA oraz te pieniądze ale niestety dostałem taką informację: mój pin został juz wykorszystany.[/font]
Jeżeli nie dostałeś zamówionej usługi należy napisać E-Mail na adres MINESERWER@ZARABIAM.COM

W treści Maila musi znajdować się:

---------SMS---------
1) Data wysłania sms:
2) Godzina wysłania sms:
3) Treść wysłanego smsa:
4) Numer telefonu na który wysłano sms:
5) Numer telefonu z którego wysłano sms:
6) Serwer na którym zamówiłeś usługę:
7) Twój nick na serwerze:

---------SMS+---------
1) Data wysłania:
2) Godzina wysłania:
3) Numer telefonu podany przy kupne:
4) Informacja zwrotna:
5) Serwer na którym zamówiłeś usługę:
6) Twój nick na serwerze:

---------PSC---------
1) Twój nick na serwerze:
2) Data i godzina wysłania:
3) Serwer na którym zamówiłeś usługę:
4) ID TRANSAKCJI:
5) Email podany przy kupnie usługi:

---------PRZELEW---------
1) Twój nick na serwerze:
2) Data i godzina wysłania:
3) Emial podany przy kupnie usługi:
4) Serwer na którym zamówiłeś usługę:
5) ID TRANSAKCJI:

Aby znaleźć ID transakcji trzeba wejść w EMAIL podany przy kupnie usługi i szukać wiadomości zatytułowanej "Płatność Cashbill" i tam szukamy ID transakcji (ciąg randomowych liter/liczb)

Weryfikacja twojego konta potrwa do 24 godzin. W weekendy do 48 godzin
Jeżeli masz jakieś pytania możesz je pisać pod tym tematem.
A jeżeli chodzi o datę i godzinę wysłania, to gdy nie pamiętam, to mogę po prostu napisać w którym dniu zakupiłem?
Spróbuj podać jak najdokładniejsze informacje :l
Okej, już wszystko dokładnie udało mi się napisać na ten Adres.
problem rozwiazany Smile
Wątek został przeniesiony do kosza.
Prawdopodobne przyczyny :

1. Temat jest niezgodny z regulaminem.
2. Podobny temat znajduje się już na forum.
3. Wątek nie jest już aktualny.
4. Autor prosił o jego przeniesienie.
5. Temat został wyczerpany bądź rozwiązany.
6. Nieodpowiedni tytuł tematu.

Pozdrawiamy
Administracja Forum.
Przekierowanie