MineServer.pl - Minecraft Serwer Serwery Minecraft

Pełna wersja: Propozycje do trybu Parkour
Aktualnie przeglądasz uproszczoną wersję forum. Kliknij tutaj, by zobaczyć wersję z pełnym formatowaniem.
Drobne propozycje do trybu Parkour


  1. Możliwość pisania na chacie od 10 lvl'u - piszę o tym z tego względu, iż często można zauważyć nowych graczy (od 1 do ok. 10lvl), którzy wykorzystują chat serwerowy w celu łamania regulaminu serwerowni (wyzwiska itp. - zauważalne w szczególności na MF)
  2. Pojedynki DeathRun - obecnie osoba, która uniemożliwia przejścia pozostałym użytkownikom "wyścigu" nie czerpie z tego pojedynku żadnych korzyści (użytkownik, który wygra zdobywa $ i punkty doświadczenia, natomiast osoba szkodząca pozostałym, aby nie wygrali niczego nie otrzymuje). Proponuję, aby za eliminację każdego gracza, użytkownik poza torem dostawał drobną nagrodę w postaci $ lub pkt. doświadczenia.
  3. Wprowadzenie drobnego "eventu/konkursu" - Na chacie co jakiś czas wyświetlałoby się do rozwiązania hasło (tak jak było bodajże na jailu). Osoba, która poda najszybciej rozwiązanie wygrywa. Myślę, że coś takiego można wprowadzić na tryb, gdzie nagrodą byłby $ oraz exp w mniejszej ilości
  4. Wprowadzenie przedmiotu teleportującego do checkpoint'a - tak jak mamy na parkourach dostęp do zegarka, który tepa do początku parkoura. Proponuję wprowadzić alternatywny przedmiot, który umożliwi przeteleportować się użytkownikowi do ostatniego checkpoint'a na którym stanął. Przedmiot ten może zostać wprowadzony za darmo dla każdego użytkownika lub możliwy do zakupu w sklepie za $ (w zależności od tego co uznacie za słuszne, jeśli postanowicie wprowadzić ten przedmiot)
  5. Nagrody za TOP 3 w poszczególnych rankingach - pomysł zaczerpnięty ze starego KitPvP. Zasada jest prosta - użytkownicy, którzy znajdują się w TOP 3 danego rankingu otrzymują bonusy (bonus może być w postaci jakiejś ikonki na chacie, większego zarobku expa/$ za przechodzone parkoury itp. Jeżeli będzie trzeba, to mogę wypisać przykładowe propozycje do poszczególnych rankingów)
  6. Dzienne questy - tak jak mamy książkę z osiągnięciami na trybie, proponuję wprowadzić kolejną (lub inny przedmiot), w którym użytkownik będzie musiał wykonać dziennego questa. Na czym będzie polegało zadanie? Użytkownik z np. 30 lvl'em będzie miał wylosowanego parkoura, którego musi przejść, aby wykonać dziennego questa. Za jego wykonanie dostanie $ i pkt. expa (lub inną nagrodę)
  7. Możliwość pominięcia danego poziomu parkour - proponuję wprowadzić przedmiot, który umożliwi użytkownikowi pominąć parkour na którym się obecnie znajduje i przejść do nowego. Oczywiście pominięcie takiego parkoura nie byłoby darmowe. Uważam, iż cena tego musi być duża (z tego względu, aby użytkownicy z wysokimi lvl'ami nie pomijali ciągle questów, ponieważ jak można się domyśleć użytkownik z wysokim poziomem może przejść do poprzedniego parkoura i szybko zarobić na takie pominięcie). Moja propozycja - pominięcie poziomu/3k-4k$ (cena może ulec zmianie)
  8. Przesunięcie w duelach/death runach/dropperach ukrycia graczy - Proponuję przesunąć item powodujący ukrycie graczy na wymienionych podtrybach w parkourze ze slotu 8 na 1/2 z prostej przyczyny - zdarza się, że użytkownik chcąc ukryć sobie gracza (np. podczas duelu) przypadkowo naciska na drzwi przez co opuszcza pojedynek i traci punkty
  9. Wyrzuczenie przeszkadzającego z DeathRuna - jak dobrze wiemy, w duelu po wyjściu przeciwnika nikt nie wygrywa wyścigu, a osoba która wyszła traci 30pkt. W przypadku DeathRunów jeżeli wszystkie osoby wyjdą (poza przeszkadzającym) tracą 30pkt, natomiast sam przeszkadzający jest zmuszony wtedy również do wyjścia z areny. Moja propozycja jest następująca (częściowo odnosi się do 2 punktu) - jeżeli przeszkadzający po uruchomieniu pułapki sprawi, że dany gracz spadnie, przeszkadzający otrzyma kilka $ z pkt. doświadczenia, natomiast w przypadku (który opisuje w tym podpunkcie) jeżeli wszystkie osoby skaczące opuszczą wyścig, to przeszkadzający zostaje automatycznie wyrzucony z areny i zdobywa $ z pkt. doświadczenia (czyli teoretycznie dostaje nagrodę taką jakby normalnie wygrał jakiś pojedynek)
Hej,

Co do pierwszego punktu to teraz pisać będzie można od 6 poziomu ze względu na to, że od pustynnych parkourów zaczynają się cięższe skoki, z którymi gracze mogą sobie nie radzić i gdyby było to wprowadzone od 10 lvla to taki gracz nie miałby jak poprosić chociażby o pomoc czy wytłumaczenie gdzie skoczyć. Zmiany wprowadzone zarówno na msie i mfie.

Co do drugiego punktu jest to dosyć ciekawy pomysł, wezmę go pod uwagę przy kolejnym updacie trybu.

Co do trzeciego punktu to mamy napisany inny event, który jest jeszcze nie wprowadzony. Ostatnio testowo zrobiliśmy taki event na msie i wszystko działało jak należy więc za jakiś czas myślę, że będzie można go wprowadzić na stałe.
@Refresh - wątek został zaktualizowany dodatkowo o podpunkt 4 oraz 5
4 Punkt - jest to dobry pomysł ale jeśli chodzi o dostępność to lepiej gdyby był darmowy dla wszystkich
5 punkt - nagrody za topki nie mogłyby być za postęp od początku edycji. Przykładowo gracz z msa ma już 100k punktów i ciężko byłoby go przegonić. Lepsze rozwiązanie to topki z jakiegoś okresu czasu np. tygodniowa. Jeśli chodzi o samo wynagrodzenie to nie powinny być to punkty bądź waluta trybu bo byłby to dodatkowy boost

cd.
6 punkt pomysł całkiem dobry ale jeśli chodzi już o zadania to gdyby to lepiej żeby nie były z samych poziomów 1-X
7 punkt możliwość pominięcia nie pasuje ponieważ zniszczyłoby to sens gry gdzie ktoś stara się żeby przechodzić co raz większe poziomy a ktoś może je sobie pomijać wkładając 0 trudu poza samym farmieniem kasy
@Refresh - wątek został zaktualizowany dodatkowo o podpunkt 6, 7, 8 oraz 9
Przekierowanie