Kozak mapa, trochę nowości nie zaszkodzi.
Jestem na tak
Mi się podoba może być wprowadzona.
Mapa jest w porządku przygotowana ale musze się jednak przyczepić co do zagospodarowania przestrzeni. Z tego co widze po ss'ach mapa zawiera mnóstwo czystej, nie zagospodarowanej przestrzeni co odbiega od modelu innych map na WD na których jest duży przepych, mnóstwo miejsc, gór, przejść itd. W praktycznie zaden sposób przeciwnicy nie moga tu zaatakowac z zaskoczenia bo jest pusta przestrzeń.
Tak samo jeśli chodzi o wnętrze bazy, design jest bardzo ładny i za to trzeba pochwalić, ale ponownie niestety jest tu pusto.
Innym mapa moze się podobac, kazdy ma swoje zdanie... ale według mnie nadal tu czegoś brakuje.
Oczywiście to moja indywidualna sugestywna opinia.
Pozdrawiam
(19-March-2020 15:39:27)Ravcore napisał(a): [ -> ]Mapa jest w porządku przygotowana ale musze się jednak przyczepić co do zagospodarowania przestrzeni. Z tego co widze po ss'ach mapa zawiera mnóstwo czystej, nie zagospodarowanej przestrzeni co odbiega od modelu innych map na WD na których jest duży przepych, mnóstwo miejsc, gór, przejść itd. W praktycznie zaden sposób przeciwnicy nie moga tu zaatakowac z zaskoczenia bo jest pusta przestrzeń.
Tak samo jeśli chodzi o wnętrze bazy, design jest bardzo ładny i za to trzeba pochwalić, ale ponownie niestety jest tu pusto.
Innym mapa moze się podobac, kazdy ma swoje zdanie... ale według mnie nadal tu czegoś brakuje.
Oczywiście to moja indywidualna sugestywna opinia.
Pozdrawiam
Co do zagospodarowania przestrzeni - staraliśmy się, aby nie było żadnych gór ani innych wzniesień, żeby mapa była w miarę płaska, aby gracze mogli wykazać skilla, a nie tylko zrobić plecy z jakiegoś wzgórza lub drzewa.
Ale dzięki za opinię!
(19-March-2020 15:39:27)Ravcore napisał(a): [ -> ]Mapa jest w porządku przygotowana ale musze się jednak przyczepić co do zagospodarowania przestrzeni. Z tego co widze po ss'ach mapa zawiera mnóstwo czystej, nie zagospodarowanej przestrzeni co odbiega od modelu innych map na WD na których jest duży przepych, mnóstwo miejsc, gór, przejść itd. W praktycznie zaden sposób przeciwnicy nie moga tu zaatakowac z zaskoczenia bo jest pusta przestrzeń.
Tak samo jeśli chodzi o wnętrze bazy, design jest bardzo ładny i za to trzeba pochwalić, ale ponownie niestety jest tu pusto.
Innym mapa moze się podobac, kazdy ma swoje zdanie... ale według mnie nadal tu czegoś brakuje.
Oczywiście to moja indywidualna sugestywna opinia.
Pozdrawiam
Znaczy tak jak napisał Błażej zawsze na wd są robione plecki a ta mapa jest płaska więc będzie można pokać tego skilla do PvP a nie skilla do plecków

Cytat:Znaczy tak jak napisał Błażej zawsze na wd są robione plecki a ta mapa jest płaska więc będzie można pokać tego skilla do PvP a nie skilla do plecków
Ukształtowanie terenu mapy nie jest w 100% czynnikiem korzystania z zabójstw za pleców. Ważna jest również spostrzegawczość i szybka reakcja. Bo nawet na płaskiej mapie ktoś kto nie zauważy przeciwnika lub bedzie mieć skierowany swój wzrok w zupelnie inną stronę może otrzymać atak od tyłu.
Ale wracając do mapy, skoro zamysłem było stworzenie płaskiej mapy, to w porządku, nie mam nic przeciwko. Macie swoje racje i do nich dążycie. Mapa jest taka jaka być miała. Szanuje za prace i włożony trud.