Witam dzisiaj dokładnie dnia 10.03.2020 przed lub po godzinie 17.00 kupiłem vipa przez psc na trybie wojownicy dusz po czym wchodze na tryb patrze nie mam vipa lekko sie wkurzyłem bo do konca vipa zostalo mi 2dni a to byly moje ostatnie 20zł da sie z tym coś zrobic?
Jeżeli nie dostałeś zamówionej usługi należy napisać E-Mail na adres MINESERWER@ZARABIAM.COM
W treści Maila musi znajdować się:
---------SMS---------
1) Data wysłania sms:
2) Godzina wysłania sms:
3) Treść wysłanego smsa:
4) Numer telefonu na który wysłano sms:
5) Numer telefonu z którego wysłano sms:
6) Serwer na którym zamówiłeś usługę:
7) Twój nick na serwerze:
---------SMS+---------
1) Data wysłania:
2) Godzina wysłania:
3) Numer telefonu podany przy kupne:
4) Informacja zwrotna:
5) Serwer na którym zamówiłeś usługę:
6) Twój nick na serwerze:
---------PSC---------
1) Twój nick na serwerze:
2) Data i godzina wysłania:
3) Serwer na którym zamówiłeś usługę:
4) ID TRANSAKCJI:
5) Email podany przy kupnie usługi:
---------PRZELEW---------
1) Twój nick na serwerze:
2) Data i godzina wysłania:
3) Emial podany przy kupnie usługi:
4) Serwer na którym zamówiłeś usługę:
5) ID TRANSAKCJI:
Aby znaleźć ID transakcji trzeba wejść w EMAIL podany przy kupnie usługi i szukać wiadomości zatytułowanej "Płatność Cashbill" i tam szukamy ID transakcji (ciąg randomowych liter/liczb)
Weryfikacja twojego konta potrwa do 24 godzin. W weekendy do 48 godzin
Jeżeli masz jakieś pytania możesz je pisać pod tym tematem.
Odpisze wkońcu ktoś mi na ten email?
Weryfikacja twojego konta potrwa do 24 godzin. W weekendy do 48 godzin - musisz cierpliwie poczekac..
Tak tylko dodam, żeby nie było problemów, że odczekales 2 dni i nic.
1. Klient może zgłosić Sprzedawcy reklamację w związku z realizacją Umowy sprzedaży. Reklamacja może być złożona w formie elektronicznej i przesłana na adres elektroniczny Sprzedawcy. W zgłoszeniu reklamacyjnym Klient winien zawrzeć swój Nick oraz opis zaistniałego problemu. Sprzedawca niezwłocznie, lecz nie później niż w terminie 14 (czternaście) dni rozpatruje reklamacje i udziela odpowiedzi na adres poczty elektronicznej Klienta, podany w zgłoszeniu reklamacji
Mam nadzieje ze mi dacie tego vipa bo ja wam wspieram serwer a tu zostaje oscamowany ://
(11-March-2020 22:54:57)PanAlphanix XD napisał(a): [ -> ]Mam nadzieje ze mi dacie tego vipa bo ja wam wspieram serwer a tu zostaje oscamowany ://
Jeśli napisałeś maila to nic innego oprócz czekania nic ci nie zostało. Poza tym aby nie było rozczarowania to według REGULAMINU USŁUG może to trwać nawet do 14 DNI.
Tam miałem napisac ID transakcji o co dokładniej chodzi z tym ID?
ID transakcji to ciąg randomowych liczb i cyfr , który znajduje się w wiadomości, którą dostałeś na maila podanego przy zakupie. Tytuł wiadomości to "Płatność cashbill
Poza tym jest napisane w wiadomości wyżej
Cytat:Aby znaleźć ID transakcji trzeba wejść w EMAIL podany przy kupnie usługi i szukać wiadomości zatytułowanej "Płatność Cashbill" i tam szukamy ID transakcji (ciąg randomowych liter/liczb)