Hej, wpadl mi pomysl zeby skille mozna by uzywac komendami np: /skill1. Wiele osob powie po co? To juz odpowiadam mozna by bylo zbindowac sobie te komendy np na klawisz: R i poczuc lepszy klimat RPG
w sumie chyba jedyny dobry TWÓJ pomysl chociaz nie trzeba by bylo wybierac tego wszystkiego. takie jeszcze pytanko czy smok co np 2 lvl moglby byc ulepszany bo np na 45 to ***** ?
@up
Nie jedyny moj "DOBRY POMYSL" a odniesienie smoka to jest wywazony tak jak reszta skillow
no troche bezsesu moim zdaniem ;p
(07-February-2020 22:45:36)Gryfcio napisał(a): [ -> ]w sumie chyba jedyny dobry TWÓJ pomysl chociaz nie trzeba by bylo wybierac tego wszystkiego. takie jeszcze pytanko czy smok co np 2 lvl moglby byc ulepszany bo np na 45 to ***** ?
Nigdy nie było i nie będzie możliwości ulepszania umiejętności na wyższe lvle. Mógłbym wymienić listę argumentów, które by potwierdzały jakim to kolejnym nieprzemyślanym pomysłem właśnie zarzuciłeś.
1) "Ulepszanie co 2 lvl'e" sprawiłoby, że ta umiejętność stałaby się zbyt OP na expowiska z prostej przyczyny - wystarczy, że gracz aktywuje sobie smoka, który zdejmie bossowi hp do 10k w bardzo krótkim czasie co czyniłoby wtedy tą umiejętność za zbyt OP
2) Odniesienie do tego co wyżej napisałem - teraz można tu porównać walkę użytkownika z dowolnym bossem z katedry. Również używa smoka (ulepszonego na nie wiadomo jak wysoki poziom) i czeka na moment, w którym on ponownie odejmie bossowi HP na tyle, aby można było na spokojnie go sobie dobić
3) Pomysł maćka nie jest zły (sprawia, że użytkownik może się poczuć tak jak w typowych RPG'ach), aczkolwiek podejrzewam, że niektórzy gracze mogliby mieć problem ze zbindowaniem sobie komend pod konkretne klawisze, dlatego trzeba ten pomysł jeszcze raz dopracować/przemyśleć
4) Umiejętności nie służą do tego, aby wyręczały użytkownika z expienia. Idąc Twoim tokiem myślenia powinniśmy mieć skille, które będą BARDZO MOCNE na expowiskach, będzie ich można CZĘSTO UŻYWAĆ i SAME BĘDĄ ZA NAS EXPIĆ.
co 2 levele dodawalo by sie 200 dmg. wiec duzo by nie dodalo a i tak dopiero na wyzszych levelach by byla roznica dmg.
"2) Odniesienie do tego co wyżej napisałem - teraz można tu porównać walkę użytkownika z dowolnym bossem z katedry. Również używa smoka (ulepszonego na nie wiadomo jak wysoki poziom) i czeka na moment, w którym on ponownie odejmie bossowi HP na tyle, aby można było na spokojnie go sobie dobić" gdy sie bije np po 1k hp z miecza 1 hitem to gdy uzyje sie smoka co zabiera 10k hp to nie bedzie jakiejs roznicy smok zaoszczedzi 3-4 sekundy
Duzo by nie dawalo tak?? Zalozmy ktos ma vipa i smoka na 30 lvl jak co 2 lvl dodaje 200 hp to na 100 lvl bedzie zadawac 7000dmg malo dalej ta? Praktycznie na hita by schodzili moby na 95 i powiedz mi gdzie tu jest trud wbicia 100 z takim dmg smoka?
Testowałem przed chwilą na 35 expie smoka i zadał tylko 100 DMG trzem mobkom. Gdyby chociaż o 50 DMG by dodawało to by chociaż to było używalne. A tak to na 95 moby mają chyba 10k hp czy jakoś tak to prawie nic ten smok nie zrobi. Pisałeś że by zabierał 7 k hp a więc tak skoro roki zadaje po około 1k z miecza to w 3,5 s ( 2 hity na sekundę ) zadał by tyle co smok przez kilka sekund. Nie zadawał by równe 7k od hita tylko żeby łącznie tak to było rozdzielone
Dmg z smoka jest od twojego miecza im lepszy tym lepszy dmg smoka...