31-January-2020, 17:07:09
Witam, w tym wątku będą zamieszczane informacje dotyczące zmian na trybie z ostatniego tygodnia.
KLASY
UNDEAD:
Krwawa Siekiera (Po przebudowie jej systemu.)
- Przelicznik zadawanych obrażeń został zmniejszony z (21-obecna ilość serc) * 0,81 na (21-obecna ilość serc) * 0,39
Ja być głodny!
- Zwiększenie oczekiwania na ponowne użycie umiejętności
Horda zombie
- Wzmocnienie Zombie pod względem życia, ekwipunku, obrażeń, czasu trwania oraz szybkości
- Zwiększenie oczekiwania na ponowne użycie umiejętności
- Zmniejszenie ilości przywołanych zombie
ARKTOS:
Gradobicie
- Przebudowa systemu działania przez Ajrona, teraz zamiast wystrzeliwać 15 śnieżek na raz tworzy krąg chmur gradu, które zadają obrażenia w chmurze gradowej.
- Zwiększenie oczekiwania na ponowne użycie umiejętności
GNAR:
Hipiersiła
- Lekka zmiana systemu zastąpienie śnieżek, kulami ognia zadające więcej obrażeń.
DARK GHOST:
- Zwiększenie oczekiwania na ponowne użycie dla wszystkich umiejętności
HEROBRINE:
Ostrze Otchlanicznego Zabojcy
- Zmniejszenie zadawanych obrażeń
Plaszcz Mroku
- Zwiększenie oczekiwania na ponowne użycie umiejętności
Uderzenie Otchlani
- Zwiększenie oczekiwania na ponowne użycie umiejętności
JANUSH:
Januszowa Oszczednosc
- Przebudowa systemu działania przez Ajrona, teraz zadaje większe obrażenia, na większą odległość i co najlepsze umiejętność przebija się przez ściany.
KENHSI:
- Zwiększenie oczekiwania na ponowne użycie dla wszystkich umiejętności
Kompania Karakanow
- Wzmocnienie Karakanów pod względem życia, ekwipunku, obrażeń, czasu trwania oraz szybkości
- Zmniejszenie ilości karakanów
TARUL:
- Zwiększenie zadawanych obrażeń
SMAUG:
Tchnienie Smauga
- Przebudowa systemu działania przez Ajrona, teraz zadaje większe obrażenia, na większą odległość i co najlepsze umiejętność przebija się przez ściany.
Piekielne Uderzenie
Przebudowa systemu działania przez Ajrona, teraz zadaje większe obrażenia, na większą odległość.
KING REM:
Armia Nieumarłych
- Wzmocnienie Nieumarłych pod względem życia, ekwipunku, obrażeń, czasu trwania oraz szybkości
- Zmniejszenie ilości nieumarłych
Tesciowa Adams:
Magiczny Kostur
- Przebudowa systemu działania przez Ajrona, teraz zadaje większe obrażenia, na większą odległość i co najlepsze umiejętność przebija się przez ściany.
Stół Zaklęć zostaje zastąpiony Zakrzywieniem czasu
OGÓLNE:
- Poprawki w AntyCheacie
- Odbieranie zupek:
5 m - GRACZ
4 m - IRON
3 m - GOLD
2 m - DIAMENT
1 m - EMERALD
- Naprawiono większość zgłoszonych błędów z wątku: http://mineserwer.pl/Temat-MS-PvP-Kits-3...i-poprawki
KLASY
UNDEAD:
Krwawa Siekiera (Po przebudowie jej systemu.)
- Przelicznik zadawanych obrażeń został zmniejszony z (21-obecna ilość serc) * 0,81 na (21-obecna ilość serc) * 0,39
Ja być głodny!
- Zwiększenie oczekiwania na ponowne użycie umiejętności
Horda zombie
- Wzmocnienie Zombie pod względem życia, ekwipunku, obrażeń, czasu trwania oraz szybkości
- Zwiększenie oczekiwania na ponowne użycie umiejętności
- Zmniejszenie ilości przywołanych zombie
ARKTOS:
Gradobicie
- Przebudowa systemu działania przez Ajrona, teraz zamiast wystrzeliwać 15 śnieżek na raz tworzy krąg chmur gradu, które zadają obrażenia w chmurze gradowej.
- Zwiększenie oczekiwania na ponowne użycie umiejętności
GNAR:
Hipiersiła
- Lekka zmiana systemu zastąpienie śnieżek, kulami ognia zadające więcej obrażeń.
DARK GHOST:
- Zwiększenie oczekiwania na ponowne użycie dla wszystkich umiejętności
HEROBRINE:
Ostrze Otchlanicznego Zabojcy
- Zmniejszenie zadawanych obrażeń
Plaszcz Mroku
- Zwiększenie oczekiwania na ponowne użycie umiejętności
Uderzenie Otchlani
- Zwiększenie oczekiwania na ponowne użycie umiejętności
JANUSH:
Januszowa Oszczednosc
- Przebudowa systemu działania przez Ajrona, teraz zadaje większe obrażenia, na większą odległość i co najlepsze umiejętność przebija się przez ściany.
KENHSI:
- Zwiększenie oczekiwania na ponowne użycie dla wszystkich umiejętności
Kompania Karakanow
- Wzmocnienie Karakanów pod względem życia, ekwipunku, obrażeń, czasu trwania oraz szybkości
- Zmniejszenie ilości karakanów
TARUL:
- Zwiększenie zadawanych obrażeń
SMAUG:
Tchnienie Smauga
- Przebudowa systemu działania przez Ajrona, teraz zadaje większe obrażenia, na większą odległość i co najlepsze umiejętność przebija się przez ściany.
Piekielne Uderzenie
Przebudowa systemu działania przez Ajrona, teraz zadaje większe obrażenia, na większą odległość.
KING REM:
Armia Nieumarłych
- Wzmocnienie Nieumarłych pod względem życia, ekwipunku, obrażeń, czasu trwania oraz szybkości
- Zmniejszenie ilości nieumarłych
Tesciowa Adams:
Magiczny Kostur
- Przebudowa systemu działania przez Ajrona, teraz zadaje większe obrażenia, na większą odległość i co najlepsze umiejętność przebija się przez ściany.
Stół Zaklęć zostaje zastąpiony Zakrzywieniem czasu
OGÓLNE:
- Poprawki w AntyCheacie
- Odbieranie zupek:
5 m - GRACZ
4 m - IRON
3 m - GOLD
2 m - DIAMENT
1 m - EMERALD
- Naprawiono większość zgłoszonych błędów z wątku: http://mineserwer.pl/Temat-MS-PvP-Kits-3...i-poprawki