MineServer.pl - Minecraft Serwer Serwery Minecraft

Pełna wersja: AntiCheat - propozycja
Aktualnie przeglądasz uproszczoną wersję forum. Kliknij tutaj, by zobaczyć wersję z pełnym formatowaniem.
Hejka,
Nie wiedzieliśmy do końca, w którym dziale to napisać wiec pisze w tym - ale propozycja może nawet tyczyć się globalnie wszystkich trybów. A więc - wraz z McJackiem zrobiliśmy autorskiego AntiCheata, który według nas prezentuje się lepiej niż obecny, a skoro zawsze było mówione jeśli umiesz zrobić coś lepszego, to to zrób - no to, spróbowaliśmy. Anticheat działa na pakietach, więc powinien być raczej kompatybilny wraz z innymi pluginami. AC był testowany przez nas na paru clientach i działa bezbłędnie, ale wychodzimy z pytaniem do Społecznosci (bo nie wiemy jakie clienty sa najpopularniejsze na minefoxie), więc chcielibyśmy żebyście napisali niżej na jakie cheaty - tj. np. huzuni, raven etc. możemy zrobić checki antycheata, by miał szerszą detekcję cheatów. Tutaj kilka prezentacji co aktualnie wykrywa i jak:
- velocity: https://www.youtube.com/watch?v=nnD_2XKIhMs
https://www.youtube.com/watch?v=o8UHCAq7E1k

- kill aura: https://www.youtube.com/watch?v=I5tM6hBKY_8
- autosoup: https://www.youtube.com/watch?v=-FFiiFsFZyU
- reach: https://www.youtube.com/watch?v=-NhfPWoNmuQ
- speed: https://www.youtube.com/watch?v=plF5KFtd5vg&t=34s
Jeśli Krystian byłby zainteresowany - anticheat powinien być w pełni gotowy za jakiś czas, aż skończymy robić parę innych rzeczy, więc wtedy można nawet by go było wrzucić w pełnej wersji na serwer testowy, żeby zobaczyć, czy nie koliduje z przykładowo klasami na kitsach, ale jak pisałem wyżej - nie powinien.
Paczka Cheatów jest najmniej ważna w takim momencie. Najbardziej istotne rzeczy, których u was brakuje to: FastBreak, Nuker, Move - interakcja na bloki/wodę/elytrę/bunnyhopy/fly/phase/freecam/jesus, Criticalsy, FastBow, FastUse, Regen, NoFall, Timer, FastPlace. Ale ogólnie rzecz biorąc dobra robota.
Problemem nie jest brak możliwości wykrycia cheatów przez AC, problemem jest filtracja zwykłych użytkowników. Aktualnego AC można podkręcić, wykrywałby wiele więcej cheatów, jednak za nic karał by również czystych graczy. Natomiast sam fakt że coś opiera się na pakietach nie sprawia że nie będzie kolidowało z innymi pluginami. Świetnym tego przykładem jest LibsDisguise, gdzie gracz zamiast przeciwnika uderza pozorny obraz moba(gracz przebrany za inne entity), który możne mieć inne hitboxy niż faktyczny gracz. W takim przypadku check na killaure zaczyna kompletnie wariować. Ciekawi mnie również kompatybilność silnika, od 2014 roku trochę protokołów się zrobiło: https://wiki.vg/Protocol_version_numbers. Aczkolwiek jeżeli faktycznie napisaliście tego AntyCheat'a to należą Wam się wielkie brawa, mało kto podejmuje się Reflection i Netty, zamiennie ProtocolLib.

EDIT: @up, jak ty chcesz zablokować freecam'a który jest niczym innym jak ruchomą kamerą poruszającą się po wyrenderowanym obszarze mapy?
Hej wszystkim,

Dziękuję za poruszenie tak ważnego aspektu dla graczy - antycheata, który jest odpowiedzialny za dopilnowanie graczy pod kątem wykorzystywanych wspomagaczy, tak jak wspomniał wyżej Szumiel - mało kto podejmuje się takiego zadania. Zacznę od wytłumaczenia Wam kilku kwestii: aktualnie na trybach KitPvP zastosowanie ma po części starsza wersja (ze względu na kompatybilność) popularnego pluginu AC, oraz po części mój autorski system antycheat; który jest odpowiedzialny za banowanie cheaterów. Sam w wolnym czasie próbowałem zaktualizować pierwszy plugin do najnowszej wersji, jednak nawet po optymizacji jego konfiguracji występowały problemy z kompatybilnością, przez co nie mógł mieć zastosowania na tym trybie, a przerobienie działania pluginu odpowiedzialnego za wszystko również nie było dobrą opcją ze względu na czasochłonność: zbyt duży nakład czasowy dla mnie. Teraz, jeśli chodzi o MineFox'a to na większości trybów ma tam zastosowanie MF-AC: również autorski system antycheat, aktualizowany praktycznie codzinnie, ulepszany o nowe opcje itp itd. Jeśli macie na komputerze dość dobrze wybrane paczki wspomagaczy, możecie za moją zgodą przetestować działanie Waszych cheatów na trybie, który jest chroniony przez ww. ac, sam spędziłem godziny na odpowiedniej konfiguracji, poprawkach etc, więc żaden w wymienionych cheat clientach nie powinien działać, mało tego: w przyszłości planuję wprowadzić globalne powiadomienia Moderacji o wykrywanych cheatach na trybach; tak, aby jeden Moderator będący online na serwerze widział, kto być może oszukuje, a kto gra czysto. Dodatkowo - w przyszłości planuję dodać globalnie bany za wykorzystywanie wspomagaczy nadawane prosto przez system ac, więc liczba cheaterów gwałtownie się zmniejszy. Problemem jest tutaj optymizacja niektórych trybów, na takim survivalu dla przykładu w najbliższym czasie nie zostanie wgrany, ponieważ spowodowałoby to fałszywe wykrycia, bany etc, wszystko z powodu ścinek na trybie, które swoją drogą staramy się wyeliminować - wszystko zależy od tego. Natomiast na KitPvP można by testowo, podkreślam - testowo spróbować zamienić starszy antycheat na Wasz, autorski. Jeśli chcecie spróbować, proszę, zgłoście się do mnie, prosto na Naszym serwerowym TeamSpeaku, w wolnym czasie możemy potestować, a jeśli wszystko pójdzie bezproblemowo, oraz nie będzie dużych problemów z kompatybilnością, może zostać zamieniony na stałe pod kilkoma warunkami. Odpowiadając jeszcze na pytanie wyżej; tak, niektóre freecamy (np. te w cheacie huzuni) można wykryć badając poszczególne pakiety wysyłane przez gracza, ale sami z tego nie korzystamy, gdyż ta metoda nie daje stu procentowej skuteczności. Tak, czy inaczej, czekam na wiadomość zwrotną, na serwerze głosowym, czy forum - z Waszą decyzją.

- Krystian
Przekierowanie