MineServer.pl - Minecraft Serwer Serwery Minecraft

Pełna wersja: System PH
Aktualnie przeglądasz uproszczoną wersję forum. Kliknij tutaj, by zobaczyć wersję z pełnym formatowaniem.
Stron: 1 2
Wnoszę o zmianę działania Punktów Honoru. Od 40 expowiska można się zabijać, co za tym idzie walka o swoje coś zaczyna wnosić. Na ten moment działa to tak. Każda osoba ma początkowo 100PH, czyli zadaje 100%dmg, z kolei jeżeli zabijesz osobę mającą przynajmniej 1 lvl mniej niż ty, tracisz 1%dmg, aż do 1% ogólnie, co jest kompletną bzdurą. Ja mający lvl 71, nie mogę zabijać osoby która ma 70lvl, co za tym idzie nie mam jak expić na swoim expowisku, gdyż ta osoba mnie ciągle zabija, a ja jej nie mogę z powodu systemu PH.

Wnoszę o zmianę, która umożliwi walke o swoje, np. Każda osoba na expowisku w przedziale 50-55, może się mordować, z kolei osoby z wyższych expowisk juz będą otrzymywały należną im karę, na pastwienie się nad graczami.
Moze od kazdego killa tracic PH?? Dobra opcja by byla
tez tak mialem na 45 kazdego sobie zabijalem ale wiem ze to chamskie wiem fajnie gdyby to dodali
@refresh
Wiec co sugerujesz? jak chcesz aby to wyglądało
Cytat:Wnoszę o zmianę, która umożliwi walke o swoje, np. Każda osoba na expowisku w przedziale 50-55, może się mordować, z kolei osoby z wyższych expowisk juz będą otrzymywały należną im karę, na pastwienie się nad graczami.
(11-January-2020 11:09:50)Admin napisał(a): [ -> ]Wiec co sugerujesz? jak chcesz aby to wyglądało

Podejrzewam, że autorowi tego wątku chodzi o to, aby osoby z tego samego expowiska/przedziału lvl'owego mogły siebie zabijać bez obawy o utracenie punktów honoru, natomiast osoby z wyższych expowisk, które przyszłyby na expowisko gracza ze zdecydowanie niższym lvlem traciłyby pkt. honoru. Oczywiście trzeba tu również uwzględnić jakąś równowagę, aby nie było tak, że przyjdzie sobie 90lvl na 50 expowisko aby kogoś zabić i straci tylko 1pkt honoru, gdyż nie zrobi to na nim zbyt wielkiego wrażenia/minimalnie zmniejszy dmg (praktycznie będzie on niezauważalny dla gracza na 50 expowisku)
Aktualnie system PH wygląda w taki sposób, że osoba, która zabije kogoś z niższym lvlem traci pkt. honoru, natomiast niższy lvl może sobie spokojnie bić gracza z wyższym lvlem bez obawy o utracenie pkt honoru. System ten ubolewa szczególnie, gdy mamy dwóch graczy NA TYM SAMYM EXPOWISKU, gdzie jeden użytkownik będzie miał, np. 52lvl, a drugi 54lvl i wtedy ten drugi gracz nie może normalnie expić na mapie, gdyż będzie on ciągle zabijany przez gracza z niższym lvlem.

Podsumowując - najlepiej wprowadzić do tego systemu poprawkę, która umożliwi graczom z tego samego expowiska zabijać się bez tracenia punktów honoru, natomiast gdy na expowisko przyjdzie osoba ze zdecydowanie wyższym lvlem/o kilka expowisk wyższa, to za zabicie gracza przebywającego na niższym expowisku będzie traciła punkty honoru (w zależności od tego jakie to będzie expowisko oraz jaki lvl będzie posiadał użytkownik, który zdecyduje się na atak)
@up

Dokładnie tak jak napisał Manga
Ok experymentalnie wprowadziłem coś takiego:

ZASADA:
Jeśli poziom ofiary jest mniejszy niż poziom atakującego - 4 poziomy to wtedy utraci się punkty honoru.

Przykład:

lvl 40 i 45, atakuje 45 zabija 40

45-4 = 41

42 jest wieksze niz 40 wiec atakujacy traci 1 pkt honoru.

Przykład 2:

lvl 40 vs 44


atakuje 44 zabija 40

44- 4 = 40
wiec 40 kontra 40 nie spełnia zasady dlatego punkt honoru nie zostanie utracony.



Nowego systemu nie testowałem ale powinien działać, zostawiam Wam do testu i oceny.
System PH dziala prawidlowo Smile
Stron: 1 2
Przekierowanie