Hej!
dzisiaj kupiłem unbana na serwerze minefox.pl wiedziałem, że unban nie zadziała dlatego byłem gotowy na to aby wysłać ten email z kodem ID. Ale na mojego emaila nie przyszła żadna wiadomość odnośnie zakupu. Wyszukiwałem: ,,Płatność Cashbill" ale nic nie pojawiało się z dnia 24.12. Nie wiem co teraz zrobić a bardzo chętnie zagrał bym na starym koncie i prosze o szybkie zareagowanie

Jeżeli nie dostałeś zamówionej usługi należy napisać E-Mail na adres MINESERWER@ZARABIAM.COM
W treści Maila musi znajdować się:
---------SMS---------
1) Data wysłania sms:
2) Godzina wysłania sms:
3) Treść wysłanego smsa:
4) Numer telefonu na który wysłano sms:
5) Numer telefonu z którego wysłano sms:
6) Serwer na którym zamówiłeś usługę:
7) Twój nick na serwerze:
---------SMS+---------
1) Data wysłania:
2) Godzina wysłania:
3) Numer telefonu podany przy kupne:
4) Informacja zwrotna:
5) Serwer na którym zamówiłeś usługę:
6) Twój nick na serwerze:
---------PSC---------
1) Twój nick na serwerze:
2) Data i godzina wysłania:
3) Serwer na którym zamówiłeś usługę:
4) ID TRANSAKCJI:
5) Email podany przy kupnie usługi:
---------PRZELEW---------
1) Twój nick na serwerze:
2) Data i godzina wysłania:
3) Emial podany przy kupnie usługi:
4) Serwer na którym zamówiłeś usługę:
5) ID TRANSAKCJI:
Aby znaleźć ID transakcji trzeba wejść w EMAIL podany przy kupnie usługi i szukać wiadomości zatytułowanej "Płatność Cashbill" i tam szukamy ID transakcji (ciąg randomowych liter/liczb)
Weryfikacja twojego konta potrwa do 24 godzin. W weekendy do 48 godzin
Jeżeli masz jakieś pytania możesz je pisać pod tym tematem.
nie dostałem informacji zwrotnej
i co teraz mam zrobić?
Jeżeli nie dostałeś wiadomości to najwyraźniej coś źle wpisałeś. Spróbuj znów wysłać i upewnij się, że wszystko dobrze napisałeś
Brak zainteresowania ze strony autora przez około 2/3 tygodnie, najwidoczniej wszystko jest już dobrze.
Wiadomość wygenerowana automatycznie !
Ten wątek został zamknięty, jeśli nie zgadzasz się z tą decyzją
skontaktuj się z administracją Forum
Pozdrawiamy!