13-December-2019, 19:54:59
13-December-2019, 20:48:40
Według regulaminu usług możesz czekać nawet do 14 dni, więc cierpliwości.
13-December-2019, 21:16:34
jak dla mnie to jest niepoważne żeby na taką prostą czynność czekać do 14 dni płacę pieniądze i co dalej inne usługi są wykonywane natychmiastowo a kontakt z wami na maila jest bezcelowy bo i tak nikt nie odpiszę i teraz mam czekać 14 dni tak? wolę zmienić serwer gdzie jest to robione profesjonalnie i brane pod uwagę nie jak tu
13-December-2019, 22:47:04
(13-December-2019 21:16:34)alekos napisał(a): [ -> ]jak dla mnie to jest niepoważne żeby na taką prostą czynność czekać do 14 dni płacę pieniądze i co dalej inne usługi są wykonywane natychmiastowo a kontakt z wami na maila jest bezcelowy bo i tak nikt nie odpiszę i teraz mam czekać 14 dni tak? wolę zmienić serwer gdzie jest to robione profesjonalnie i brane pod uwagę nie jak tu
Kupując usługę akceptujesz regulamin usług, więc nie rozumiem twojego rozczarowania.
13-December-2019, 23:07:07
Panie alekos pomyśl co ma taki właściciel servera na głowie i ile musi zrobić,jak juz sie zastanowiłeś to napisz mi do czego doszedłeś bo twoja wypowiedz była bez sensu a uwierz ze banan nie sprawdza tylko maila i nic nie robi,a jak wolisz zmienic server to nikt cie na sile trzymać nie bedzie możesz sobie zmieniać servery praktycznie cały czas
14-December-2019, 00:53:54
Dostałeś bana na zawsze (perm) ale bardzo żałujesz?
Jest to ban czasowy a nie chcesz czekać?
Masz możliwość otrzymania dostępu do swojego konta w kilka sekund!
przed chwilą przeczytałem regulamin i nie znalazłem tam żadnych informacji o terminie wykonania tego procesu informacje odnośnie tego nie były pokazane przed zakupem i nie były pod załączonym produktem zatem nie było jasno przedstawiony omawiany przez nas czas wykonania usługi
tak samo wchodząc na serwer mam obowiązek pokazywania swoich prywatnych rzeczy nie jesteście upoważnioną do tego jednostką nie zostaliście upoważnieni przez żaden wyższy podmiot i nie macie takiego prawa a co do maila to zostało mu jeszcze 14g do sprawdzenia zgodnie z tym co napisał i nie mówię że ma mało na głowię ale kontakt z administracją która może zrobić coś więcej niż dać kicka jest prawie zerowy a jak wyżej napisane kilka sekund jest mylące i jak ma nie dojść do porozumienia
Jest to ban czasowy a nie chcesz czekać?
Masz możliwość otrzymania dostępu do swojego konta w kilka sekund!
przed chwilą przeczytałem regulamin i nie znalazłem tam żadnych informacji o terminie wykonania tego procesu informacje odnośnie tego nie były pokazane przed zakupem i nie były pod załączonym produktem zatem nie było jasno przedstawiony omawiany przez nas czas wykonania usługi
tak samo wchodząc na serwer mam obowiązek pokazywania swoich prywatnych rzeczy nie jesteście upoważnioną do tego jednostką nie zostaliście upoważnieni przez żaden wyższy podmiot i nie macie takiego prawa a co do maila to zostało mu jeszcze 14g do sprawdzenia zgodnie z tym co napisał i nie mówię że ma mało na głowię ale kontakt z administracją która może zrobić coś więcej niż dać kicka jest prawie zerowy a jak wyżej napisane kilka sekund jest mylące i jak ma nie dojść do porozumienia
14-December-2019, 00:58:23
http://mineserwer.pl/sklep/?site=regulamin
1. Klient może zgłosić Sprzedawcy reklamację w związku z realizacją Umowy sprzedaży. Reklamacja może być złożona w formie elektronicznej i przesłana na adres elektroniczny Sprzedawcy. W zgłoszeniu reklamacyjnym Klient winien zawrzeć swój Nick oraz opis zaistniałego problemu. Sprzedawca niezwłocznie, lecz nie później niż w terminie 14 (czternaście) dni rozpatruje reklamacje i udziela odpowiedzi na adres poczty elektronicznej Klienta, podany w zgłoszeniu reklamacji.
Najwidoczniej nie szukałeś.
1. Klient może zgłosić Sprzedawcy reklamację w związku z realizacją Umowy sprzedaży. Reklamacja może być złożona w formie elektronicznej i przesłana na adres elektroniczny Sprzedawcy. W zgłoszeniu reklamacyjnym Klient winien zawrzeć swój Nick oraz opis zaistniałego problemu. Sprzedawca niezwłocznie, lecz nie później niż w terminie 14 (czternaście) dni rozpatruje reklamacje i udziela odpowiedzi na adres poczty elektronicznej Klienta, podany w zgłoszeniu reklamacji.
Najwidoczniej nie szukałeś.
14-December-2019, 19:00:32
Wątek został przeniesiony do kosza.
Prawdopodobne przyczyny :
1. Temat jest niezgodny z regulaminem.
2. Podobny temat znajduje się już na forum.
3. Wątek nie jest już aktualny.
4. Autor prosił o jego przeniesienie.
5. Temat został wyczerpany bądź rozwiązany.
6. Nieodpowiedni tytuł tematu.
Pozdrawiamy
Administracja Forum.
Prawdopodobne przyczyny :
1. Temat jest niezgodny z regulaminem.
2. Podobny temat znajduje się już na forum.
3. Wątek nie jest już aktualny.
4. Autor prosił o jego przeniesienie.
5. Temat został wyczerpany bądź rozwiązany.
6. Nieodpowiedni tytuł tematu.
Pozdrawiamy
Administracja Forum.