23-November-2019, 20:29:24
Stron: 1 2
23-November-2019, 20:34:38
Jeżeli nie dostałeś zamówionej usługi należy napisać E-Mail na adres MINESERWER@ZARABIAM.COM
W treści Maila musi znajdować się:
---------SMS---------
1) Data wysłania sms:
2) Godzina wysłania sms:
3) Treść wysłanego smsa:
4) Numer telefonu na który wysłano sms:
5) Numer telefonu z którego wysłano sms:
6) Serwer na którym zamówiłeś usługę:
7) Twój nick na serwerze:
---------SMS+---------
1) Data wysłania:
2) Godzina wysłania:
3) Numer telefonu podany przy kupne:
4) Informacja zwrotna:
5) Serwer na którym zamówiłeś usługę:
6) Twój nick na serwerze:
---------PSC---------
1) Twój nick na serwerze:
2) Data i godzina wysłania:
3) Serwer na którym zamówiłeś usługę:
4) ID TRANSAKCJI:
5) Email podany przy kupnie usługi:
---------PRZELEW---------
1) Twój nick na serwerze:
2) Data i godzina wysłania:
3) Emial podany przy kupnie usługi:
4) Serwer na którym zamówiłeś usługę:
5) ID TRANSAKCJI:
Aby znaleźć ID transakcji trzeba wejść w EMAIL podany przy kupnie usługi i szukać wiadomości zatytułowanej "Płatność Cashbill" i tam szukamy ID transakcji (ciąg randomowych liter/liczb)
Weryfikacja twojego konta potrwa do 24 godzin. W weekendy do 48 godzin
Jeżeli masz jakieś pytania możesz je pisać pod tym tematem.
W treści Maila musi znajdować się:
---------SMS---------
1) Data wysłania sms:
2) Godzina wysłania sms:
3) Treść wysłanego smsa:
4) Numer telefonu na który wysłano sms:
5) Numer telefonu z którego wysłano sms:
6) Serwer na którym zamówiłeś usługę:
7) Twój nick na serwerze:
---------SMS+---------
1) Data wysłania:
2) Godzina wysłania:
3) Numer telefonu podany przy kupne:
4) Informacja zwrotna:
5) Serwer na którym zamówiłeś usługę:
6) Twój nick na serwerze:
---------PSC---------
1) Twój nick na serwerze:
2) Data i godzina wysłania:
3) Serwer na którym zamówiłeś usługę:
4) ID TRANSAKCJI:
5) Email podany przy kupnie usługi:
---------PRZELEW---------
1) Twój nick na serwerze:
2) Data i godzina wysłania:
3) Emial podany przy kupnie usługi:
4) Serwer na którym zamówiłeś usługę:
5) ID TRANSAKCJI:
Aby znaleźć ID transakcji trzeba wejść w EMAIL podany przy kupnie usługi i szukać wiadomości zatytułowanej "Płatność Cashbill" i tam szukamy ID transakcji (ciąg randomowych liter/liczb)
Weryfikacja twojego konta potrwa do 24 godzin. W weekendy do 48 godzin
Jeżeli masz jakieś pytania możesz je pisać pod tym tematem.
23-November-2019, 20:42:00
O co chodzi z tym 5) Email podany przy kupnie usługi bo nie wiedziałem i wyslalem tylko te 4 podpunkty
23-November-2019, 20:59:34
(23-November-2019 20:42:00)Frixuz napisał(a): [ -> ]O co chodzi z tym 5) Email podany przy kupnie usługi bo nie wiedziałem i wyslalem tylko te 4 podpunkty
W tym podpunkcie podajesz maila, którego dałeś podczas kupowania usługi, ale to jest akurat najmniej istotny element tego.
23-November-2019, 21:12:58
(23-November-2019 20:59:34)McTrawaPl napisał(a): [ -> ](23-November-2019 20:42:00)Frixuz napisał(a): [ -> ]O co chodzi z tym 5) Email podany przy kupnie usługi bo nie wiedziałem i wyslalem tylko te 4 podpunkty
W tym podpunkcie podajesz maila, którego dałeś podczas kupowania usługi, ale to jest akurat najmniej istotny element tego.
Jak wyslalem tego emaila to ile to może mniej więcej potrwać i czy dostane to 50zl
24-November-2019, 13:59:45
Cytat:Weryfikacja twojego konta potrwa do 24 godzin. W weekendy do 48 godzin
Jeżeli masz jakieś pytania możesz je pisać pod tym tematem.
25-November-2019, 16:43:32
Wyslalem meila w sobote o 20 a do dzisiaj nie mam zadnej odpowiedzi (41h)
25-November-2019, 16:51:17
(25-November-2019 16:43:32)Frixuz napisał(a): [ -> ]Wyslalem meila w sobote o 20 a do dzisiaj nie mam zadnej odpowiedzi (41h)
Według regulaminu usług możesz czekać nawet do 14 dni.
30-November-2019, 21:58:40
Jeżeli wiadomość do mnie nie przyjdzie w ciągu 14 dni To co wtedy?
30-November-2019, 22:18:20
To napisz kolejna bo to znaczy ze najprawdopodobniej twój mail nie doszedł
Stron: 1 2