23-November-2019, 16:53:07
Sup.
Jeden w enchantów na miecz, "złodziej", powoduje utratę waluty innego gracza. Jest w tym jednak mały problem, a mianowicie taki że kradzione liczby są po prostu bardzo małe, bodajże 50$ na maksymalnym poziomie. Zasugerowałbym zmianę ilości kradzionych $ ze zwykłej liczby na % całej kasy. Na przykład Złodziej na poziomie 1 miałby 30% szansy na kradzież 0,3% z 10000$, czyli 30$. A taki milioner trzymający 10 milionów skutecznie straciłby wtedy 30K. Oczywiście 0,3% to tylko przykład, ale wiecie co mam na mysli.
Ustawka też nie jest obowiązkowa więc tracić będą tylko gracze ryzykujący życiem na eventach. No i zabijanie gołych będzie miało swój cel xD
Jeden w enchantów na miecz, "złodziej", powoduje utratę waluty innego gracza. Jest w tym jednak mały problem, a mianowicie taki że kradzione liczby są po prostu bardzo małe, bodajże 50$ na maksymalnym poziomie. Zasugerowałbym zmianę ilości kradzionych $ ze zwykłej liczby na % całej kasy. Na przykład Złodziej na poziomie 1 miałby 30% szansy na kradzież 0,3% z 10000$, czyli 30$. A taki milioner trzymający 10 milionów skutecznie straciłby wtedy 30K. Oczywiście 0,3% to tylko przykład, ale wiecie co mam na mysli.
Ustawka też nie jest obowiązkowa więc tracić będą tylko gracze ryzykujący życiem na eventach. No i zabijanie gołych będzie miało swój cel xD