MineServer.pl - Minecraft Serwer Serwery Minecraft

Pełna wersja: Sala Śmierci MegaRPG
Aktualnie przeglądasz uproszczoną wersję forum. Kliknij tutaj, by zobaczyć wersję z pełnym formatowaniem.
Możecie jakoś ułatwić sale smierci ? bylem tam we 5 osob i wszyscy padlismy 3 osoby uzyly 2 x przepustki w tym ja wedlug mnie to strata przepustki jak do okolo 70 levela nie da sie tego zrobic mam juz demoniczny rubin i chcialbym zrobic drugi ale nie moge bo to na moj lvl nie mozliwe.
Miałem pomysl zeby zamiast na 1 kratke to na 3 kratki byla otwarta klatka i wtedy bedzie latwiej go trafic ale i tak nie bedzie za latwo ,lecz troche latwiej bedzie go trafic z luku bo 3/4 moich strzal trafialo w plotki a nie w bossa.
gram na mf lvl 38
Cytat:bylem tam we 5 osob i wszyscy padlismy 3 osoby uzyly 2 x przepustki w tym ja wedlug mnie to strata przepustki jak do okolo 70 levela nie da sie tego zrobic mam juz demoniczny rubin i chcialbym zrobic drugi ale nie moge bo to na moj lvl nie mozliwe.

1) Wniosek? - Wbij wyższy lvl, zdobądź lepszy ekwipunek i spróbuj swych sił z ekipą następnym razem, gdy wzmocnicie swoje postacie.

2) Salę śmierci da się zrobić ze spokojem, tylko potrzebujesz na to dobrej strategii (plus u Ciebie jest taki, że robiłeś tę sale z innymi osobami, więc chociażby pod tym względem miałeś łatwiej). Następnym razem spróbujcie zrobić tak, aby 1-2 silne osoby strzelały do bossa z łuku (strzelcy) lub różdżek (magowie), natomiast pozostali pilnowaliby, aby pomocnicy boss'a Pana Mroku nie utrudniały waszym łucznikom/magom. Możecie je skupić na sobie i po prostu przed nimi uciekać, a w tym czasie osoby zadające dmg będą się mogły skupić głównie na samym bossie.
Gorzej już jest w przypadku, gdy robisz tę sale samemu, ponieważ musisz znaleźć odpowiednie miejsce, w którym jego pomocnicy trochę mniej będą Ci przeszkadzali + musisz jeszcze samemu bossu zadawać ten dmg, więc pod tym względem trudność pokonania tego bossa solo jest wyższa.


Cytat:Miałem pomysl zeby zamiast na 1 kratke to na 3 kratki byla otwarta klatka i wtedy bedzie latwiej go trafic ale i tak nie bedzie za latwo ,lecz troche latwiej bedzie go trafic z luku bo 3/4 moich strzal trafialo w plotki a nie w bossa.

3) Prosta odpowiedź odnośnie tej propozycji - nie, nie i jeszcze raz nie.
Gdyby klatka tego bossa była otwarta na 2-3 kratki, to wtedy każdy z graczy (nawet mając 20 lvl) mógłby zrobić tego boss'a solo bez żadnego problemu wchodząc na murek, gdzie zarówno BOSS jak i jego POMOCNICY nie będą mogli dotknąć tego gracza, ponieważ gracz ten będzie strzelał wtedy do tego boss'a będąc jeszcze przy schodach co zbyt mocno ułatwi jego pokonanie.
Pod względem mapy - wątpię w to mocno, aby coś tutaj było zmieniane, gdyż znajdzie się wtedy bardzo dużo osób (nawiązując tutaj jeszcze do Twojej propozycji), która znajdzie bug z tą klatką i zacznie go wykorzystywać.


Cytat:gram na mf lvl 38

4) Tak jak napisałem w punkcie "1)" - wbijcie wyższy lvl, zdobądźcie lepsze eq i dopiero wtedy próbujcie pokonać tego bossa, ponieważ z lvlem 38 macie BARDZO BARDZO małe szanse na jego pokonanie. Moim zdaniem proponowałbym wam spróbować pójść na tego boss'a mając min. 45/50lvl.
Ja moge wysolowac ta sale na lvl 97 wiec wystarczy zrobic jak ci napisal manga wbil lvl
1.
to nie lepiej dac od 50 levela otchlan ? skoro nie da sie zrobic smierci po 60 levelu tylko kamienie beda czekaly 3 miesiące w skrzyni. ja tez jestem taka osoba co woli robic katedre zamiast expic od paru tygodni jestem na 38 levelu bo za to mam prawie korone mefisto a mam juz boski mlot hefajstosa i inne boskie ale te ciezsze bossy se coraz gorsze bo mam tylko 1 demo rubin a nie da sie zrobic wiecej, za pare tygodni bede probowal zrobic smierc znowu w 6 osob ale i tak pewnie sie nie uda wiec strata przepustek
[/quote]

2.
"Pod względem mapy - wątpię w to mocno, aby coś tutaj było zmieniane, gdyż znajdzie się wtedy bardzo dużo osób (nawiązując tutaj jeszcze do Twojej propozycji), która znajdzie bug z tą klatką i zacznie go wykorzystywać."
przeciez bugi mozna "Załatac" a dotego jak sie stoji na murkach lub plotkach to te zombie i tak cie zepchną po 3 sekudnach i tez to jest ryzykowne bo mozna spasc do otchlani na amen
+1 do konfidencika. Wszystkie sale da się zrobić solo na lvl 20 oprócz śmierci co jest bardziej niż bezsensu. Da się zrozumieć że rubin musi być rzadki ale ta sala jest widocznie źle zrobiona/zbalansowana. Można to uzasadnić tym że jak już powiedzałem, jest widocznie trudniejsza od reszty sal, robi się to w parę osób z wysokimi poziomami oraz samo zdobycie tej przepustki nie jest łatwe i z tymi 6'oma osobami co się robi pewnie uda się zrobić 1 kamień jak wogóle. Przydał by się przynajmniej minimalne ułatwienie tego w jakim kolwiek kierunku. Czy to jest renowacja/zmiana sali, obrażenia ilość przeciwników czy samo zdobycie tej przepustki.
Cytat:to nie lepiej dac od 50 levela otchlan ?

1) Nie rozumiem po co mielibyśmy nagle zwiększyć wymagany lvl na otchłań z 20 na 50 tylko dlatego, ponieważ jednej sali nie można przejść na 20 lvlu? Jakaś trudność musi tu występować, nikt nie mówił na samym starcie, że każda z sal będzie bardzo łatwa do wykonania zaraz po wbiciu 20 lvl'a.

Cytat:skoro nie da sie zrobic smierci po 60 levelu tylko kamienie beda czekaly 3 miesiące w skrzyni.

2) Sale śmierci da się zrobić po 60 lvlu (moim zdaniem można nawet to wykonać mając min. 45-50lvl). Wszystko zależy od wspólnego zgrania z graczami na serwerze i ustaleniu wspólnej taktyki (przykładową taktykę podałem w poprzednim poście w punkcie 2) - wtedy powinno być łatwiej.

Cytat:ja tez jestem taka osoba co woli robic katedre zamiast expic od paru tygodni jestem na 38 levelu bo za to mam prawie korone mefisto a mam juz boski mlot hefajstosa i inne boskie ale te ciezsze bossy se coraz gorsze bo mam tylko 1 demo rubin a nie da sie zrobic wiecej, za pare tygodni bede probowal zrobic smierc znowu w 6 osob ale i tak pewnie sie nie uda wiec strata przepustek

3) No cóż... jeżeli chcesz coś osiągnąć na trybie RPG, to niestety, ale bez expienia/zdobywania lepszego ekwipunku nic nie zdziałasz. Na Twoim miejscu nie zaczynałbym robić tej sali śmierci do czasu, gdy nie będziecie mieli w ekipie MOCNEGO strzelca/maga. Więcej chyba na ten temat nie muszę pisać, ponieważ udzieliłem wystarczającej odpowiedzi w poprzednim poście w pkt. 1) oraz 2)

Cytat:przeciez bugi mozna "Załatac" a dotego jak sie stoji na murkach lub plotkach to te zombie i tak cie zepchną po 3 sekudnach i tez to jest ryzykowne bo mozna spasc do otchlani na amen

4) Chyba nie do końca wiesz które miejsce miałem na myśli - nie pisałem tutaj o miejscu, gdzie pomocnicy boss'a mogą zepchnąć gracza w przepaść, tylko o miejscu, gdzie Ci pomocnicy nie będą mogli dojść do gracza, ponieważ go nawet nie zauważą, a sam użytkownik będzie mógł z ponad 15+ kratek strzelać do boss'a bez problemu w przypadku, gdy ta klatka zostanie obniżona o 1-2 kratki nie obawiając się o jego pomocników, że zadadzą użytkownikowi jakikolwiek dmg.
Poza tym nie za bardzo rozumiem tego co napisałeś odnośnie "załatania" bugu - Po co mielibyśmy usuwać na mapie coś, co nie stanowi żadnego problemu/nie rujnuje przebiegu gry/nie ma tam żadnego buga, aby za dosłownie 1-2 dni przyjść na serwer i "załatać" tę lukę/naprawić problem, którego tak naprawdę nie było przed usunięciem tej 1 lub 2 kratek celi?


Cytat:+1 do konfidencika. Wszystkie sale da się zrobić solo na lvl 20 oprócz śmierci co jest bardziej niż bezsensu

5) Tutaj również nawiązanie do 1), tylko w tym przypadku - dlaczego jeden boss ma być znerfiony tylko dlatego, ponieważ pozostałe można pokonać na minimalnym lvlu? Zawsze Ci się może trafić jakiś boss, którego nie pokonasz na samym początku. To tak samo jakbym powiedział, że na min. 30 lvlu mogłem pokonać wszystkie bossy z expowisk, ale nie mogę pokonać bossa na 60lvl'u, dlatego powinien on zostać osłabiony. Gdyby każdy z bossów w sali otchłani byłby możliwy do pokonania na 20 lvlu, to jaką wartość miałyby demoniczne rubiny? Praktycznie żadne - każdy użytkownik w dosłownie krótkim czasie mógłby mieć przynajmniej Demonicznego Rubina +1.

Cytat:Da się zrozumieć że rubin musi być rzadki ale ta sala jest widocznie źle zrobiona/zbalansowana. Można to uzasadnić tym że jak już powiedzałem, jest widocznie trudniejsza od reszty sal, robi się to w parę osób z wysokimi poziomami oraz samo zdobycie tej przepustki nie jest łatwe i z tymi 6'oma osobami co się robi pewnie uda się zrobić 1 kamień jak wogóle. Przydał by się przynajmniej minimalne ułatwienie tego w jakim kolwiek kierunku. Czy to jest renowacja/zmiana sali, obrażenia ilość przeciwników czy samo zdobycie tej przepustki.

6) Moim zdaniem sala została wykonana poprawnie i jest ona zbalansowana, tylko po prostu potrzeba tam cierpliwości oraz odpowiedniego zgrania osób doświadczonych, które mają pewne pojęcie nt tego boss'a.

7) Zdobyć przepustkę na sale śmierci nie jest trudne - wystarczy, że będziecie wymieniali bardzo dużo klejnotów (diamenty/emeraldy/rubiny) u vipów, a następnie te wymienione klejnoty będziecie wymieniali na skrzynie z przepustkami otchłani. To co wyleci z tej skrzyni jest losowe. Na każdą z przepustek jest ten sam % na jego uzyskanie, więc tutaj już pozostaje tylko i wyłącznie kwestia samego szczęścia.

8) Powiadasz, że podczas walki z tym bossem z 6 osób tylko jedna zgarnia kamień...
To co to za problem zrobić tak, żeby najmocniejszy strzelec bądź mag zabrał praktycznie całe zdrowie bossowi i tylko pod koniec zostawił na dobicie innemu słabszemu użytkownikowi? Teoretycznie:
- Każda z sześciu osób posiada łuk/różdżkę
- Dwie najmocniejsze osoby z łukiem/różdżką zajmują się zadawaniem dmg bossowi
- Najsłabszy gracz dobija boss'a swoim łukiem/rożdżką
- Najsłabszy gracz zgarnia kamień, z sześciu osób zostaje pięć

- Ponownie dwie najmocniejsze osoby z łukiem/różdżką zajmują się zadawaniem dmg bossowi
- Najsłabszy gracz dobija boss'a swoim łukiem/rożdżką
- Najsłabszy gracz zgarnia kamień, z pięciu osób zostają cztery
itp. itp..
Idąc takim założeniem istnieje szansa, że z tych sześciu osób min. cztery-pięć mogą zgarnąć kamień sali śmierci (nie liczę szóstej osoby, ponieważ może mieć ona problem z pokonaniem boss'a solo).
pisałes ze jak by sie usunelo 1 klocek to ludzie z kilometra mogli by do niego walic ? to przeciez mozna dac spawna mobkow tak zeby te moby dochodzily do gracza lub mozna dac barrier blocki kolo kazdego zejscia obok schodow (mozesz nie rozumiec) wtedy jak sie bedzie probowalo strzelac z daleko do bossa to strzaly beda zatrzymywane przez bariery i tylko w okręgu koło klatki bedzie mozna do niego strzelac.
lvl moglibyscie zwiekszyc po to ze nie kazdy wie ze ta sala jest nie do przejscia do 60 lvl lub 45 (jak ty sądzidz) i to jest tylko strata przepustek a pozniej mogla by sie graczowi przydac
a jak nie mozecie nic z ty mzrobic to moze chociaz obnizenie hp mobkow o 1/4 ich hp ? zeby moglo sie ich ciut szybciej zabic wtedy bylby czas na walniecie pare strzal z luku lub tam z 2 strzaly z rozdzki a potem kolejna walka?
mamy w teamie goscia z lukiem aniolow i z rozdzka co zadaje 500 hp ale co nam to da jak mobki nas w pare sekund straca do otchlani ?
to co napisales w punkcie 5 nie do konca powiedziales dobrze nawet 1 lvl moglby pokonac bossa na 95 tylko zajelo by mu to z 5 godzin i by musial bardzo uwazac zeby boss go nie walnal ja sam na 15 levelu robilem hefajstosa i mi sie udawalo bo uzywalem mozgu ale na smierci jest inaczej bo nawet jak uwzasz na moby to co ci to da jak przy strzale cie moga odrzucic do boss i wpasc do otchlani ?
i takie pytanko ile wedlug ciebie jest wart demorubin ? jak go nie mialem myslalem ze z 500 k teraz jak mam to tak ze 150-250 k on nie jest najlepszy itemem w calej grze wiec dawanie 3 lub 4 najtrudniejszego bossa (wedlug mnie) na zdobycie go to troche przesada
Cytat:8) Powiadasz, że podczas walki z tym bossem z 6 osób tylko jedna zgarnia kamień...
To co to za problem zrobić tak, żeby najmocniejszy strzelec bądź mag zabrał praktycznie całe zdrowie bossowi i tylko pod koniec zostawił na dobicie innemu słabszemu użytkownikowi? Teoretycznie:
- Każda z sześciu osób posiada łuk/różdżkę
- Dwie najmocniejsze osoby z łukiem/różdżką zajmują się zadawaniem dmg bossowi
- Najsłabszy gracz dobija boss'a swoim łukiem/rożdżką
- Najsłabszy gracz zgarnia kamień, z sześciu osób zostaje pięć

- Ponownie dwie najmocniejsze osoby z łukiem/różdżką zajmują się zadawaniem dmg bossowi
- Najsłabszy gracz dobija boss'a swoim łukiem/rożdżką
- Najsłabszy gracz zgarnia kamień, z pięciu osób zostają cztery
itp. itp..
Idąc takim założeniem istnieje szansa, że z tych sześciu osób min. cztery-pięć mogą zgarnąć kamień sali śmierci (nie liczę szóstej osoby, ponieważ może mieć ona problem z pokonaniem boss'a solo).

Fajna teoria, mieliśmy dokładnie taką samą tylko w praktyce jak można się domyśleć jest inaczej.
(02-October-2019 17:04:30)dMn420 napisał(a): [ -> ]
Cytat:8) Powiadasz, że podczas walki z tym bossem z 6 osób tylko jedna zgarnia kamień...
To co to za problem zrobić tak, żeby najmocniejszy strzelec bądź mag zabrał praktycznie całe zdrowie bossowi i tylko pod koniec zostawił na dobicie innemu słabszemu użytkownikowi? Teoretycznie:
- Każda z sześciu osób posiada łuk/różdżkę
- Dwie najmocniejsze osoby z łukiem/różdżką zajmują się zadawaniem dmg bossowi
- Najsłabszy gracz dobija boss'a swoim łukiem/rożdżką
- Najsłabszy gracz zgarnia kamień, z sześciu osób zostaje pięć

- Ponownie dwie najmocniejsze osoby z łukiem/różdżką zajmują się zadawaniem dmg bossowi
- Najsłabszy gracz dobija boss'a swoim łukiem/rożdżką
- Najsłabszy gracz zgarnia kamień, z pięciu osób zostają cztery
itp. itp..
Idąc takim założeniem istnieje szansa, że z tych sześciu osób min. cztery-pięć mogą zgarnąć kamień sali śmierci (nie liczę szóstej osoby, ponieważ może mieć ona problem z pokonaniem boss'a solo).

Fajna teoria, mieliśmy dokładnie taką samą tylko w praktyce jak można się domyśleć jest inaczej.
dmn ma racje wlasnie z nim robilem i mnie i innych wywalaly mobki na netherracki (nie umie tego napisac) spadlem tam chyba z 6 razy az wkoncu spadlem na amen i sie skonczyla zabawa 3 egidy mi poszly zeby mu zbic 500 hp
Przekierowanie