MineServer.pl - Minecraft Serwer Serwery Minecraft

Pełna wersja: Megarpg - Propozycja
Aktualnie przeglądasz uproszczoną wersję forum. Kliknij tutaj, by zobaczyć wersję z pełnym formatowaniem.
Jako, że ostatnio przybyła chmara osób, które nagminnie ksują to mam propozycje:
a) Zrobienie pvp od 15lvlu(gdyż tam najbardziej można odczuć "kulturę" pewnych graczy + mapa jest strasznie mała), najlepiej jakby było to soft pvp czyli może nas jedynie bić osoba z lvl'em max większym o 10. Kara za śmierć to blokada dostępu do lokacji powiedzmy na 5min.
b) Wyłączenie możliwości bicia bossów których przyzwiemy dla innych(w party można)

Ktoś powie, że ksucie to część gry, aczkolwiek gdy ktoś straci 3-4 bossy pod rząd na które farmił to wątpie ze wróci tu grać dalej, gdzie skacze mu tylko ciśnienie. A nikt raczej nie chce grać na pustym serwie.

Druga sprawa, czy jest jakaś możliwość przeniesienia party na freemium.

Pozdrawiam, Rembies.
Cytat:a) Zrobienie pvp od 15lvlu(gdyż tam najbardziej można odczuć "kulturę" pewnych graczy + mapa jest strasznie mała), najlepiej jakby było to soft pvp czyli może nas jedynie bić osoba z lvl'em max większym o 10. Kara za śmierć to blokada dostępu do lokacji powiedzmy na 5min.

1) PvP na MegaRPG jest włączone od 40lvl'a i nic w tej kwestii raczej nie będzie zmieniane, ponieważ dopiero co zaczynasz swoją przygodę z trybem.
2) Mapa ta nie jest aż tak mała - jest mnóstwo miejsc na mapie, gdzie możesz zabijać moby jak i zrespione bossy, więc tutaj już tylko i wyłącznie kwestia znalezienia dobrego miejsca do expa.
3) Moim zdaniem nie ma sensu robić tego "soft pvp", ponieważ przyjdzie Tobie na expowisko załóżmy gracz z lvlem 24, gdy Ty będziesz miał lvl.15 i praktycznie będziesz miał zerowe szanse na zabicie tamtego użytkownika z jego obecnym ekwipunkiem, więc tutaj prędzej to Ty będziesz się z nim męczył niż on z Tobą ;d
4) Ten pomysł z karą za śmierć (blokada 5 minut) jest bezsensowny. Po wbiciu 40 lvl'a jeżeli zabije Ciebie np. gracz mający 65 lvl (podczas gdy Ty będziesz na exp. minimum 40+), to będzie on tracił tzw. "Punkty honoru", gdzie każdy punkt obniża temu graczowi 1% zadawanego dmg zarówno graczom jak i mobom (każdy ma na starcie 100 punktów i może je zregenerować w karczmie na /warp karczma. Punkty honoru możesz sobie sprawdzić za pomocą polecenia /honor).

Cytat:b) Wyłączenie możliwości bicia bossów których przyzwiemy dla innych(w party można)

Ktoś powie, że ksucie to część gry, aczkolwiek gdy ktoś straci 3-4 bossy pod rząd na które farmił to wątpie ze wróci tu grać dalej, gdzie skacze mu tylko ciśnienie. A nikt raczej nie chce grać na pustym serwie.

5) Niestety, ale na coś takiego można się spotkać praktycznie na każdym RPG'u (niezależnie od tego czy mówimy tutaj czysto o RPGach minecraftowych czy takich typowych grach rpg), więc ksucie jest częścią gry, ponieważ użytkownik chce "ukraść/zabrać" pożądany drop z mobów/bossów zanim zdobędzie go inny gracz. Jeżeli ktoś non-stop Tobie ksuje te bossy, to poczekaj aż ten użytkownik wyjdzie z trybu/serwera i wtedy resp sobie dalej te bossy (ewentualnie poproś o pomoc kogoś z wyższym lvlem aby przemówił temu graczowi aby nie ksuł)
W kwestii wyłączenia możliwości bicia bossów (dla osób niebędących w party) nic nie zostanie zmienione. Jeżeli respisz sobie boss'a to niestety musisz się również liczyć z tym, że jakiś gracz będzie chciał Tobie jego zabrać.
No to chyba nie widzałeś co sie dzieje na tej mapie, jeżeli uważasz że jest spoko. Gdy wpada pod ciebie osoba z 10 łupieżcami i nie masz praktycznie szans uderzyc bossa, gdy wszystko cie odpycha. Tak samo na mapie od 20 lvla, gdzie osoby notorycznie uciekaja na platforme gdzie normalnie nie da sie wskoczyć(używają boosta od uderzenia). Brak jakiejkolwiek administracji również rzuca sie w oczy.
Jeśli widzisz osobę, która wykorzystuje błędy mapy, możesz zgłosić ją tutaj - http://mineserwer.pl/Forum-Skargi

Co do kradniecia boosow/dropu - tak jak napisał Manga, ksucie to uroki gier, trybów i całego gatunku RPG. Jeśli chcesz grać na tego typu trybach, to musisz się z tym pogodzić.
+1 dla ciebie rembies ja bym dodal jeszcze to ze po zabiciu bossa/moba item idzie automatycznie do twojego eq ale jednak na 15 lvl ppv to troche przesada bo tam wystarczy ze jakis 20 lvl sobie przyjdzie i was bedzie zabijal jak macie bossa ja bym dal od 30 levela bo wtedy juz gracze bardziej uzywaja mozgu i wiedza jaka karma ich czeka na mf jest tak ze ktos po 20 levelu da dowod ze osoba mu ukradla bossa to ma -10 bossow odemnie albo od wyzszych leveli a na 40 expie 10 dedow jak bedzie boss polecam zrobic tak samo u was
Przekierowanie