04-September-2015, 22:55:53
Programowanie czerwonego proszku jest bardzo proste , przenoszenie sygnału na drugi bit i tak dalej , programując w ten sposób możemy utworzyć różnorakie znaki tylu ''1,2,3,4,5,6,7,8,9,0,a,b,c,d,e,f,g..''.
1.Wyznaczanie ilości bitów i maksymalnej liczby .
Wyznaczanie ilości bitów jest banalne niczym cały system hexadecymalny, ja sobie wyznaczę 4 czyli maksymalna liczba to 15. Dobra czas teraz na zamienianie liczb :
liczby się zamienia tak :
Macie : ...16 , 8 , 4 , 2 , 1 i teraz dodajecie i wpisujecie 0 gdzie nad liczbą którą nie dodaliście np. chcę mieć liczbę 10 to 8+2=10 więc = 1010 bo dodałem 8 , 4 nie , 2dodałem , i jeden nie . Rozumiemy ?
2.Budowa .
Budowa jest prosta :
1.Pierwszy stwiamy pochodnie tam gdzie ma być 1 .http://scr.hu/6ugf/6229i
2.Stawiamy pochodnie po bokach tam gdzie nie ma 1 , potem na tych pochodniach blok i znowu pochodnie ale w drugą stronę ... http://scr.hu/6ugf/hi4nh
3.Teraz szyny danych i negacja , spryciarze mogą bez ...http://scr.hu/6ugf/8s33h
KONIEC!
1.Wyznaczanie ilości bitów i maksymalnej liczby .
Wyznaczanie ilości bitów jest banalne niczym cały system hexadecymalny, ja sobie wyznaczę 4 czyli maksymalna liczba to 15. Dobra czas teraz na zamienianie liczb :
liczby się zamienia tak :
Macie : ...16 , 8 , 4 , 2 , 1 i teraz dodajecie i wpisujecie 0 gdzie nad liczbą którą nie dodaliście np. chcę mieć liczbę 10 to 8+2=10 więc = 1010 bo dodałem 8 , 4 nie , 2dodałem , i jeden nie . Rozumiemy ?
2.Budowa .
Budowa jest prosta :
1.Pierwszy stwiamy pochodnie tam gdzie ma być 1 .http://scr.hu/6ugf/6229i
2.Stawiamy pochodnie po bokach tam gdzie nie ma 1 , potem na tych pochodniach blok i znowu pochodnie ale w drugą stronę ... http://scr.hu/6ugf/hi4nh
3.Teraz szyny danych i negacja , spryciarze mogą bez ...http://scr.hu/6ugf/8s33h
KONIEC!