29-April-2019, 20:50:24
Witajcie!
Jak już widzicie po tytule jest to
opis każdego przedmiotu boskiego
Oczywiście na trybie są opisane bronie, ale w tym wątku chciałbym je bardziej opisać.
Bez zbędnego przedłużania zaczynamy!
Najpierw opiszę dwie bronie do walki wręcz są to Miecz Dusz i Topór Tyranów
Będę opisywać ich pozytywne jak i negatywne cechy więc może to kogoś zaciekawi.
Miecz Dusz
Niewątpliwie jest to najlepsza broń do walki wręcz, ale czy na pewno? Popatrzmy na jego zaklęcia:
- Sharpness III (Ostrość III)
- Efficiency II (Wydajność II)
- Unbreaking II (Niezniszczalność II)
- Fortune II (Szczęście II)
- Fire Aspect II (Ogień II)
Umiejętność - Brak
Jak widzimy Miecz Dusz posiada najlepsze zaklęcia na trybie Wojownicy Dusz
Tutaj jak wygląda w grze
W ekwipunku
Topór Tyranów
Myślę że jest niemalże równy z mieczem, ale czasami jeden przeważa drugiego i tak też czasami jest między toporem tyranów, a mieczem dusz.
Jego zaklęcia:
- Sharpness III (Ostrość III)
- Knockback II (Odrzucenie II)
Umiejętność - Trzęsienie ziemi, kiedy klikniemy prawy przycisk myszy, wokół nas na odległość 10 kratek wszyscy przeciwnicy zostaną od nas odepchnięci.
Widzimy że tu nie ma takich zaklęć jak w przypadku poprzedniej broni, ale ta broń posiada umiejętność odrzucenia wrogów. Można używać co 3 sekundy. Dodatkowo po odrzuceniu wrogów nakłada jeszcze im efekt spowolnienia
Ciekawostka!
Pewnie niewiele osób wie, ale podczas gdy przeciwnik do nas podchodzi i będziemy się patrzeć w górę, wówczas przeciwnik nie zostanie odrzucony do tyłu, a na 6-8 kratek wysokości. Sprawdza się również jako świetny i szybki kilof.
Tak prezentuje się w grze
Obydwie te bronie są niewątpliwie równe, lecz każdy ma inne zdanie na ich temat. Jeżeli ktoś chciałby wiedzieć, która jest lepsza, zachęcam do przetestowania w różnych warunkach m.in nad przepaścią Topór będzie genialnym rozwiązaniem, zaś na otwartych przestrzeniach Miecz będzie wyśmienity.
A teraz przejdźmy do magicznych przedmiotów.
Lodowy Vortex
Lodowy Vortex to różdżka dzięki, której możemy się dostać w wysoko położone miejsca i dostajemy efekt Jump Boost 3. Wybija nas maksymalnie do 20 kratek w górę, pod lewym przyciskiem możemy sprawdzić za ile czasu możemy ponownie użyć naszą różdżkę. Jeżeli stoimy na jakimś pół bloku, Vortex może nie zadziałać!
Jego zaklęcia to:
- Knockback III (Odrzut III)
Pomimo że różdżka posiada tylko podskok, jest to bardzo dobra różdżka, która nas uratuje nie jeden raz.
Ciekawostka!
Podczas gdy trzymamy Vortex w dłoni mamy 30% szans że nie dostaniemy obrażeń od upadku.
Tutaj jak prezentuje się w grze
Tutaj w ekwipunku
Róg Wojenny
Ten magiczny przedmiot podczas gdy go użyjemy nadaje nam następujące efekty:
- Siła I - na 5 sekund
- Regeneracja II - na 7 sekund
- Szybkość III - na 40 sekund
Możemy go używać co dwie minuty. Dodatkowo klikając LPM (lewy przycisk myszy) otrzymamy informacje za ile możemy ponownie róg użyć
Tutaj jak prezentuje się w grze
A tutaj w ekwipunku
Ogniste Inferno
Ogniste Inferno jest to różdżka, którą możemy strzelać kulami ognia lewym i prawym przyciskiem myszy. Każde użycie wystrzela 3 kule ognia z dużą szybkością. Możemy go używać co 8 sekund. Każdy przycisk ma osobny cooldown
Ciekawostka!
Gdy trzymamy Inferno w dłoni i ktoś nas podpali, albo wejdziemy w ogień wówczas nie otrzymamy obrażeń od ognia
Tutaj jak prezentuje się w grze
Łuk Dusz
Jest to najlepszy łuk w grze, jego obrażenia są naprawdę wielkie i ciężko jest wygrać z graczem bez żadnych przedmiotów, który strzela do nas z łuku.
Jego zaklęcia to:
- Power III (Moc III)
- Infinity X (Nieskończoność X)
- Unbreaking X (Niezniszczalność X)
Po przywołaniu Łuku Dusz otrzymujemy również jedną strzałę
Ciekawostka!
Jeżeli mamy klasę Pirotechnik i będziemy strzelać z jakiegoś łuku, który nie ma zaklęcia flame, strzała którą wystrzeliliśmy będzie podpalała
Tutaj jak prezentuje się w grze
A tutaj w ekwipunku
Różdżka Błogosławieństwa
Jest to różdżka dzięki, której możemy obszarowo uleczyć siebie, naszą drużynę lub przeciwników. Dodatkowo gdy klikniemy prawy przycisk myszy możemy wyleczyć nasz stan paska głodu do pełna i przez ok. 30 sekund nie będzie nam spadał!
Różdżki możemy użyć co minute i 30 sekund, jej druga umiejętnośc pod prawym przyciskiem nie posiada ograniczenia czasowego i możemy z niej korzystać cały czas
Ciekawostka!
Gdy palimy się i weźmiemy w dłoń różdżkę, przestaniemy płonąc
Tutaj jak prezentuje się w grze
A tutaj w ekwipunku
Toksyczna Różdżka
Toksyczna Różdżka to magiczna różdżka dzięki, której możemy rzucić klątwę na przeciwnika, taka klątwa nadaje efekt:
- Weakness III (Osłabienie III) - działa przez 6 sekund
- Hunger III (Głodu III) - działa przez 6 sekund
- Slowness III (Spowolnienie III) - działa przez 6 sekund
Różdżki możemy używać co 15 sekund
Tutaj jak prezentuje się w grze
A tutaj w ekwipunku
Zegar Czasu
Jest to bardzo przydatny przedmiot, gdyż podczas walki możemy przyśpieszyć naszą drużynę, lub spowolnić przeciwników wokół nas. Dodatkowo usuwa przeciwnikom takie efekty jak:
- Niewidzialność
- Siłę
- Szybkość
Zegara Czasu możemy korzystać z lewego przycisku - nadaje spowolnienie wrogom i usuwa im efekty oraz prawy przycisk, który daje nam i naszej drużynie wokół szybkość I
Zegar możemy używać co 30 sekund, jeżeli użyjemy np. szybkości to cooldown działa na całym zegarze, a nie na tylko jednej umiejętności!
Tutaj jak prezentuje się w grze
Każdego boskiego przedmiotu możemy używać raz na rundę!
To tyle z tego opisu wszystkich boskich przedmiotów, mam nadzieję że zostanie on przyjęty z otwartymi rękoma, gdyż jest to szczegółowy opis tych broni.