MineServer.pl - Minecraft Serwer Serwery Minecraft

Pełna wersja: [Rozwiązane] Buff Klątwy
Aktualnie przeglądasz uproszczoną wersję forum. Kliknij tutaj, by zobaczyć wersję z pełnym formatowaniem.
Stron: 1 2 3 4 5
Witam, były różne pomysły graczy, na zbuffowanie klatwy. Po wielu przemyśleniach doszłem do konkluzji iż, pod drugim przyciskiem klatwy (PPM) mozna by dodać efekt trucizny na około 3 - 5 sekund. Sposób w jaki by to miało wygladać, była by to wiązka o innym kolorze albo taki efekt jaki ma topór podczas odrzucenia ( tylko inny kolor ). Czyli particlesy na ziemi się pojawiają i zatruwają przeciwnika, zasięg mógłby obejmować do, 3 - 4 kratek. Dodam, że trucizna podczas walki też spowalnia, a szczególnie podczas ucieczki, więc mogłoby się to sprawdzić. Jeżeli macie jakieś propozycje albo inną koncepcje proszę się wypowiedzieć jestem otwarty na wszystkie propozycję.
Jestem jak najbardziej za wprowadzeniem takiej zmiany. Dlaczego? Klątwa jest już trochę czasu i raczej wielkich zmian nie było w jej mechanice. Spowolnienie jest całkowicie okay, ale widać, że można byłoby trochę ją bardziej polepszyć, bo przed spowolnieniem można i tak łatwo uciec. Natomiast jak wyżej napisałeś - trucizna, byłaby idealnym rzeczą, która uzupełniła by te różdzke, która byłaby jeszcze bardziej warta swojej ceny Wink
@refresh Wypowie się może ktoś z administracji?
Jestem za,
Jednakże lekką zmianę wprowadziłbym w pomyśle @Nisooo, zamiast dodawać nowego efektu na PPM, dodać ją od razu na LPM z zasięgiem takim samym jak spowolnienie.
No można by było zrobić jak mówisz. Ale grunt że pomysł spoko. Czekać teraz trzeba na banana i zobaczymy co on sądzi.
Niewarto dodawac tego slowa do trucizny w koncu od czego jest LPM co do samej klatwy to przydalaby sie jakas zmiana. Rzuce pomyslem aby trzymanie klatwy w raczce usuwalo negatywne efekty (oprocz podpalenia - to robi blogo) mam tutaj glownie na mysli spowolnienie.

Bylaby to swietna kontra na zegar/klatwe (tak klatwa bylaby kontra klatwy)
Ja powiem tyle...
Nie rozumiem po co dodawać kolejnego buffa do boskich przedmiotów, jeśli są idealnie zbilansowane. Rozumiem, że chcecie jakiś nowości, ale czy to ma sens?
Ktoś powiedzmy ucieka na rogu, rzuci się na niego spowolnienie i truciznę... Taka osoba jest już wtedy bez szans.
A co do pomysłu Janka to już kompletna paranoja... Jaki by to miało sens?
Wyobraźcie sobie taką sytuację: Dwie osoby z boskimi się klepią i mają klątwy, jeden rzuca na drugiego spowolnienie, ale to nic mu nie da bo przeciwnik może użyć przycisku i już nie ma spowolnienia... XDDD
Wydaje mi się, że boskie przedmioty zostały stworzone do urozmaicenia rozgrywki, a nie posiadania DUŻEJ przewagi nad graczami, którzy ich nie mają.
Obydwa pomysły według mnie są beznadziejne, ale z dwojga złego ten z trucizną na 5 sekund jest lepszy.

Mogę się założyć, że jeśli Banan doda buffa do klątwy to za kilka tygodni pojawi się kolejny wątek na temat zbuffowania innego przedmiotu.

Ps. Przepraszam za to, że zdania nie są zbyt dobrze złożone, ale pisałam to na szybko.

Pozdrawiam ;3
@up Właśnie chodzi o urozmaicenie rozgrywki i wprowadzenie czegoś nowego. Nawet sam banan mówił że zamiast nowych boskich przedmiotów będą dodawane do starych buffy. Więc uważam że pomysł z trucizna będzie spoko. Oczywiście można to jakoś inaczej ugrzyc ale zobaczymy co Banan zrobi.
Może zamiast dodawać nowe bajery zostaną najpierw naprawione te które są. I nie pytajcie mnie co nie działa bo na twmat jedneg było już z 5 osobnych tematów a dalej nie działa.
@refresh Banan co ty na to?
Stron: 1 2 3 4 5
Przekierowanie