MineServer.pl - Minecraft Serwer Serwery Minecraft

Pełna wersja: [Rozwiązane] Poprawienie Vortex'a
Aktualnie przeglądasz uproszczoną wersję forum. Kliknij tutaj, by zobaczyć wersję z pełnym formatowaniem.
Witam w kolejnym temacie, dzisiaj przychodzę do was z nieco małą propozycją. Jak wiecie Vortex aktualnie jest tylko i wyłącznie do dostania się w miejsca, które są wyżej oraz chroni przez chwilę przed upadkiem i mamy 30% szans, że jak go trzymamy to nie dostaniemy obrażeń od upadku. Doskonale zdaje sobie sprawę, że były propozycje, aby tę szansę podnieś do 100% jednak tak sobie myślę, że nigdy na starym WD nie narzekało się, że takowej rzeczy nie ma. Być może było to spowodowane klasą ninja. Jednakże po propozycjach na podwyższenie szans na ochronę, pomyślałem o mechanice starego Vortexa.

Chodziło w niej głównie to, że po użyciu otrzymywało się nieśmiertelność na upadek przez jakiś czas oraz kilkusekundową nieśmiertelność. Właśnie to drugie bardzo zmieniało jak działa Vortex. Gdyż oprócz dostawania się na wysokie miejsca na mapie, był to też Item do obrony przez przeciwnikiem, choćby takim, który robi plecy. W jaki sposób? Nieśmiertelność po użyciu, dawała nam kilka sekund na jakiś ruch, a kto wie, te kilka sekund nieraz ratowała nam skóre

Właśnie przechodząc do rzeczy, chciałbym zaproponować, aby takowa nieśmiertelność przed przeciwnikami znowu wróciła, była mega przydatna i po części dzięki niej, mało osób narzekało, że "Vortex" powinien mieć coś więcej. Sądzę iż wielu graczy by się ucieszyło z takiego ruchu i wyżej napisałem. Bardzo proszę o rozważenie mojej propozycji Wink
Moim zdaniem byłby to zbyt wielki nerf dla rogu, który daję tą siłkę właśnie na kilka sekund. Wyobraź sobię sytuację, w której zaczyna się walka - Gracz 1 z przyzwyczajenia odpala róg - dostaje siłkę na kilka sekund i w ciągu tych kilku sekund gracz 2 odpala vortex i jest nieśmiertelny.. W takiej sytuacji prawie pewna jest wygrana gracza 2, bo róg gracza 1 zostaje zmarnowany i gracz 2 może sobie go na spokojnie użyć i zabić wroga (jeśli nie posiada on vortexa bądź go użył.)

Nie za dużo dawałby ten Vortex?
Knock 4(z tego co pamiętam)
Wysoki skok
Szansa na nie otrzymanie obrażeń od upadku (30%)
Nieśmiertelność na kilka sekund..

Druga sytuacja - podbiegasz do gracza z samym vortexem, odpalasz nieśmiertelność i knockujesz go przy pomocy vortexa - też byłoby to zbyt OP. W mojej opinii nie ma co kombinować już z boskimi, które są idelanie zbalansowane po buffie zegara i błogo.
Trochę mnie źle zrozumiałeś i chyba nie znasz starej mechaniki vortexa. Nieśmiertelność w tym wypadku oznacza, że osoba używająca vortexa nie może nikogo uderzyć, a ta druga jej. Więc ta sytuacja druga została przeze mnie obalona, co do pierwszej, kiedyś właśnie tak było i ratowało to przed plecami oraz nikt na to nie narzekał (także nie mówił, że przez to róg jest słaby, bo był i tak mocny). Co do 30% szansy na brak upadku - ja bym ją w tym przypadku po prostu zabrał.

Bardzo proszę, aby wypowiadały się osoby, które znają mechanikę starego vortexa, bo jeżeli ktoś jej nie zna, może źle zrozumieć słowo "nieśmiertelność", które w tym przypadku coś innego oznacza.
@up w takim razie trzeba było sprecyzować i wytłumaczyć - nie każdy obecny gracz wd, aby wypowiedzieć się na temat czegoś co całkowicie zmieni jego rozgrywkę na serwerze musi znać jakieś pradawne mechaniki przedmiotów ze starego WD. Jednak jeśli szansa na brak obrażeń od upadku zostałaby usunięta - jestem jak najbardziej za opisaną przez ciebie nieśmiertelnością (+w tym czasie nie powinno móc się niszczyć kamienia).
@up to mozna by było zrobić 50 procent szans na nieśmiertelnośc. Osobiście jako stary gracz z wd 1.0 pamiętam doskonale vortexa z nieśmiertelnościa. Grało się fajnie. Owszem jak ktoś użyje rogu a 2 osoba vortexa i za nim skoczy straci czas na obicie przeciwnika. Ale wcześniej tak było i nikt nie narzekał. Tak jak demonik napisał : osoba używająca vortexa nie może nikogo uderzyć, a ta druga jej ją mająca nie mogła bić więc wtedy jeszcze nie odpalali rogu. Dodam jeszcze że banan wspominał że zamiast nowych boskich będą buffy dla obecnych więc taki buff z nieśmiertelnościa mógłby być op Smile
Oczywiście jestem za.Tylko dobrze by było jakby wprowadzić żeby nie można było niszczyć kamienia , tak jak napisał Macieyek , bo to dużo by zmieniło. Kamień ma 1 hp używasz vortexa i niszczysz a nikt nie może cię uderzyć.
żaden czasowej nieśmiertelności na pewno nie będzie, gdy była był to zwykł bug który w czasie był naprawiony. Totalne rujnowanie gry, tak jak wspomniał macieyek róg bezużyteczny... a taki obcy cie tepa do bazy ty uzywasz vortexu masz goda i spokojnie sobie wchodzisz w portal ktory cie tepa do bazy... tragiczny w skutkach pomysł, takie przykłady mógłbym mnożyć.
Wiadomość wygenerowana automatycznie !

[Obrazek: image.php?di=PT0G]

Ten wątek został zamknięty, jeśli nie zgadzasz się z tą decyzją
skontaktuj się z administracją MineSerwer.pl
Pozdrawiamy!

Przekierowanie