27-April-2019, 19:18:48
Sup.
Dowiedziałem się niedawno iż na expowisku 95 znajdują się dwa bossy, a nie jeden. I oba bossy to Przywoływacze, są takie same i jedyne co ich różni to nazwa i ilosć HP. Moim zdaniem, skoro Iluzjonerzy nie mają żadnego istnienia na expowiskach (powtórze, expowiskach, nwm jak to jest z katedrą), to byłoby dobrym pomysłem przeobrażenie jednej z tych istot w odrębnego oponenta, prawda? A konkretnie:
Czarna Dusza pozostałaby Przywoływaczem;
Prastara Dusza uległaby przemianie w Iluzjonera.
Dodałoby to wariancji do obu bossów, ponieważ obaj wyglądają podobnie, jednak posługują się różnymi umiejętnościami. Nie tylko to, są również spokrewnione, co na pewno doda klimatu do walki. Oh, jeszcze jedna informacja - Iluzjonerzy nie używają swojej umiejętności oślepiania na "Łatwym" poziomie trudności, więc jeśli nie ma to wpływu na dmg mobów z MythicMobs lub nie wywołuje innych negatywnych skutków w rozgrywce, zasugerowałbym zmianę poziomu trudności na "Trudny". A co do nazwy samego moba z perspektywy kodu, to jest bodajże "Illusion_illager". Ewentualnie "Illusioner", ale raczej to pierwsze.
Dowiedziałem się niedawno iż na expowisku 95 znajdują się dwa bossy, a nie jeden. I oba bossy to Przywoływacze, są takie same i jedyne co ich różni to nazwa i ilosć HP. Moim zdaniem, skoro Iluzjonerzy nie mają żadnego istnienia na expowiskach (powtórze, expowiskach, nwm jak to jest z katedrą), to byłoby dobrym pomysłem przeobrażenie jednej z tych istot w odrębnego oponenta, prawda? A konkretnie:
Czarna Dusza pozostałaby Przywoływaczem;
Prastara Dusza uległaby przemianie w Iluzjonera.
Dodałoby to wariancji do obu bossów, ponieważ obaj wyglądają podobnie, jednak posługują się różnymi umiejętnościami. Nie tylko to, są również spokrewnione, co na pewno doda klimatu do walki. Oh, jeszcze jedna informacja - Iluzjonerzy nie używają swojej umiejętności oślepiania na "Łatwym" poziomie trudności, więc jeśli nie ma to wpływu na dmg mobów z MythicMobs lub nie wywołuje innych negatywnych skutków w rozgrywce, zasugerowałbym zmianę poziomu trudności na "Trudny". A co do nazwy samego moba z perspektywy kodu, to jest bodajże "Illusion_illager". Ewentualnie "Illusioner", ale raczej to pierwsze.