Nick z gry : narthiker (54lvl)
Serwer : minefox.pl
Tryb : MegaRPG
Wrzucam tu najważniejsze poprawki które muszą zostać zrealizowane w imieniu całego serwera.
1. Boss tygodnia. Wątek był pisany wcześniej więc wiadomo o co chodzi.
2. Szkatułka za jajka wielkanocne. Po zdobyciu szkatułki nie da się jej otworzyć.
3. Królik respi się bardzo nieregularnie w godzinach 23:30 / 6:00. Normalnie jest o godzinach 12:03,12:33 itd. po 23:30 wariuje i pojawia się co 15/35 minut losowo.
4. Propozycja aby przy wyborze klasy na początku rozpisane były statystyki oraz umiejętności, aby gracze wiedzieli co wybierają. 90% graczy po 5 minutach gry robi multikonta aby zmienić klasę, nie wiedząc co dana klasa robi. Wiem że wystarczy przeczytać to w internecie ale nie każdemu się po prostu chce

.
5. Brak obrażeń z łuku na 1. poziomie archera. Nikt nie chce grać na serwerze łucznikiem zniechęcając się brakiem obrażeń na początkowym expowisku.
6. Najważniejsza rzecz jaką chciałbym zaproponować to bonusy klanowe. Aktualnie na serwerze jest jeden klan (<FT>) którego jestem założycielem. Tak na prawdę nie mamy co z tym klanem robić, póki nikt nie założy drugiego klanu aby robić jakieś wojny, jednak jest to wielki wydatek, na który ludzie nie chcą po prostu zbierać. My na zamek wydaliśmy już około 12m, i nic z tego nie mamy. Proponuje więc dodać jakieś bonusy za rozbudowę zamku np: każdy poziom zamku +1% exp, każdy poziom wieży magów +1% obrażeń z różdżek itp. Myślę że takie bonusy zachęcą graczy do założenia nowych klanów i rozwoju serwera.
Póki co to było by na tyle. Liczę na szybką odpowiedź ze strony administracji.

(21-April-2019 12:22:30)Narthiker napisał(a): [ -> ]Nick z gry : narthiker (54lvl)
Serwer : minefox.pl
Tryb : MegaRPG
Wrzucam tu najważniejsze poprawki które muszą zostać zrealizowane w imieniu całego serwera.
1. Boss tygodnia. Wątek był pisany wcześniej więc wiadomo o co chodzi.
2. Szkatułka za jajka wielkanocne. Po zdobyciu szkatułki nie da się jej otworzyć.
3. Królik respi się bardzo nieregularnie w godzinach 23:30 / 6:00. Normalnie jest o godzinach 12:03,12:33 itd. po 23:30 wariuje i pojawia się co 15/35 minut losowo.
4. Propozycja aby przy wyborze klasy na początku rozpisane były statystyki oraz umiejętności, aby gracze wiedzieli co wybierają. 90% graczy po 5 minutach gry robi multikonta aby zmienić klasę, nie wiedząc co dana klasa robi. Wiem że wystarczy przeczytać to w internecie ale nie każdemu się po prostu chce
.
5. Brak obrażeń z łuku na 1. poziomie archera. Nikt nie chce grać na serwerze łucznikiem zniechęcając się brakiem obrażeń na początkowym expowisku.
6. Najważniejsza rzecz jaką chciałbym zaproponować to bonusy klanowe. Aktualnie na serwerze jest jeden klan (<FT>) którego jestem założycielem. Tak na prawdę nie mamy co z tym klanem robić, póki nikt nie założy drugiego klanu aby robić jakieś wojny, jednak jest to wielki wydatek, na który ludzie nie chcą po prostu zbierać. My na zamek wydaliśmy już około 12m, i nic z tego nie mamy. Proponuje więc dodać jakieś bonusy za rozbudowę zamku np: każdy poziom zamku +1% exp, każdy poziom wieży magów +1% obrażeń z różdżek itp. Myślę że takie bonusy zachęcą graczy do założenia nowych klanów i rozwoju serwera.
Póki co to było by na tyle. Liczę na szybką odpowiedź ze strony administracji. 
3. Aby królik się zrespił musi być przynajmniej 10 ludzi, więc jak nie na tyle to się nie dziwię, że regularnie się nie respi.
5.Z tego co wiem to strzelec ma łuk moc 5 i patyk Sharp 5 to nie wiem jak on może zadawać 0.
6. Żądnych bonusów nie będzie, my już proponowaliśmy, ale Banan napisał, że jest małe zainteresowanie i nic nie będzie robić... I jestem ciekaw skąd wydaliście 12 mln na zamek jak my łącznie na 2 zamki tyle nie wydaliśmy xD
(21-April-2019 12:41:14)RokoPVP napisał(a): [ -> ] (21-April-2019 12:22:30)Narthiker napisał(a): [ -> ]Nick z gry : narthiker (54lvl)
Serwer : minefox.pl
Tryb : MegaRPG
Wrzucam tu najważniejsze poprawki które muszą zostać zrealizowane w imieniu całego serwera.
1. Boss tygodnia. Wątek był pisany wcześniej więc wiadomo o co chodzi.
2. Szkatułka za jajka wielkanocne. Po zdobyciu szkatułki nie da się jej otworzyć.
3. Królik respi się bardzo nieregularnie w godzinach 23:30 / 6:00. Normalnie jest o godzinach 12:03,12:33 itd. po 23:30 wariuje i pojawia się co 15/35 minut losowo.
4. Propozycja aby przy wyborze klasy na początku rozpisane były statystyki oraz umiejętności, aby gracze wiedzieli co wybierają. 90% graczy po 5 minutach gry robi multikonta aby zmienić klasę, nie wiedząc co dana klasa robi. Wiem że wystarczy przeczytać to w internecie ale nie każdemu się po prostu chce
.
5. Brak obrażeń z łuku na 1. poziomie archera. Nikt nie chce grać na serwerze łucznikiem zniechęcając się brakiem obrażeń na początkowym expowisku.
6. Najważniejsza rzecz jaką chciałbym zaproponować to bonusy klanowe. Aktualnie na serwerze jest jeden klan (<FT>) którego jestem założycielem. Tak na prawdę nie mamy co z tym klanem robić, póki nikt nie założy drugiego klanu aby robić jakieś wojny, jednak jest to wielki wydatek, na który ludzie nie chcą po prostu zbierać. My na zamek wydaliśmy już około 12m, i nic z tego nie mamy. Proponuje więc dodać jakieś bonusy za rozbudowę zamku np: każdy poziom zamku +1% exp, każdy poziom wieży magów +1% obrażeń z różdżek itp. Myślę że takie bonusy zachęcą graczy do założenia nowych klanów i rozwoju serwera.
Póki co to było by na tyle. Liczę na szybką odpowiedź ze strony administracji. 
3. Aby królik się zrespił musi być przynajmniej 10 ludzi, więc jak nie na tyle to się nie dziwię, że regularnie się nie respi.
5.Z tego co wiem to strzelec ma łuk moc 5 i patyk Sharp 5 to nie wiem jak on może zadawać 0.
6. Żądnych bonusów nie będzie, my już proponowaliśmy, ale Banan napisał, że jest małe zainteresowanie i nic nie będzie robić... I jestem ciekaw skąd wydaliście 12 mln na zamek jak my łącznie na 2 zamki tyle nie wydaliśmy xD
3. Mimo że było 10 osób królik dalej szalał. Wiem że jest wymagana ilość.
5. Na początkowych lvl wszyscy skarżą się że nie zadają obrażeń łukiem. Sam nie grałem łucznikiem, przekazuje tylko skargi innych graczy.
6. 12m a nawet nie jesteśmy w połowie. Sam mur na III poziom to 500K więc myśle że pełna rozbudowa zamku to około 30m.
Są różnice między minefox a mineserwer dlatego, bez obrazy, ale nie powinieneś się odnosić tutaj do sytuacji na drugim serwerze.
1. naprawione (po resecie bedzie smigac)
2. naprawione (po resecie bedzie smigac)
3. normalne zalezne od ilosci graczy musi byc conajmniej 10 online
4. i nic twoja propozycja nie wniesie efekt bedzie taki sam.
5. bo i tak nikt luku nie bedzie uzywal nawet jakby bil 2x wiecej niz bron biala. Strzelec z zalozenia na poczatku zawsze bedzie useless.
6. niczego takiego nie bedzie, dzis kilka nieaktywnych klanow juz polecialo.