MineServer.pl - Minecraft Serwer Serwery Minecraft

Pełna wersja: Pety
Aktualnie przeglądasz uproszczoną wersję forum. Kliknij tutaj, by zobaczyć wersję z pełnym formatowaniem.
Witam wpadłem na pomysł który chcę aby się pojawił w niedalekiej przyszłości : Pety

Pety czyli zwierzaki które by można było expić , rozwijać , upgradować .
Na starym RPG taka funkcja była , lecz bym chciał lepszy system ich .

Jak mają działać ?
- Pet ma być dodatkiem do gry , nie tylko wizualnym mógł się nadawać w pvp , szybkim transporcie oraz expieniu .
-Peta można rozwijać książkami Expa , zabijaniem nim mobów.
- Każdy pet by miał własną specialną zdolność (np. Pająk by zatruwał na krótką chwile , Koniem można szybko się przemieszczać po expowiskach)

Rodzaje :
-każda profesja mogła by zakupić peta pod swój styl gry (np. Strzelec by miał pająka, Mag Magicznego Tygrysa )

Cena :
-Specialna Waluta która można by było nabyć ze skrzynek ( sms i u Stefana )

Moim zdaniem świetny pomysł Tongue Myślę, że było by to fajną opcją do gry, ale nie jestem przekonany co do tego, żeby każda klasa miała swojego :/ Wtedy trzeba by było zrobić pety jednakowej "mocy" bo np pająk, który zatruwa jest bardziej przydatny od konia którym można się tylko przemieszczać (chyba, że dało by się robić zadania czasowe jeżdżąc na nim, ale... wtedy nie miało by to sensu... w ogóle gdyby koniem dało się przemieszczać to po co zadania czasowe na expowiskach?). Uważam, że różne pety mogłyby mieć różne umiejętności, ale żeby były dostępne dla każdego bez względu na klasę, i żeby nie były zbyt op lub zbyt słabe, a także nie pomagały w questach czasowych czy innych misjach gdzie po prostu szybkość którą dawałby np koń można by było wykorzystać.
Pomysł całkiem fajny, lecz te zwierzaki według mnie nie powinny być do PvP, lecz do PvE
Odnówmy pety z RPG 1.0, były fajne. Bardziej sie cieszyłem z poziomu peta niż mojego xd
Jestem Za!
(15-April-2019 21:14:26)Czolg napisał(a): [ -> ]Odnówmy pety z RPG 1.0, były fajne. Bardziej sie cieszyłem z poziomu peta niż mojego xd
Już wyobrażam sobie małe czolgi nie do zabicia bo tyle samo hp ile właściciel XD
(15-April-2019 21:14:26)Czolg napisał(a): [ -> ]Odnówmy pety z RPG 1.0, były fajne. Bardziej sie cieszyłem z poziomu peta niż mojego xd

tak... ale mówię... konia lepiej by było nie wprowadzać albo chociaż zmienić jego działanie (i w ogóle zabronić jeżdżenia na petach) bo tak to misje czasowe były by mega proste, ale też nie potrzebne (tak samo jak zresztą teserakt szybkości) bo po co nam speed na exp skoro mamy konia, na którym jedziemy 2 razy szybciej niż z tym speedem? Powiedziałem teraz o koniu, ale mam na myśli wszystkie umiejętności, (zarówno te dla wszystkich petów, jak i te które pety miały by tylko one typu trucizna pająka lub strzelanie szkieleta [mówię przykładowo]) które po prostu niszczyły by działanie itemów / misji czasowych :/ (bo np wcześniej wspomniane zatrówanie pająka było by o wiele łatwiejsze i bardziej opłacalne do zdobycia niż teserakt trucizny).
Lub, można byłoby wprowadzić tylko pająki; ale podzielone na grupy: (Np.)
-Trujące [dawałyby truciznę na przeciwnika]
-Krwiopijcy [Zabieraliby HP przeciwnika, dzięki czemu mogli by się uleczyć]
-lodowe [,,zamrażały" by przeciwnika na chwilkę]
-ogniste [,,Podpalały" by przeciwnika]
-itp.
Przekierowanie