07-April-2019, 15:49:24
Sup.
Zgodnie z tytułem, taki temat poruszę: Paladyn jako klasa ubolewa w porównaniu do innych klas ze względu na to jak mały jest jej potencjał. Z tego co zauważyłem, jej konceptem jest gra na zręczność i inteligencję, a nie na siłę. Zaprezentuję to poniżej w postaci porównania Paladyna z 100 lvlem do Wojownika z 100 lvlem:
Wojownik:
-210 siły (10 miał na starcie);
-15% dmg;
Łącznie = 310% x 115% = 357% ogólnych STAŁYCH obrażeń;
Paladyn (wliczę czarny legendarny gem +20):
#1 Równomierny rozkład:
-104 zręczności (włącznie ze startem);
-104 inteligencji (też włącznie ze startem);
Łącznie = 100% stałych obrażeń, 72% (92% z czarnym gemem) szansy na 308% obrażeń;
#2 Wszystko w zręczność (poza jednym punktem):
-204 zręczności (5 na starcie);
-4 inteligencji;
Łącznie = 100% stałych obrażeń, 22% (42% z czarnym gemem) szansy na 508% obrażeń;
#3 Wszystko w inteligencję (do 100% kryta):
-88 zręczności (5 na starcie);
-120 inteligencji;
Łącznie = 100% stałych obrażeń, 100% (z czarnym gemem) szansy na 276% obrażeń.
Prócz dla tych, którzy codziennie wygrywają jackpoty, średnio opłacalna jest gra Paladynem w porównaniu do Wojownika. Jednak nie wiem, w jaki sposób najlepiej możnaby rozwiązać ten problem dlatego zachęcam do propozycji innych lub wypowiedzi Banana. Z góry dziękuję za uwagę.
Zgodnie z tytułem, taki temat poruszę: Paladyn jako klasa ubolewa w porównaniu do innych klas ze względu na to jak mały jest jej potencjał. Z tego co zauważyłem, jej konceptem jest gra na zręczność i inteligencję, a nie na siłę. Zaprezentuję to poniżej w postaci porównania Paladyna z 100 lvlem do Wojownika z 100 lvlem:
Wojownik:
-210 siły (10 miał na starcie);
-15% dmg;
Łącznie = 310% x 115% = 357% ogólnych STAŁYCH obrażeń;
Paladyn (wliczę czarny legendarny gem +20):
#1 Równomierny rozkład:
-104 zręczności (włącznie ze startem);
-104 inteligencji (też włącznie ze startem);
Łącznie = 100% stałych obrażeń, 72% (92% z czarnym gemem) szansy na 308% obrażeń;
#2 Wszystko w zręczność (poza jednym punktem):
-204 zręczności (5 na starcie);
-4 inteligencji;
Łącznie = 100% stałych obrażeń, 22% (42% z czarnym gemem) szansy na 508% obrażeń;
#3 Wszystko w inteligencję (do 100% kryta):
-88 zręczności (5 na starcie);
-120 inteligencji;
Łącznie = 100% stałych obrażeń, 100% (z czarnym gemem) szansy na 276% obrażeń.
Prócz dla tych, którzy codziennie wygrywają jackpoty, średnio opłacalna jest gra Paladynem w porównaniu do Wojownika. Jednak nie wiem, w jaki sposób najlepiej możnaby rozwiązać ten problem dlatego zachęcam do propozycji innych lub wypowiedzi Banana. Z góry dziękuję za uwagę.