06-April-2019, 14:58:31
Aktualnie na trybie występuje mikstura Siły I ("Siła I").
Jej działanie jest takie samo jak na np. zwykłym singleplayer czyli dodaje 125% więcej DMG niż podstawowo w walce wręcz.
Z powodu, że na GTA6 używa się głównie broni palnej (szczególnie Shot-Guny), a miksturę można zdobyć jedynie od NPC Lekarz na spawnie za wysoką cenę 500$, która działa przez 4min lub jako "słaby" drop ze skrzyń w Kasynie.
Moja koncepcja jest taka, aby mikstura zwiększała o 125% siłę broni palnej.
Zwykła mikstura z nazwą Siła I mogłaby zostać usunięta, a zamiast jej pojawiłaby się nowa z nową teksturą mikstura o nazwie np. Smar do Broni Palnej;
z przykładowym opisem: Użyj smaru do broni, aby pociski w twoich broniach czasowo miały większą siłę !
Jej możliwość kupienia byłaby od wtedy u NPC Wojsko. Czas działania (4min) i cena (500$) byłyby takie same.
Mikstura mogłaby zostać dodana do np. Skrzyni Przestępcy jako np. 1szt. w jednym slocie, Przemytnika jako np. 8szt. w jednym slocie lub jej małą szansę dropu w zrzucie wojskowym np. 0,5%.
Jej działanie jest takie samo jak na np. zwykłym singleplayer czyli dodaje 125% więcej DMG niż podstawowo w walce wręcz.
Z powodu, że na GTA6 używa się głównie broni palnej (szczególnie Shot-Guny), a miksturę można zdobyć jedynie od NPC Lekarz na spawnie za wysoką cenę 500$, która działa przez 4min lub jako "słaby" drop ze skrzyń w Kasynie.
Moja koncepcja jest taka, aby mikstura zwiększała o 125% siłę broni palnej.
Zwykła mikstura z nazwą Siła I mogłaby zostać usunięta, a zamiast jej pojawiłaby się nowa z nową teksturą mikstura o nazwie np. Smar do Broni Palnej;
z przykładowym opisem: Użyj smaru do broni, aby pociski w twoich broniach czasowo miały większą siłę !
Jej możliwość kupienia byłaby od wtedy u NPC Wojsko. Czas działania (4min) i cena (500$) byłyby takie same.
Mikstura mogłaby zostać dodana do np. Skrzyni Przestępcy jako np. 1szt. w jednym slocie, Przemytnika jako np. 8szt. w jednym slocie lub jej małą szansę dropu w zrzucie wojskowym np. 0,5%.