05-April-2019, 17:27:29
Sup.
Już nie jeden raz nabrałem wrażenia, że Hełm Tyraela - katedralny artefakt - jest po prostu nieopłacalny do stworzenia. Dlaczego? Otóż odpowiem na te pytanie pytaniem - co takiego wyjątkowego daje ten artefakt?
Bo jak porównacie go do jakiegokolwiek artefaktu z wyższego expowiska... Wychodzi na to, że jedyna różnica to ilość dodatkowych serc. Porównując Hełm Tyrcia do Artefaktu z exp95 [który ma prot 300], dostajesz tylko o 10 serc więcej. That's literally it. Protki w tak wysokim poziomie jak 300 czy 400 nie zapewniają dodatkowej ochrony przed obrażeniami, więc tyle z korzyści z tego hełmu.
A teraz wyobraźcie sobie przez jakie piekło musi przejść gracz, żeby go zdobyć:
-Zdobyć odpowiednią ilość przepustek do katedry;
-Zmierzyć się z KAŻDYM bossem z katedry i go pokonać;
-Powtórzyć tą czynność 10 razy dla hełmu Tyrcia lv 1 i więcej dla Lv 2 i o wiele więcej dla Lv 3.
Nie sądzę żeby wysiłek tego typu był warty... kilkunastu dodatkowych serc. Więc jeśli nie chcesz aby Hełm Tyraela był tylko "niepotrzebnym dodatkiem", zrób z nim coś. Sugeruję jedno z dwóch rozwiązań:
#1 Zmień go w diamentowy hełm z reg I. Diamentowy hełm wbrew pozorom diametralnie uszczupla obrażenia wrogów (poza "zaklęciami", takimi jakie zadają bossy katedry), a Regeneracja I uczyni go wyjątkowym hełmem, w końcu jedynym jaki posiada i dodatkową ochronę, i regenerację;
#2 Jeśli musi to być maska, niech Hełmy na poziom 70 i 90 otrzymają Regenerację II. Będzie to potężne wzmocnienie, ale zdecydowanie wyrówna się to z wysiłkiem jaki gracz musi włożyć aby go zdobyć.
Dobra, a teraz pora wyjaśnić co miałem na myśli przy (+). Czy można zorganizować hełmy Tyraela tak, żeby dało się je ulepszać za pomocą odpowiednich materiałów? Mam na myśli to, że jeśli ktoś ma hełm Tyraela na poziom 50 i chce go ulepszyć na poziom 70 to musiałby mieć sam hełm i x7 wszystkich drugopoziomowych przedmiotów z katedry typu kowadło Hefajstosa, Ząb Szatana, Mózg Mefisto itd, itd. A z 70 na 90 - x5 trzeciopoziomowych, typu Trzon młotu Hefajstosa, Gwiazda Szatana, Dusza Mefisto itd.
Już nie jeden raz nabrałem wrażenia, że Hełm Tyraela - katedralny artefakt - jest po prostu nieopłacalny do stworzenia. Dlaczego? Otóż odpowiem na te pytanie pytaniem - co takiego wyjątkowego daje ten artefakt?
Bo jak porównacie go do jakiegokolwiek artefaktu z wyższego expowiska... Wychodzi na to, że jedyna różnica to ilość dodatkowych serc. Porównując Hełm Tyrcia do Artefaktu z exp95 [który ma prot 300], dostajesz tylko o 10 serc więcej. That's literally it. Protki w tak wysokim poziomie jak 300 czy 400 nie zapewniają dodatkowej ochrony przed obrażeniami, więc tyle z korzyści z tego hełmu.
A teraz wyobraźcie sobie przez jakie piekło musi przejść gracz, żeby go zdobyć:
-Zdobyć odpowiednią ilość przepustek do katedry;
-Zmierzyć się z KAŻDYM bossem z katedry i go pokonać;
-Powtórzyć tą czynność 10 razy dla hełmu Tyrcia lv 1 i więcej dla Lv 2 i o wiele więcej dla Lv 3.
Nie sądzę żeby wysiłek tego typu był warty... kilkunastu dodatkowych serc. Więc jeśli nie chcesz aby Hełm Tyraela był tylko "niepotrzebnym dodatkiem", zrób z nim coś. Sugeruję jedno z dwóch rozwiązań:
#1 Zmień go w diamentowy hełm z reg I. Diamentowy hełm wbrew pozorom diametralnie uszczupla obrażenia wrogów (poza "zaklęciami", takimi jakie zadają bossy katedry), a Regeneracja I uczyni go wyjątkowym hełmem, w końcu jedynym jaki posiada i dodatkową ochronę, i regenerację;
#2 Jeśli musi to być maska, niech Hełmy na poziom 70 i 90 otrzymają Regenerację II. Będzie to potężne wzmocnienie, ale zdecydowanie wyrówna się to z wysiłkiem jaki gracz musi włożyć aby go zdobyć.
Dobra, a teraz pora wyjaśnić co miałem na myśli przy (+). Czy można zorganizować hełmy Tyraela tak, żeby dało się je ulepszać za pomocą odpowiednich materiałów? Mam na myśli to, że jeśli ktoś ma hełm Tyraela na poziom 50 i chce go ulepszyć na poziom 70 to musiałby mieć sam hełm i x7 wszystkich drugopoziomowych przedmiotów z katedry typu kowadło Hefajstosa, Ząb Szatana, Mózg Mefisto itd, itd. A z 70 na 90 - x5 trzeciopoziomowych, typu Trzon młotu Hefajstosa, Gwiazda Szatana, Dusza Mefisto itd.