31-March-2019, 14:27:38
Sup.
Tak, znowu ja. Dzisiaj gorączka propozycji. Więc kolejny temat, do którego się doczepiłem to fakt, że różdżki zadają zdecydowanie za mało obrażeń. Moim zdaniem... Im wyższy poziom różdżki, tym mniej opłacalna do zrobienia. Czemu? Pozwólcie, że to wytłumaczę na przykładzie:
Otóż, zakładając że sugestie mojego poprzedniego wątku (link: http://mineserwer.pl/Temat-Korekcja-wyma...Cd%C5%BCek ) weszły w rachubę, powinienem teraz móc używać różdżki Smierci - https://zapodaj.net/a1c1bf695e285.png.html - Widać, że mogę zadawać nią 350-400 obrażeń. Niby nic czego można by się uczepić, a jednak jest pewien problem. Moby na moim expowisku mają aż 5000 HP przeciętnie. Dodatkowo mój oręż jest w stanie zadać obrażenia przewyższające 500 z miecza i ok. 400 z łuku (czyli ok. 520 jako Strzelec). A to oznacza, że ta różdżka jest PRZYNAJMNIEJ trzykrotnie mniej opłacalna do użytku, ponieważ w ciągu 2 sekund gracz jest w stanie zranić moba strzałami przynajmniej trzy razy, a mieczem nawet 4 razy, co czyni różdżkę nawet pięciokrotnie mniej opłacalną, zakładając że każdy hit wejdzie.
Nawet jako Mag, obrażenia z różdżki przy założeniu 150 inteligencji wzrosną do przedziału 875-1000, a z dodaniem bonusu 30% dmg 1137-1300. Te liczby nie są w stanie dorównać łukowi Strzelca, nie mówiąc już o obrażeniach Wojownika. Dla Maga różdżka to główny atrybut przez dalszą grę, ale kiedy on ma jednego moba zabijać w minimum 15 sekund, kiedy wojownik potrafi zabić takiego moba w 5-10 (o uderzeniach grupowych nawet nie wspomnę), a Strzelec w 6-9... To coś tu jest chyba średnio na rzeczy.
Więc w ramach tego tematu proponuję przeedytować zestaw obrażeń zadawanych przez różdżki w następującym formacie (format ma instrukcje dmg bazowane na profesji Maga z pewnymi założeniami, rozpisałem to tak żeby łatwiej mi było to szacować):
-Różdżka Nowicjusza (1-9 lvl) - 1-50 dmg x 11/10 (bonus inty) = 1,1-55 dmg x 13/10 (bonus maga) =
1,4-61,5 (pozostaje bez zmian);
-Różdżka Czarodzieja (10-19 lvl) - 50-100 dmg x 13/10 (bonus inty) = 65-130 dmg x 13/10 (bonus maga) =
84,5-169 dmg (pozostaje bez zmian);
-Różdżka Wiedzmy (20-29 lvl) - 100-175 dmg x 15/10 = 150-263 dmg x 13/10 =
195-341 dmg;
-Różdżka Bazyliszka (30-39 lvl) - 175-250 dmg x 17/10 = 298-425 dmg x 13/10 =
387-552,5 dmg;
-Różdżka Feniksa (40-49 lvl) - 250-325 dmg x 19/10 = 475-618 dmg x 13/10 =
618-803 dmg;
-Różdżka Smocza (50-59 lvl) - 325-400 dmg x 21/10 = 683-840 dmg x 13/10 =
887-1092 dmg;
-Różdżka Zniszczenia (60-69 lvl) - 400-500 dmg x 23/10 = 920-1150 dmg x 13/10 =
1196-1495 dmg;
-Różdżka Smierci (70-79 lvl) - 500-600 dmg x 25/10 = 1250-1500 dmg x 13/10 =
1625-1950 dmg;
-Różdżka Zaglady (80-89 lvl) - 600-700 dmg x 27/10 = 1620-1890 dmg x 13/10 =
2106-2457 dmg;
-Różdżka Czarnej Magii (90-99 lvl) - 700-800 dmg x 29/10 = 2030-2320 dmg x 13/10 =
2639-3016 dmg;
Jest tylko jeden problem z tą całą matmą, a mianowicie... podatność samych graczy na tak silne ataki. Czy jest możliwość ograniczenia/obniżenia obrażeń przeciw samym graczom? Żeby te różdżki po prostu nie one-shotowały każdego gracza. Pozdrawiam tych, którzy tak daleko w sumie dotarli i mam nadzieję że coś z tym dmg się pomyśli, bo jak na razie to te różdżki za mocne nie są.
P.S. Bym zapomniał dodać fakt, że wystarczy różdżki z nowymi obrażeniami wprowadzić na rynek, a gracze progresywnie je tworzą/kupują, także te stare słabsze po prostu odrzucą.
Tak, znowu ja. Dzisiaj gorączka propozycji. Więc kolejny temat, do którego się doczepiłem to fakt, że różdżki zadają zdecydowanie za mało obrażeń. Moim zdaniem... Im wyższy poziom różdżki, tym mniej opłacalna do zrobienia. Czemu? Pozwólcie, że to wytłumaczę na przykładzie:
Otóż, zakładając że sugestie mojego poprzedniego wątku (link: http://mineserwer.pl/Temat-Korekcja-wyma...Cd%C5%BCek ) weszły w rachubę, powinienem teraz móc używać różdżki Smierci - https://zapodaj.net/a1c1bf695e285.png.html - Widać, że mogę zadawać nią 350-400 obrażeń. Niby nic czego można by się uczepić, a jednak jest pewien problem. Moby na moim expowisku mają aż 5000 HP przeciętnie. Dodatkowo mój oręż jest w stanie zadać obrażenia przewyższające 500 z miecza i ok. 400 z łuku (czyli ok. 520 jako Strzelec). A to oznacza, że ta różdżka jest PRZYNAJMNIEJ trzykrotnie mniej opłacalna do użytku, ponieważ w ciągu 2 sekund gracz jest w stanie zranić moba strzałami przynajmniej trzy razy, a mieczem nawet 4 razy, co czyni różdżkę nawet pięciokrotnie mniej opłacalną, zakładając że każdy hit wejdzie.
Nawet jako Mag, obrażenia z różdżki przy założeniu 150 inteligencji wzrosną do przedziału 875-1000, a z dodaniem bonusu 30% dmg 1137-1300. Te liczby nie są w stanie dorównać łukowi Strzelca, nie mówiąc już o obrażeniach Wojownika. Dla Maga różdżka to główny atrybut przez dalszą grę, ale kiedy on ma jednego moba zabijać w minimum 15 sekund, kiedy wojownik potrafi zabić takiego moba w 5-10 (o uderzeniach grupowych nawet nie wspomnę), a Strzelec w 6-9... To coś tu jest chyba średnio na rzeczy.
Więc w ramach tego tematu proponuję przeedytować zestaw obrażeń zadawanych przez różdżki w następującym formacie (format ma instrukcje dmg bazowane na profesji Maga z pewnymi założeniami, rozpisałem to tak żeby łatwiej mi było to szacować):
-Różdżka Nowicjusza (1-9 lvl) - 1-50 dmg x 11/10 (bonus inty) = 1,1-55 dmg x 13/10 (bonus maga) =
1,4-61,5 (pozostaje bez zmian);
-Różdżka Czarodzieja (10-19 lvl) - 50-100 dmg x 13/10 (bonus inty) = 65-130 dmg x 13/10 (bonus maga) =
84,5-169 dmg (pozostaje bez zmian);
-Różdżka Wiedzmy (20-29 lvl) - 100-175 dmg x 15/10 = 150-263 dmg x 13/10 =
195-341 dmg;
-Różdżka Bazyliszka (30-39 lvl) - 175-250 dmg x 17/10 = 298-425 dmg x 13/10 =
387-552,5 dmg;
-Różdżka Feniksa (40-49 lvl) - 250-325 dmg x 19/10 = 475-618 dmg x 13/10 =
618-803 dmg;
-Różdżka Smocza (50-59 lvl) - 325-400 dmg x 21/10 = 683-840 dmg x 13/10 =
887-1092 dmg;
-Różdżka Zniszczenia (60-69 lvl) - 400-500 dmg x 23/10 = 920-1150 dmg x 13/10 =
1196-1495 dmg;
-Różdżka Smierci (70-79 lvl) - 500-600 dmg x 25/10 = 1250-1500 dmg x 13/10 =
1625-1950 dmg;
-Różdżka Zaglady (80-89 lvl) - 600-700 dmg x 27/10 = 1620-1890 dmg x 13/10 =
2106-2457 dmg;
-Różdżka Czarnej Magii (90-99 lvl) - 700-800 dmg x 29/10 = 2030-2320 dmg x 13/10 =
2639-3016 dmg;
Jest tylko jeden problem z tą całą matmą, a mianowicie... podatność samych graczy na tak silne ataki. Czy jest możliwość ograniczenia/obniżenia obrażeń przeciw samym graczom? Żeby te różdżki po prostu nie one-shotowały każdego gracza. Pozdrawiam tych, którzy tak daleko w sumie dotarli i mam nadzieję że coś z tym dmg się pomyśli, bo jak na razie to te różdżki za mocne nie są.
P.S. Bym zapomniał dodać fakt, że wystarczy różdżki z nowymi obrażeniami wprowadzić na rynek, a gracze progresywnie je tworzą/kupują, także te stare słabsze po prostu odrzucą.