13-March-2019, 06:54:03
Stron: 1 2
13-March-2019, 11:35:16
Bo nie mają działać, zostały wycofane przez serwerowych oszustów które nadwykorzystywały naiwnośc innych graczy.
Aktualnie możecie korzystać z ofert /oferty
Aktualnie możecie korzystać z ofert /oferty
13-March-2019, 16:04:37
Czy w takiej sytuacji możemy liczyć na zmianę konfiguracji ofert?:
Poza tym nie ma teraz bezpiecznej metody sprzedaży przedmiotu konkretnej osobie
- zwiększenie limitu przedmiotów
- obniżenie nieco opłaty za wystawienie oferty
Poza tym nie ma teraz bezpiecznej metody sprzedaży przedmiotu konkretnej osobie

14-March-2019, 00:42:29
Szkoda, bo skyblock economy stracił sens, m.in. dlatego kupiłem vip'a by móc się szybciej rozwinąć i stworzyć sklep na wyspie. A tak to to nie ma sensu. Strata tylko mojej kasy.




14-March-2019, 04:22:53
(14-March-2019 00:42:29)szefunio napisał(a): [ -> ]Szkoda, bo skyblock economy stracił sens, m.in. dlatego kupiłem vip'a by móc się szybciej rozwinąć i stworzyć sklep na wyspie. A tak to to nie ma sensu. Strata tylko mojej kasy.![]()
![]()
A jaką widzisz różnice w tym gdzie co i gdzie wystawisz? efekt ten sam. Tylko oszustów brak. Z ekonomią nie ma to żadnego związku bo to tylko alternatywa metoda sprzedaży.
Jakby Cie oszukano na cały hajs jaki posiadasz na serwerze to płakałbyś 10x bardziej...
(13-March-2019 16:04:37)Krysio napisał(a): [ -> ]Czy w takiej sytuacji możemy liczyć na zmianę konfiguracji ofert?:
- zwiększenie limitu przedmiotów
- obniżenie nieco opłaty za wystawienie oferty
Poza tym nie ma teraz bezpiecznej metody sprzedaży przedmiotu konkretnej osobie
Od kiedy sprzedaż czegokolwiek innej osobie przez oferty jest niebezpieczna?
14-March-2019, 06:04:01
(14-March-2019 04:22:53)Admin napisał(a): [ -> ]Od kiedy sprzedaż czegokolwiek innej osobie przez oferty jest niebezpieczna?
zakupu może dokonać inna osoba niż chcemy, więc jest ryzyko jeśli cena jest niższa niż powinna być
poza tym mogę wystawić ofertę za co jest opłata, natomiast druga strona ma nadal opcję: nie kupić
14-March-2019, 07:21:16
Opłate za wystawienie można w tej sytuacji skasować, no ale czas pokaże może przerobimy lub przywrócimy stary system, Was też zapraszam do dyskusji na ten temat.
14-March-2019, 08:31:21
Ja jestem za przywróceniem starego systemu - sklepów na tabliczkach, na skrzynkach. W większości przypadków jest to nieodłączny element posiadania warpa na wyspie - a niektórzy mają swoich ulubionych sprzedawców. Poza tym poprzednie sklepy były dużo wygodniejsze i lepsze pod wieloma względami od ofert. Dodatkowo wspomnę, że wielu graczy używało opcji sklepu jako takiego sejfu na wyspie - dawałeś sklep na dużą kwotę, a do skrzynki chowałeś ważne itemy - nikt inny z wyspy Ci ich nie wziął. Sam z tego korzystałem, i owszem, jest enderchest, ale ma on ograniczone miejsce.
Wracając do setna - te sklepy na tabliczkach są dużo lepsze od ofert - łatwiej i wygodniej uzupełnić skrzynkę, niż wpisywać ileś razy komendę - plus za oferty się płaci.
Wracając do setna - te sklepy na tabliczkach są dużo lepsze od ofert - łatwiej i wygodniej uzupełnić skrzynkę, niż wpisywać ileś razy komendę - plus za oferty się płaci.
14-March-2019, 20:14:20
Można w sumie wyłączyć cały tryb bo ekonomia leży, ba aktualnie można tylko kupować od graczy z /oferty a co z sprzedażą?, jak gracz ma sprzedać mi item kiedy nie ma mnie na serwerze, nie każdy siedzi po 5 godzin dziennie aby zarabiać i zbierać itemki jest dużo graczy casualowych, ja na serwer wchodziłem w tygodniu tylko po to aby zrobić nowe potki haste 2, które następnie sprzedawałem w sklepie a za zarobione $ kupowałem itemki w moich skupach na wyspie, które potrzebne mi są do rozwoju, a to robię w weekendy kiedy mam więcej czasu ...
A wyłączenie sklepów nic nie zmieni oszuści byli będą i są, efekt będzie taki że na /oferty teraz zacznie pojawiać się multum podrobionych itemów typu slimy z zmienioną nazwą na "orb". Ten pomysł to strzał w kolano. A i nie "ban za podrabianie" niczego nie wskóra bo administracji na trybie nie ma!
Tryb upada i pięknie to widać.. coraz mniej graczy, żadnych opiekunów , żadnego wsparcia czy pomocy podczas zgłaszania błędów, Lista bugów jest straszna, nikt tego nie naprawia. Zabranie możliwości zarabiania na "automatycznych" farmach też jest błędem bo ludzie zaczynają jeszcze bardziej kombinować, gdy były golemiarki każdy dążył do tego aby mieć jak największa, aktualnie nie ma żadnej rywalizacji, bo nie da się zarabiać na rozwój wyspy, no chyba że się kupi 100$ i vipa na start...
Nowy gracz wchodzi i przez pierwszy tydzień kopie kamiennym kilofem aby zdobyć diamenty na pierwszy kilof!!! który i tak traci bo niedziałający unbreaking nie pozwala mu na wykopanie wystarczającej ilości surowców aby go naprawić i wyjść chociaż trochę na plus.
Gdy gracz wybierze drogę "wojownika" czyli robienie questów zdobywanie boskich itemków itd. traci chęci na grę jeżeli smoki na które dropił itemki przez parę dni mu uciekają poza mapę, albo witcher się buguje, administracja z tym też nie robi. Kompletnie nic sam byłem świadkiem jak 3 na 6 smoków które zostały zrespione po prostu znikło, już nie mówiąc o tym że drop z smoka może nam zabrać jakiś randomowy gracz który się zabłąka na serwerze, tak też było jeden z ulepszaczy dostał gracz którego nikt nie znał, gracza tego co zrespił smoka i stracił 4 ulepszacze już potem nie widziałem.
I pisze to ja gracz z wyspami top1 na trybie skyblock z serwera mineserwer od dwóch edycji, źle się zadziało ale może jeszcze nie wszystko stracone.
A wyłączenie sklepów nic nie zmieni oszuści byli będą i są, efekt będzie taki że na /oferty teraz zacznie pojawiać się multum podrobionych itemów typu slimy z zmienioną nazwą na "orb". Ten pomysł to strzał w kolano. A i nie "ban za podrabianie" niczego nie wskóra bo administracji na trybie nie ma!
Tryb upada i pięknie to widać.. coraz mniej graczy, żadnych opiekunów , żadnego wsparcia czy pomocy podczas zgłaszania błędów, Lista bugów jest straszna, nikt tego nie naprawia. Zabranie możliwości zarabiania na "automatycznych" farmach też jest błędem bo ludzie zaczynają jeszcze bardziej kombinować, gdy były golemiarki każdy dążył do tego aby mieć jak największa, aktualnie nie ma żadnej rywalizacji, bo nie da się zarabiać na rozwój wyspy, no chyba że się kupi 100$ i vipa na start...
Nowy gracz wchodzi i przez pierwszy tydzień kopie kamiennym kilofem aby zdobyć diamenty na pierwszy kilof!!! który i tak traci bo niedziałający unbreaking nie pozwala mu na wykopanie wystarczającej ilości surowców aby go naprawić i wyjść chociaż trochę na plus.
Gdy gracz wybierze drogę "wojownika" czyli robienie questów zdobywanie boskich itemków itd. traci chęci na grę jeżeli smoki na które dropił itemki przez parę dni mu uciekają poza mapę, albo witcher się buguje, administracja z tym też nie robi. Kompletnie nic sam byłem świadkiem jak 3 na 6 smoków które zostały zrespione po prostu znikło, już nie mówiąc o tym że drop z smoka może nam zabrać jakiś randomowy gracz który się zabłąka na serwerze, tak też było jeden z ulepszaczy dostał gracz którego nikt nie znał, gracza tego co zrespił smoka i stracił 4 ulepszacze już potem nie widziałem.
I pisze to ja gracz z wyspami top1 na trybie skyblock z serwera mineserwer od dwóch edycji, źle się zadziało ale może jeszcze nie wszystko stracone.
14-March-2019, 23:29:00
vario najpierw weź tabletki na uspokojenie, a poźniej bierz się za pisanie postów
wyraźnie przecież zaznaczyłem że jakiś system sprzedaży na działkach na pewno wprowadze jeśli gracze tego oczekują/potrezbują, baa nie widzę nawet problemu aby pozostał aktualny, został wyłączony tymczasowo tylko po to aby Was uchronić przed ewentualnymi oszustami. Zgodnie z życzneiem też plugin odpale, a w przypadku oszust gracz po prostu poniesie strate, co najwyżej będzie mógł oczekiwać zbanowania oszusta po uzasadnionej skardze.
W kwestii dropów irona informacje ntt znajdziesz w głównym wątku poświęconemu nowej edycji skyblocka.
Wither cały czas działa po prostu ktoś nie bił tyle ile trzeba i nie widział efektu swojego ataku. Dodałem hp smoka i withera na czacie gdy sie go uderzy aby uprościć.
O diamentach piszesz stek bzdur bo wystarczy zajrzeć na /oferty czy odkupić je od innych graczy za raptem kilkanaście $ od diaxa. Sam diaxowy kilof efektywność 5 kosztuje raptem 200-300$... efektywność 4 marne 70$.. więc co ty za farmazony opowiadasz.
https://screenpresso.com/=W9rGc
z ubreakingiem też nic nie zrobisz jeśli ma istnieć system umiejętności (akrobatyka, górnictwo i wiele innych), który jest nierozłącznym elementem wszystkich edycji skyblocka ale wiadomo lepiej pomarudzić nie mając żadnej wiedzy w tym zakresie, nie pytając u źródła, bo płacz i narzekanie na pewno naprawi przeszkody. Poza tym ubreaking ma działać dokładnie w taki sposób w jaki działa (czyli praktycznie nie wpływać na przedmiot) z uwagi na wspomniane mcmmo które pozwala na szybkie kopanie i rozwój statystyk... logicznym i oczywistym jest że przy takim kopaniu i zużycie itemów musi być równomierne. Oczywiście jeśli tego pluginu nie chcecie wystarczy napisac, statystyki znikna wraz z tematem unbreakingu.
W zakresie opiekunów się nie wypowiadam, gdyż skyblock to od zawsze stolica Spininga, a akualnie nie ma on czasu ani możliwości gry w minecraft w takiej ilości jak poprzednio i nie wiadomo czy i kiedy się to zmieni. Gdy będzie miał więcej czasu przegadam z nim temat, nie mniej na skyblockach zawsze ktoś z moderacji jest co widzę po logach oraz ilości banów na sb.
Z igły robisz też widły bo smok czy wither to zwykłe dodatki i uatrakcyjnienie trybu o dodatkowe możliwości - w końcu to skyblock a nie rpg, więc lamentowanie w zakresie dropu smoka czy tego że ktoś Ci go zabija czy zabiera drop (co na rpgach każdego rodzaju jest typowe) to nic zaskakującego. Pomijam że system ten działał dokładnie w ten sam sposób od początku bo takie było założenie, a w zakresie kontroli smoków niewiele więcej da się zrobić jeśli chodzi o minecraft. Nie mniej przerobiłem dziś jego sztuczną inteligencje i fokus na graczu, aby maxymalnie możliwie się na nim skupiał.
I finalnie wyszedłeś na niezłego hipokrytę bo na vipy czy $ nie wydałeś ani złotówki, a piszesz że nie da się rozwijać wyspy bez nich... mimo że jesteś tego przykładem "z topki" :|
@wątek
zgodnie z tym co ustaliliśmy rano na serwerze na wasze zyczenie przywrocilem stare sklepy.

W kwestii dropów irona informacje ntt znajdziesz w głównym wątku poświęconemu nowej edycji skyblocka.
Wither cały czas działa po prostu ktoś nie bił tyle ile trzeba i nie widział efektu swojego ataku. Dodałem hp smoka i withera na czacie gdy sie go uderzy aby uprościć.
O diamentach piszesz stek bzdur bo wystarczy zajrzeć na /oferty czy odkupić je od innych graczy za raptem kilkanaście $ od diaxa. Sam diaxowy kilof efektywność 5 kosztuje raptem 200-300$... efektywność 4 marne 70$.. więc co ty za farmazony opowiadasz.
https://screenpresso.com/=W9rGc
z ubreakingiem też nic nie zrobisz jeśli ma istnieć system umiejętności (akrobatyka, górnictwo i wiele innych), który jest nierozłącznym elementem wszystkich edycji skyblocka ale wiadomo lepiej pomarudzić nie mając żadnej wiedzy w tym zakresie, nie pytając u źródła, bo płacz i narzekanie na pewno naprawi przeszkody. Poza tym ubreaking ma działać dokładnie w taki sposób w jaki działa (czyli praktycznie nie wpływać na przedmiot) z uwagi na wspomniane mcmmo które pozwala na szybkie kopanie i rozwój statystyk... logicznym i oczywistym jest że przy takim kopaniu i zużycie itemów musi być równomierne. Oczywiście jeśli tego pluginu nie chcecie wystarczy napisac, statystyki znikna wraz z tematem unbreakingu.
W zakresie opiekunów się nie wypowiadam, gdyż skyblock to od zawsze stolica Spininga, a akualnie nie ma on czasu ani możliwości gry w minecraft w takiej ilości jak poprzednio i nie wiadomo czy i kiedy się to zmieni. Gdy będzie miał więcej czasu przegadam z nim temat, nie mniej na skyblockach zawsze ktoś z moderacji jest co widzę po logach oraz ilości banów na sb.
Z igły robisz też widły bo smok czy wither to zwykłe dodatki i uatrakcyjnienie trybu o dodatkowe możliwości - w końcu to skyblock a nie rpg, więc lamentowanie w zakresie dropu smoka czy tego że ktoś Ci go zabija czy zabiera drop (co na rpgach każdego rodzaju jest typowe) to nic zaskakującego. Pomijam że system ten działał dokładnie w ten sam sposób od początku bo takie było założenie, a w zakresie kontroli smoków niewiele więcej da się zrobić jeśli chodzi o minecraft. Nie mniej przerobiłem dziś jego sztuczną inteligencje i fokus na graczu, aby maxymalnie możliwie się na nim skupiał.
I finalnie wyszedłeś na niezłego hipokrytę bo na vipy czy $ nie wydałeś ani złotówki, a piszesz że nie da się rozwijać wyspy bez nich... mimo że jesteś tego przykładem "z topki" :|
@wątek
zgodnie z tym co ustaliliśmy rano na serwerze na wasze zyczenie przywrocilem stare sklepy.
Stron: 1 2