Ja to widzę tak:
masz na broni 124 sharpnesu, o ile pamiętam jesteś strzelcem więc nie masz bonusów klasowych do siły czy zręczności, a więc:
111 siły daje +111% do ataku co daje około 261 obrażeń
10 zręczności + 111 siły daje +131% do ataku (131 nie 121 bo zręczność jest liczona podwójnie) co z 124 sharpnesu daje ci około 286 obrażeń
Tam pisze że zręczność zwiększa ilość obrażeń podczas krytyki. Obrażenia krytyczne to sharpness broni zwiększony o sumę pkt siły i zręczności czyli podczas krytyki uderzysz tylko troszkę mocniej ze względu na ilość twoich pkt zręczności.To nie jest dodatkowe 131% tylko 131% od sharpnesu. W momencie zadania krytyki twój atak nie ma znaczenia jest tak jakby pomijany a obrażenia zadawane to tak jakbyś miał 131 pkt siły. Nie wiem czy wyjaśniłem to wystarczająco zrozumiale i czy to jest dobre wyjaśnienie ale mi się wydaje że to właśnie tak działa.
danie9990, Dorian ma racje
Cytuję Banana:
"Posiadamy: BRON Z Sharpness Lub Power 100 oraz 0 Siły, 60 Zręczności oraz 10 Inteligencji
Uderzenie podstawowe: 100 DMG
Uderzenie z zręcznością: 100 + 100*120% (120% bo 60*2% to 120) = 220 DMG"
Post:
http://mineserwer.pl/Temat-Statystyki-Postaci-MEGARPG
Tak jak tam widzisz krytyczne uderzenie niezależnie w jakiej sytuacji, powinno zadawać PRZYNAJMNIEJ 2x obrażeń zwykłych.
Podany wyżej post jest mocno przydatny jeśli się ma jakieś pytania.
Wydaje mi się że Szybki po prostu nie zdążył jeszcze wprowadzić nowego systemu krytycznych uderzeń, musimy się aktualnie pogodzić że jeszcze go nie ma i tyle. Możliwe że mógł też o tym zapomnieć.
(17-February-2019 01:36:21)Golden_Freddy999 napisał(a): [ -> ]danie9990, Dorian ma racje
Cytuję Banana:
"Posiadamy: BRON Z Sharpness Lub Power 100 oraz 0 Siły, 60 Zręczności oraz 10 Inteligencji
Uderzenie podstawowe: 100 DMG
Uderzenie z zręcznością: 100 + 100*120% (120% bo 60*2% to 120) = 220 DMG"
Post: http://mineserwer.pl/Temat-Statystyki-Postaci-MEGARPG
Tak jak tam widzisz krytyczne uderzenie niezależnie w jakiej sytuacji, powinno zadawać PRZYNAJMNIEJ 2x obrażeń zwykłych.
Podany wyżej post jest mocno przydatny jeśli się ma jakieś pytania.
Wydaje mi się że Szybki po prostu nie zdążył jeszcze wprowadzić nowego systemu krytycznych uderzeń, musimy się aktualnie pogodzić że jeszcze go nie ma i tyle. Możliwe że mógł też o tym zapomnieć.
Cytujesz mnie i nie masz racji.
Absolutnie uderzenie krytyczne nie powinno zadawać obrażeń PRZYNAJMNIEJ 2x mocniejszych niż zwykłe.
Jeśli masz 10 krytyki i wspomniany miecz SHARPNESS 100 uderzysz za 120 DMG gdy krytyka Ci wejdzie a nie ponad 200.
W powyższym przykładzie który zacytowałeś masz obrażenia ponad 100% tylko dlatego że postać jako przykład ma 60 zręczności co daje (120% dodatkowych obrażeń)
@danie9990
w pełni zrozumiał mój opis, nie mniej jednak przetestujcie to na własnych przykładach i dajcie znać jeśli coś jest źle, być może faktycznie gdzieś się pomyliłem, jednak do pełnej symulacji należy upewnić się że nie posiadamy założonych bonusów płynących z GEMÓW (aby prościej było obliczyć podstawę).
DMG doriana jest w pełni prawidłowy, nie inwestuje on punktów w zręczność więc jego uderzenia krytyczne nie będą się praktycznie w ogóle różnić od uderzeń podstawowych. Gdyby było inaczej to w ogóle inwestycja w cokolwiek innego niż zręczność byłaby głupotom a system nie miałby najmniejszego sensu

Racja.
Teraz to chyba w ogóle nie dostanę unbana bo zrobiłem z siebie idiotę lol