15-February-2019, 17:16:23
Witam wszystkich. Jak dobrze wiecie wd istnieje juz mniej wiecej od 4 lat. Na trybie gram praktycznie od samego poczatku, obecnie jestem top 1 na serwerze. Jednak przez te 4 lata jedyna znaczaca duza zmiana bylo wprowadzenie bossa dzieki ktoremu mozemy zdobyc boskie przedmioty za darmo. W mojej wypowiedzi chcialbym przedstawic zmiany ktore bardzo urozmaicilyby rozgrywke oraz zachecilyby nowych graczy do rozpoczecia gry na wd. Pomysly zostaly zaczerpniete z zagranicznych serwerow.
1) Pierwsza zmiana jest wprowadzenie sklepu za emeraldy. Mozna by w nim kupic kowadlo, ksiazki z enchantami typu prot 2 sharp 2 eff 2 itd jakies bloki, jedzenie, mikstury. Ulatwiloby to w pewnym stopniu tworzenie setow prot 4 mieczy dusz sharp 5.
2) Sklep z upgradami. Tyczy sie to tak klas jak i ulepszen ogolnych. Mowiac ulepszenia ogolne mam na mysli zwiekszenie zarobku za zabicie gracza, niszczenia kamienia dusz, zamiast melonow otrzymywalibysmy chleb, ulepszenie ktore sprawilo by ze enderowy piec przepalalby rudy 2x szybciej oraz ulepszenie dzieki ktoremu w enderowym statywie mikstury tworzylyby sie takze 2x szybciej. Oprocz tego ulepszenia najdrozsze czyli podniesienie poziomu miecza przy respie np z drewnianego na kamienny i ulepszenie ktore robi to samo z narzedziami koszt takiego ulepszenia bylby rzedu 50/60k $. Co do ulepszen klas nie sa one koniecznie ale zawsze bylyby mile widziane. Dla przykladu klasa paladyn zadaje +1 dmg kazdym mieczem. Ulepszenie kosztowaloby w granicach 3k sprawialoby to ze paladyn zadaje +2 dmg przeciwnikom ponizej 50% punkow zdrowia.
3) Jest to dosc mala zmiana ale grajac na zagranicznym trybie bardzo mi sie to spodobalo a mianowicie seria zabojstw. Seria zabojstw jest co 5 killi. 5 killi = 5$ 10killi = 10$ itd. przy 50 zabojstwach kolejna seria pojawialaby sie co 10 zabojstw a pozniej co 20, a za zabicie gracza ktory dokonal seri zabojstw otrzymywalibsmy od 30-100$ w zaleznosci od tego jakiej dokonal seri. Moglby powstac nowy system topki na najwieksza serie.
4) Kolejna zmiana sa questy. Otrzymywalibysmy je gdy gra sie rozpoczyna. Kazdy gracz otrzymalby 4 questy.
a) Qusty latwe:
-zabojstwo danej ilosci graczy.
-wykopaniu danej ilosci danego surowca.
-zadanie danej ilosci zdrowia kamieniowi dusz.
b) Questy srednie:
-polegalyby na wykonaniu jednego z questow latwych przy uzyciu danej klasy.
c) Questy trudne:
-zniszczenie kamienia dusz druzyny przeciwnej
-zabicie 100 graczy
-pozostanie zywym przez cala rozgrywke
d) Questy druzynowe:
-polegalyby by na wykonaniu jednego zadania z tych wyzej wymienionych oraz jedno unikatowe czyli zniszczenie wszystkich kamieni dusz druzyn przeciwnych.
Nagrody zaczynalyby sie od 30$ za np wykopanie 30 rud zlota a dochodzilyby nawet do 500$ za wykonanie najtrudniejszego zadania jakim jest zniszczenie wszystkich kamieni dusz druzyn przeciwnych. W zestawie 4 questow zawsze znajdywaloby sie 1 zadanie duryznowe.
Dzieki takim zadaniom gracz ktory nie mialby odblokowanych klas czy boskich przedmiotow moglby w przyzwoitym okresie czasu zarobic na swoja pierwsza klase.
5) Ostatnia zmiana ktora osobiscie tak srednio mi sie podoba ale czemu nie to mozliwosc zakupienia mnoznika zarobku (sms, psc) na 1h dla calego serwera.
Jesli ktos z administracji zainteresowalby sie wprowadzeniem tych zmian to bardzo bym prosil o kontakt. Wytlumaczylbym dokladniej kazda zmiane oraz podal wiecej zastosowan do kazdej z nich poniewaz w powyzszej wypowiedzi moglem o czyms zapomniec badz niedokladnie opisac zasade funkcjonowania.
Zapomnialem napisac o takim jakby systemie rang/prestizu jak kto woli. Byloby 9 poziomow ulepszaloby sie je za kase zdobyta w grze
A co do upgradow klas to proponuje je tylko dlatego ze kazdy preferuje inny sposob walki inny charakter gry wiec jedni wola flasha jedni gornika inni ducha szpiega czy budowniczego. Dzieki tym upgradom kazdy moze wybrac klase ktora do niego pasuje najbardziej i wydawac zarobione pieniazki wlasnie na nia. A co do klas to jest ich duzo ale wciaz mogloby ich byc wiecej.
1) Pierwsza zmiana jest wprowadzenie sklepu za emeraldy. Mozna by w nim kupic kowadlo, ksiazki z enchantami typu prot 2 sharp 2 eff 2 itd jakies bloki, jedzenie, mikstury. Ulatwiloby to w pewnym stopniu tworzenie setow prot 4 mieczy dusz sharp 5.
2) Sklep z upgradami. Tyczy sie to tak klas jak i ulepszen ogolnych. Mowiac ulepszenia ogolne mam na mysli zwiekszenie zarobku za zabicie gracza, niszczenia kamienia dusz, zamiast melonow otrzymywalibysmy chleb, ulepszenie ktore sprawilo by ze enderowy piec przepalalby rudy 2x szybciej oraz ulepszenie dzieki ktoremu w enderowym statywie mikstury tworzylyby sie takze 2x szybciej. Oprocz tego ulepszenia najdrozsze czyli podniesienie poziomu miecza przy respie np z drewnianego na kamienny i ulepszenie ktore robi to samo z narzedziami koszt takiego ulepszenia bylby rzedu 50/60k $. Co do ulepszen klas nie sa one koniecznie ale zawsze bylyby mile widziane. Dla przykladu klasa paladyn zadaje +1 dmg kazdym mieczem. Ulepszenie kosztowaloby w granicach 3k sprawialoby to ze paladyn zadaje +2 dmg przeciwnikom ponizej 50% punkow zdrowia.
3) Jest to dosc mala zmiana ale grajac na zagranicznym trybie bardzo mi sie to spodobalo a mianowicie seria zabojstw. Seria zabojstw jest co 5 killi. 5 killi = 5$ 10killi = 10$ itd. przy 50 zabojstwach kolejna seria pojawialaby sie co 10 zabojstw a pozniej co 20, a za zabicie gracza ktory dokonal seri zabojstw otrzymywalibsmy od 30-100$ w zaleznosci od tego jakiej dokonal seri. Moglby powstac nowy system topki na najwieksza serie.
4) Kolejna zmiana sa questy. Otrzymywalibysmy je gdy gra sie rozpoczyna. Kazdy gracz otrzymalby 4 questy.
a) Qusty latwe:
-zabojstwo danej ilosci graczy.
-wykopaniu danej ilosci danego surowca.
-zadanie danej ilosci zdrowia kamieniowi dusz.
b) Questy srednie:
-polegalyby na wykonaniu jednego z questow latwych przy uzyciu danej klasy.
c) Questy trudne:
-zniszczenie kamienia dusz druzyny przeciwnej
-zabicie 100 graczy
-pozostanie zywym przez cala rozgrywke
d) Questy druzynowe:
-polegalyby by na wykonaniu jednego zadania z tych wyzej wymienionych oraz jedno unikatowe czyli zniszczenie wszystkich kamieni dusz druzyn przeciwnych.
Nagrody zaczynalyby sie od 30$ za np wykopanie 30 rud zlota a dochodzilyby nawet do 500$ za wykonanie najtrudniejszego zadania jakim jest zniszczenie wszystkich kamieni dusz druzyn przeciwnych. W zestawie 4 questow zawsze znajdywaloby sie 1 zadanie duryznowe.
Dzieki takim zadaniom gracz ktory nie mialby odblokowanych klas czy boskich przedmiotow moglby w przyzwoitym okresie czasu zarobic na swoja pierwsza klase.
5) Ostatnia zmiana ktora osobiscie tak srednio mi sie podoba ale czemu nie to mozliwosc zakupienia mnoznika zarobku (sms, psc) na 1h dla calego serwera.
Jesli ktos z administracji zainteresowalby sie wprowadzeniem tych zmian to bardzo bym prosil o kontakt. Wytlumaczylbym dokladniej kazda zmiane oraz podal wiecej zastosowan do kazdej z nich poniewaz w powyzszej wypowiedzi moglem o czyms zapomniec badz niedokladnie opisac zasade funkcjonowania.
Zapomnialem napisac o takim jakby systemie rang/prestizu jak kto woli. Byloby 9 poziomow ulepszaloby sie je za kase zdobyta w grze
A co do upgradow klas to proponuje je tylko dlatego ze kazdy preferuje inny sposob walki inny charakter gry wiec jedni wola flasha jedni gornika inni ducha szpiega czy budowniczego. Dzieki tym upgradom kazdy moze wybrac klase ktora do niego pasuje najbardziej i wydawac zarobione pieniazki wlasnie na nia. A co do klas to jest ich duzo ale wciaz mogloby ich byc wiecej.