MineServer.pl - Minecraft Serwer Serwery Minecraft

Pełna wersja: Brak zakupionego vipa (proszę admina o sprawdzenie e-mail).
Aktualnie przeglądasz uproszczoną wersję forum. Kliknij tutaj, by zobaczyć wersję z pełnym formatowaniem.
Witam chciałbym żeby admin zajął się moją sprawą, którą opisałem mu w wiadomości e-mail. Jeżeli tyle trzeba czekać na reakcję to przepraszam, że się wcinam, ale nie wiem czy wysłałem wiadomość na zły adres czy coś. Chciałbym żeby ktoś przekazał adminowi, że mam problem. Na odpowiedź czekam już praktycznie 4 dni. Treść wiadomości załączam poniżej.

"Witam dnia 8.02.2019r. zakupiłem vipa na serwerze minefox. Może opiszę całą sytuację. Tak więc wszedłem na strone mineserwer.pl. Następnie wszedłem w okienko "sklep sms" i wybrałem zakup konta vip (pierwsza grafika, która się wyświetla po wejściu na stronę sklepu). Wybrałem płatność przelewem (blik). Pieniądze zostały mi pobrane z konta, a z CashBill dostałem potwierdzenie wykonania płatności. Wszystko jest w załącznikach w e-mailu. Na tą chwile mogę wysłać tylko screena tego, że przelew jest zrobiony. Robiłem go w piątek i jest on jeszcze w blokadach. W poniedziałek jeśli będzie trzeba to doślę normalne potwierdzenie przelewu. Ogólnie chodziło mi o kono vip na sky block-u. Serwer na którym się on znajduje to MINEFOX.PL. Mój nick w grze to WHATaBOY. Taki też wpisałem przy zakupie. Wysyłam tą wiadomość też na adres admin@zarabiam.com. Czekam na wiadomość. Pozdrawiam. "

Jeśli będzie trzeba to podam Adminowi na pw mój adres e-mail. Mogę wysłać również potwierdzenie przelewu.
Wystarczyło napisać tą wiadomość według wzoru. Co do czasu oczekiwania jest to różnie więc do prawdy cierpliwości.
Przy okazji upewnij się jeśli chodzi o ten email.

Jeżeli nie dostałeś zamówionej usługi należy napisać E-Mail na adres MINESERWER@ZARABIAM.COM

W treści Maila musi znajdować się:

1) Twój nick na serwerze:
2) Data i godzina wysłania:
3) Emial podany przy kupnie usługi:
4) Serwer na którym zamówiłeś usługę:
5) ID TRANSAKCJI:

Aby znaleźć ID transakcji trzeba wejść w EMAIL podany przy kupnie usługi i szukać wiadomości zatytułowanej "Płatność Cashbill" i tam szukamy ID transakcji (ciąg randomowych liter/liczb)

Weryfikacja twojego konta potrwa do 24 godzin. W weekendy do 48 godzin
Dobra to chyba już wiem o co chodzi. E-mail wysłałem na adres minefox@zarabiam.com... Angry A co do wzoru to nigdzie nie mogłem go znaleźć. Nie widzę wgl osobnego działu do takich spraw. :/ Jeżeli chodzi o datę i godzinę wysłania to chodzi o czas, w którym zamawiało się usługę? Dzięki za odpowiedz.
Cytat:Jeżeli chodzi o datę i godzinę wysłania to chodzi o czas, w którym zamawiało się usługę?
Tak ewentualnie przybliżoną.
W pierwszym zdaniu odpowiedziałeś sobie na wszystko "wszedłem na stronę mineserwer.pl..." skoro zamówiłeś vipa na serwerze mineserwer to masz go na mineserwer a nie minefox i tam też jest aktywny.
Wątek został przeniesiony do kosza.
Prawdopodobne przyczyny :

1. Temat jest niezgodny z regulaminem.
2. Podobny temat znajduje się już na forum.
3. Wątek nie jest już aktualny.
4. Autor prosił o jego przeniesienie.
5. Temat został wyczerpany bądź rozwiązany.
6. Nieodpowiedni tytuł tematu.

Pozdrawiamy
Administracja Forum.
Przekierowanie