13-February-2019, 17:47:21
Noo hejaaa!
Dawno mnie tu nie było
. Wiecie nauka i te sprawy xD.
Przychodzę z propozycją utworzenia nowego trybu, może trochę podobnego do WD, może trochę nowocześniejszego. Wiem, że jest teraz dużo pracy nad nowym RPG'iem, ale jednak watro spróbować.
Bunkers - inaczej bunkry ( jest to tylko wersja robocza, możecie dawać nowe pomysły na nazwy na dole
).
A więc, na czym ten tryb miałby polegać?
Jest to tryb opierający się głównie na PvP, taktyce i budowaniu pułapek(tzw. trapów).Są cztery drużyny - Czerwona, Niebieska, Żółta i Zielona - tak jak na WD. W jednym teamie jest 10 graczy, z tego każda drużyna ma swój własny czat. Są 3 tury:
1. - Chodzenie do początkowej kopalni i kupowanie narzędzi u villagerów, by przygotować się do 2 tury.
2. - "Drzwi kopalni złota otwierają się" gracze zbierają złoto, kupują ekwipunek i czekają na rozpoczęcie 3 tury, gdzie wybierają się na "KOTHA" - środek, aby go przejąć i dostać dodatkowe punkty XP (nawet jeżeli przegrają).
3. Drzwi na środek otwierają się - gracze wybiegają na środek gdzie przejmują KOTHA - KOTH jest w różnych miejscach, i rozpoczyna się co 10 min.
Gracze mogą kupować debufy, robić trapy, a celem wygranej jest zniszczenie vilaggera odpowiadającego za respawn graczy, jest on w każdej bazie drużyny. Drużyna odpada, gdy zabiciu villagera wszyscy gracze umrzą, do tej pory drużyna istnieje, ale ten kto został zabity nie może się zrespawnic.
Wygrywa drużyna, która utrzyma się najdłużej.
Żeby urozmaicić grę wpadłem na jeszcze jeden pomysł - dodam klasy, podstawowe 2 (nie mam za bardzo pomysłów
, piszcie swoje na dole).
Alchemik - może robić mikstury od 1 tury, posiada książke która daje mu potrzebne przedmioty co 5 min.( czas oczywiście można zmieniś w zależności od długości tur).
Akrobata - Stary ninja
double jump z odpornością na upadki, łuk z 6 strzałami
Oczywiście nie zabraknie rangi specjalnej - Kapitan - dostaje 2 razy więcej pkt XP za zabicie gracza, przejęcie KOTHA oraz wygraną.
PS. (Dla januszy, którzy zaszyją się w bazie - Gra od 3 tury trwa maks. 25 min.(czas też można zmienić).
Jest to chyba pierwszy mój projekt, więc prosiłbym o niewyśmiewanie się, a dawanie poprawek/propozycji do trybu. Chcę aby tryb się rozwijał, tak jak i serwer więc dlatego o tym piszę. W razie błędów proszę o wiadomość pw.
Pozdrawiam Magic
Dawno mnie tu nie było

Przychodzę z propozycją utworzenia nowego trybu, może trochę podobnego do WD, może trochę nowocześniejszego. Wiem, że jest teraz dużo pracy nad nowym RPG'iem, ale jednak watro spróbować.
Bunkers - inaczej bunkry ( jest to tylko wersja robocza, możecie dawać nowe pomysły na nazwy na dole

A więc, na czym ten tryb miałby polegać?
Jest to tryb opierający się głównie na PvP, taktyce i budowaniu pułapek(tzw. trapów).Są cztery drużyny - Czerwona, Niebieska, Żółta i Zielona - tak jak na WD. W jednym teamie jest 10 graczy, z tego każda drużyna ma swój własny czat. Są 3 tury:
1. - Chodzenie do początkowej kopalni i kupowanie narzędzi u villagerów, by przygotować się do 2 tury.
2. - "Drzwi kopalni złota otwierają się" gracze zbierają złoto, kupują ekwipunek i czekają na rozpoczęcie 3 tury, gdzie wybierają się na "KOTHA" - środek, aby go przejąć i dostać dodatkowe punkty XP (nawet jeżeli przegrają).
3. Drzwi na środek otwierają się - gracze wybiegają na środek gdzie przejmują KOTHA - KOTH jest w różnych miejscach, i rozpoczyna się co 10 min.
Gracze mogą kupować debufy, robić trapy, a celem wygranej jest zniszczenie vilaggera odpowiadającego za respawn graczy, jest on w każdej bazie drużyny. Drużyna odpada, gdy zabiciu villagera wszyscy gracze umrzą, do tej pory drużyna istnieje, ale ten kto został zabity nie może się zrespawnic.
Wygrywa drużyna, która utrzyma się najdłużej.
Żeby urozmaicić grę wpadłem na jeszcze jeden pomysł - dodam klasy, podstawowe 2 (nie mam za bardzo pomysłów

Alchemik - może robić mikstury od 1 tury, posiada książke która daje mu potrzebne przedmioty co 5 min.( czas oczywiście można zmieniś w zależności od długości tur).
Akrobata - Stary ninja

Oczywiście nie zabraknie rangi specjalnej - Kapitan - dostaje 2 razy więcej pkt XP za zabicie gracza, przejęcie KOTHA oraz wygraną.
PS. (Dla januszy, którzy zaszyją się w bazie - Gra od 3 tury trwa maks. 25 min.(czas też można zmienić).
Jest to chyba pierwszy mój projekt, więc prosiłbym o niewyśmiewanie się, a dawanie poprawek/propozycji do trybu. Chcę aby tryb się rozwijał, tak jak i serwer więc dlatego o tym piszę. W razie błędów proszę o wiadomość pw.
Pozdrawiam Magic