04-February-2019, 18:28:03
Na serwerze mineserwer.pl po założeniu np. Ciężkiego Hełmu Policyjnego +1 otrzymamy dodatkowe 2HP, lecz nie dostaniemy wtedy +3 "armoura", które bazowo dodaje diamentowy hełm. Jest to wina plugina, który został nieodpowiednio sporządzony. Błąd widzimy na wersji 1.9, lecz odczuwamy na każdej na której możemy wejść na serwer/tryb. Błąd polega na tym, że dodatkowe HP, które powinno być pod/nad przypisanym do zbroi "armourem" zastępuje ten "armour", przez co nosząc owy hełm moblibyśmy równiedobrze nosić dynie z tymi samymi enchantami (różnica praktyczna to tylko taka, że dynia się nie psuje i zasłania sporo ekranu z pierwszej osoby). Bug ten tyczy się każdej zbroi dodającej dodatkowe HP na trybie GTA6 (czyli Ciężki/e Policyjny/e +1 : Hełm, Spodnie, Buty, Kamizelka Kuloodoporna/Klata).
NPC (na mineserwer.p) u którego możemy wymienić Ciężkie Spodnie Policyjne +1 nie dające serca (ale z "armourem") na Ciężkie Spodnie Policyjne +1 dające +2HP (ale bez "armoura") (Screeny robione na wersji 1.9 u NPC "Naprawa Spodni" na serwerze mineserwer.pl na spawnie) :
http://mineserwer.pl/uploadzdjec/?pm=6UIR
http://mineserwer.pl/uploadzdjec/?pm=01RL
Z tego co wiem to takie bonusy HP były już dodawane na poprzednich RPG i wszystko działało więc jest to pewnie jakieś małe niedopatrzenie.
NPC (na mineserwer.p) u którego możemy wymienić Ciężkie Spodnie Policyjne +1 nie dające serca (ale z "armourem") na Ciężkie Spodnie Policyjne +1 dające +2HP (ale bez "armoura") (Screeny robione na wersji 1.9 u NPC "Naprawa Spodni" na serwerze mineserwer.pl na spawnie) :
http://mineserwer.pl/uploadzdjec/?pm=6UIR
http://mineserwer.pl/uploadzdjec/?pm=01RL
Z tego co wiem to takie bonusy HP były już dodawane na poprzednich RPG i wszystko działało więc jest to pewnie jakieś małe niedopatrzenie.