(19-April-2019 21:07:44)Zyceczeq napisał(a): [ -> ] (19-April-2019 21:05:37)kornelvip napisał(a): [ -> ]Mam ten sam problem
Też bym chciał nagrode dostać bo to troche nie fer że zrobilem a nic nie mam
Mój wątek jest powyżej wraz z ss'ami
no też miałem #nabijaniepostów xdd
Również mam tak samo... boss zabity... nagrody brak :/
Dobra 2 sprawy.
1. Tak jak wcześniej napisałem boss tygodnia nie działa... bo zabiciu go nie dostaje się nagrody.
2. Skrzynia wielkanocna. Nie da się jej otworzyć :/
(19-April-2019 10:37:40)Admin napisał(a): [ -> ] (11-April-2019 10:33:12)MrManga napisał(a): [ -> ]Drobne pytanie - Czy po wykonaniu wszystkich questów u Decarda nie powinniśmy czasem walczyć z jednym bossem?
Tu dorian niech sie tlumaczy poki nie ma bana....
Uhm, a co ja mam niby tłumaczyć? Były 2 bossy na arenie to obiłem i zabiłem jak jajka na Fantomach z BestRPG, proste. A w związku z tym, że rozwalanie kilku jajek na Fantomie jednocześnie było dozwolone to wyszedłem z założenia że tutaj również nie ma za to negatywnych konsekwencji.
Jak desperacko chcecie wiedzieć skąd są dwa a nie jeden (w zasadzie nawet były trzy za trzecim moim podejściem do dziennych), to znów nawiążę do Fantoma - Fantom się respi raz na wejście do areny, a to oznacza że po zginięciu on tam zostaje. A drugiemu graczowi też respi się Fantom, więc musi wtedy walczyć z dwójką Fantomów, bo ktoś zapomniał ustawić bossa tak, żeby się despawnował kiedy nie ma graczy w pobliżu. A to nie problem, kiedy arena jest mniejsza niż klatka dla mojego chomika.
(19-April-2019 09:42:56)Admin napisał(a): [ -> ] (09-April-2019 12:35:15)Dorian1998 napisał(a): [ -> ]Chciałem napisać o tym osobny wątek, ale jednak lepiej będzie to zgłosić tutaj:
Liczne potwory z expowisk nie wydają żadnych dźwięków. Niby jest to taki marny szczegół, ale zgłosiłem go mimo wszystko, tylko dlatego że dodaje to klimat samym walkom na RPG. Większą świadomość akcji, która się rozgrywa między potworem, a graczem. Moby, u których zaobserwowałem brak dźwięków to:
-Czarnoksiężnicy, ich uczniowie oraz boss z exp30;
-Wszystkie moby (włącznie z bossem) z exp35 poza Strażą Królewską;
-Nieumarły Arab (dziwna nazwa dla konia tak btw) z exp70;
-Nieumarły koń z exp80.
zrobione, od restartu beda glosy dla wszystkich mobow na expowiskach.
Sprawdziłem i na exp30 wszystko działa, na exp35 też. Na exp70 i 80 jednak konie wydają dźwięki pająków kiedy są atakowane, a nieumarły koń nie ma odgłosu śmierci. Można to jeszcze fixnąć?
@edit... again
Otrzymałem komunikat od RokoPVP, że Slime'y też wydają odgłosy pająków.
(20-April-2019 13:31:24)Dorian1998 napisał(a): [ -> ] (19-April-2019 10:37:40)Admin napisał(a): [ -> ] (11-April-2019 10:33:12)MrManga napisał(a): [ -> ]Drobne pytanie - Czy po wykonaniu wszystkich questów u Decarda nie powinniśmy czasem walczyć z jednym bossem?
Tu dorian niech sie tlumaczy poki nie ma bana....
Uhm, a co ja mam niby tłumaczyć? Były 2 bossy na arenie to obiłem i zabiłem jak jajka na Fantomach z BestRPG, proste. A w związku z tym, że rozwalanie kilku jajek na Fantomie jednocześnie było dozwolone to wyszedłem z założenia że tutaj również nie ma za to negatywnych konsekwencji.
Jak desperacko chcecie wiedzieć skąd są dwa a nie jeden (w zasadzie nawet były trzy za trzecim moim podejściem do dziennych), to znów nawiążę do Fantoma - Fantom się respi raz na wejście do areny, a to oznacza że po zginięciu on tam zostaje. A drugiemu graczowi też respi się Fantom, więc musi wtedy walczyć z dwójką Fantomów, bo ktoś zapomniał ustawić bossa tak, żeby się despawnował kiedy nie ma graczy w pobliżu. A to nie problem, kiedy arena jest mniejsza niż klatka dla mojego chomika.
@Edit
Tak przy okazji jak już się spowiadam, to macie jeszcze jeden komunikat - Ulepszanie łuku dodając do niego Infinity (u kowala oczywiście) powoduje dostosowanie wymagań lvlowych ulepszanego łuku do poziomu gracza, który go ulepszył. To oznacza, że łuk z powerem 200 może być używany przez gracza z 1 lvlem jeśli tylko ktoś mu da 100K$.
(19-April-2019 09:42:56)Admin napisał(a): [ -> ] (09-April-2019 12:35:15)Dorian1998 napisał(a): [ -> ]Chciałem napisać o tym osobny wątek, ale jednak lepiej będzie to zgłosić tutaj:
Liczne potwory z expowisk nie wydają żadnych dźwięków. Niby jest to taki marny szczegół, ale zgłosiłem go mimo wszystko, tylko dlatego że dodaje to klimat samym walkom na RPG. Większą świadomość akcji, która się rozgrywa między potworem, a graczem. Moby, u których zaobserwowałem brak dźwięków to:
-Czarnoksiężnicy, ich uczniowie oraz boss z exp30;
-Wszystkie moby (włącznie z bossem) z exp35 poza Strażą Królewską;
-Nieumarły Arab (dziwna nazwa dla konia tak btw) z exp70;
-Nieumarły koń z exp80.
zrobione, od restartu beda glosy dla wszystkich mobow na expowiskach.
Sprawdziłem i na exp30 wszystko działa, na exp35 też. Na exp70 i 80 jednak konie wydają dźwięki pająków kiedy są atakowane, a nieumarły koń nie ma odgłosu śmierci. Można to jeszcze fixnąć?
@edit... again
Otrzymałem komunikat od RokoPVP, że Slime'y też wydają odgłosy pająków.
To z tym łukiem to chyba nie do końca tak... bo z tego co wyczytałem to power broni tez będzie taki jak lvl.... czyli osoba o 1 lvl jak ulepszy ten łuk to będzie mieć on power 1, a przynajmniej ja tak to zrozumiałem.
To z tym łukiem to chyba nie do końca tak... bo z tego co wyczytałem to power broni tez będzie taki jak lvl.... czyli osoba o 1 lvl jak ulepszy ten łuk to będzie mieć on power 1, a przynajmniej ja tak to zrozumiałem.
To pomyliłeś z łukiem strzelca jak gracz ma np. lvl 10 i da 1k to łuk strzelca ma moc 10 i jest od 10 lvl.
A to że możesz każdy łuk to moc zostaję a lvl dostosowuje do lvl gracza jak pisał Dorian.
(22-April-2019 21:36:23)RokoPVP napisał(a): [ -> ]Z takiego Moba: http://prntscr.com/ng70h6 którego przyzwał ten Boss na 95 http://prntscr.com/ng70xc po zabiciu nie leci exp, nie wiem czy to jest celowe, jak tak to trochę bez sensu, bo trzeba się chwilę namęczyć, żeby takiego nietoperza zabić :/
Dodam coś od siebie - osobiście jeśli Dręczyciele (latające "duszki") mają nie dawać żadnego expa (a rozumiem czemu, żeby gracz nie mógł sobie bezustannie przywoływać z pomocą bossa darmowego expa bez ruszania się z miejsca), niech chociaż zostaną osłabione w kwestii HP do jakichś 2K życia żeby walka z bossem nie trwała wieczność. Poza tym on respi ich do nawet trzech za jednym razem (a respić se może w nieskończoność), co już jest wystarczającym wyzwaniem. Nie tylko to, ale sam boss ma również swoje ataki i ogromną pulę zdrowia.
(19-April-2019 16:52:26)MrManga napisał(a): [ -> ]EXP.60
https://imgur.com/Gk6f7a8
EXP.65
https://imgur.com/OIjZ7NN
Proszę o weryfikacje bossa z zadań dziennych czy w przypadku, gdy drugi gracz nie zabije swojego bossa, to czy pozostaje on nadal na arenie w celu zostania unicestwionym przez drugiego gracza (co później prowadzi do podwójnego dropu na korzyść kolejnego gracza, który wstąpi na tamtą arenę) ?
https://imgur.com/kc7HMY8
expowiska fixniete,
w kwestii dorian niech sie wytlumaczy w innym przypadku zakwalifiuje to jako wyrzkostywaynie bugow gdyz to nie pierwszy raz...