DogeAdmirał napisał(a):To co napisałeś jest według mnie (nie mówię że według każdego) bardzo dobrym pomysłem! Naprawienie niewidzialnych potworów od razu by nie było ich na później.
Ludzie, bez przesady. Najpierw problem musiałby wystąpić, skoro skrypt jest pisany zupełnie od nowa, to @Admin raczej zastosuje stosowne poprawki przed startem trybu. Myślę, że także szybko je naprawi, bo świeży tryb zawsze jest naprawiany w ekspresowym tempie.
Dyskusja o prawdopodobnych błędach jest całkiem bezsensu, bowiem nie wiemy nawet czy takowe wystąpią.
Propozycja: Dusze Mścicieli.
Na początku. Co to jest, do czego ona będzie nam potrzebna?
Będzie to mały zombie (ten co szybko biega), będzie podążał za nami.
Mogło by być kilka poziomów, oraz rodzai sylphów.
1. Rodzaj- Ogień
2. Rodzaj- Woda
3. Rodzaj- Ziemia
4. Rodzaj- Powietrze
5. Rodzaj- Światło (dodatkowa)-|>>>Opisuje w edicie na końcu
6. Rodzaj- Mrok (dodatkowa)---|>>>----------||------------------
Ale do rzeczy, do czego one będą nam potrzebne?
Używając pewnej komendy będzie można się w niego zmienić (wtedy sylph znika, już nie podąża za nami, ponieważ się w niego przemieniliśmy)
Jego czas działania wynosi 20 s.
W tym czasie sylph będzie miał 4 podstawowe umiejętności.
Np. Ognisty, będziemy mogli rzucić ognistą kulą.
Woda np. lodowy pocisk lub coś w tym stylu.
itd., itd.
Sylpha można zdobyć dopiero po 100 levelu.
Upgradować sylpha na większe poziomy można poprzez kamienie chwały, które można zakupić za 50,000$ w grze (1szt.)
Sylpha będzie mógł mieć zarówno jak i potwór, jak i wojownik. Limit użyć w grze wynosi dwie przemiany. W czasie przemiany dodatkowo ranimy przeciwnika falą uderzeń (2 fale) po 1 serduszku nie zwracając uwagi na armor przeciwnika.
Propozycje, to nie znaczy, że mam od razu pisać plugin, bo po prostu nie umiem.
@Edit
Sylphy miały by nazwy:
Ogień- Ares
Woda- Iris
Prąd- Gaia
Powietrze- Faun
Ponadto:
Gracze, którzy by zdobyli 200 level.
Mogli by zdobyć, nawet wybrać dwa inne sylphy
Światłość- Apollo
Mrok- Hades
Byłyby to "klasy" nieco lepsze od podstawowych
Każda po 100 tys. (nie wiem jak z ekonomią na WvsPIII)
[quote]
Ludzie, bez przesady. Najpierw problem musiałby wystąpić, skoro skrypt jest pisany zupełnie od nowa, to @Admin raczej zastosuje stosowne poprawki przed startem trybu. Myślę, że także szybko je naprawi, bo świeży tryb zawsze jest naprawiany w ekspresowym tempie. Dyskusja o prawdopodobnych błędach jest całkiem bezsensu, bowiem nie wiemy nawet czy takowe wystąpią.
[quote]
Boże... Człowieku ten bug wałkuje się od paru lat, a ty teraz mówisz że @Admin piszę od nowa, ok wszystko się zgadza pisze od nowa pisze, ale jak jest nowy tryb no to musi napisać od początku... Poza tym banan ma RPG 2.0, RPG 3.0 i wiele innych trybów więc jak on może wszystkie na raz zrobić? A twój komentarz: Dyskusja o prawdopodobnych błędach jest całkiem bezsensu, bowiem nie wiemy nawet czy takowe wystąpią.
Czy ty czytałeś cokolwiek poza moim komentarzem? Nikt nie powiedział że będą tylko Olek powiedział żeby banan naprawił bo przecież banan może zapomnieć znowu to zrobić i Olek najlepszy gracz WVSP 1 i 2 mówi po prostu, a ja tylko mu bije brawa że on napisał poza 5 osobami... (nie licząc mnie)
@up: Jakie RPG 2.0? To jest już dawno skończone, wręcz zapomniany tryb który od czasu do czasu dostaje upgrade. RPG 3.0 jest już prawie skończone. Na kolejnych dniach beta testy się skończą. Potem to już czekanie na bugi i błędy zgłaszane przez graczy. Będzie to naprawiane i przez dłuższy czas od startu banan będzie poświęcać na ten tryb więcej czasu. Gdy to się skończy zajmie się już na całego nowym wVSp. Zresztą, ja nie wiem dlaczego drążysz temat. To jest luźna pogadanka. Do prac jeszcze troszkę zostało. Bicie braw Olkowi też jest zbędne. Na pewno to go ucieszy, ale napisanie "god pomysł wprowadźmy go do trybu" nie sprawi że tak się stanie

.
Nie będzie też tak że każda rzecz która będzie zaproponowana wejdzie w życie. Niektóre projekty są tak wywalone w kosmos że masakra.
@down: Gdzie ja ci napisałem że RPG 2.0 nie jest bądź nie musi być aktualizowane? Czytaj ze zrozumieniem. Nie wiem o co ty się prujesz. Wyraziłem swoje zdanie.
Co do Olka to mnie źle zrozumiałeś. Jasne, dobrze że przypomniał o błędach. Na plus. Chodziło o pomysł z klasami.
Masz jeszcze jakieś wątpliwości co o moich zdań to pisz mi na pv. Nasze sprzeczki nikogo nie obchodzą. Nie róbmy z tego tematu off topica.
(28-January-2019 22:53:18)TrooxPL napisał(a): [ -> ]@up: Jakie RPG 2.0? To jest już dawno skończone, wręcz zapomniany tryb który od czasu do czasu dostaje upgrade. RPG 3.0 jest już prawie skończone. Na kolejnych dniach beta testy się skończą. Potem to już czekanie na bugi i błędy zgłaszane przez graczy. Będzie to naprawiane i przez dłuższy czas od startu banan będzie poświęcać na ten tryb więcej czasu. Gdy to się skończy zajmie się już na całego nowym wVSp. Zresztą, ja nie wiem dlaczego drążysz temat. To jest luźna pogadanka. Do prac jeszcze troszkę zostało. Bicie braw Olkowi też jest zbędne. Na pewno to go ucieszy, ale napisanie "god pomysł wprowadźmy go do trybu" nie sprawi że tak się stanie
.
Nie będzie też tak że każda rzecz która będzie zaproponowana wejdzie w życie. Niektóre projekty są tak wywalone w kosmos że masakra.
Ty siebie słyszysz??? RPG 2.0 ma ledwie rok czasu... RPG 3.0 jest PRAWIE skończone, ale skoro mają wystąpić to po co zajmować się trybem kolejnym skoro można jeden skończyć... Poza tym to banan wszystko piszę te RPG 2.0, RPG 3.0, WVSP 3 on sam to pisze więc samo stwierdzenie że RPG 2.0 nie musi być update'owane jest bezsensownym stwierdzeniem, aczkolwiek nie można siedzieć nad jednym i tym samym... A twój komentarz żeby braw Olkowi nie bić... Hahahha większej głupoty nie słyszałem... To że napiszę że bić brawa mu trzeba nie znaczy że chciałem właśnie to powiedzieć... Chciałem stwierdzić że Olek zamiast jak reszta cicho jak mysz kościelna żeby potem bugi były itp. to Olek od razu przypomina żeby nie było takiej sytuacji. Według mnie nie problem było w pisaniu skryptów, pluginów itd. tylko problem był z wersją. Wersja 1.7 była starą wersją i były na niej liczne błędy...
Propozycja klasy:
Zaklinacz
Posiadał by miecz który podpalał by potwory do tego posiadał by czar który dawał by mu butelki exp więc mógłby szybciej enchantować przedmioty m.in. zbroję.
Posiadał by również smacznego banana, bloki i stałą odporność na ogień.
Jakieś lepsze zbroje podstawowe dla wojowników bo zombie zwykły zabija do na 3 4 hity
Wprowadzenie:
1) Texturepack: średniowieczny, bazujący na poprzednich (ot, nutka wspomnień), podmienić skina Steve/Alexa na skórkę średniowiecznego woja/rycerza/klimatyczną;
2) Wprowadzenie nazewnictwa klas potworów i wojowników bazującego na popularnych podaniach i wierzeniach, tj.: zombie, szkielet, wampir, golem, wilkołak, goblin, potwór Frankenstein'a, Topielec itd.. Dla wojowników – może rozbudować nazwy klas/czegokolwiek o popularnych w pop-kulturze łowców potworów? Wiecie, Abraham Van Helsing itp..
(01-February-2019 20:11:58)Tomekk napisał(a): [ -> ]Wprowadzenie:
1) Texturepack: średniowieczny, bazujący na poprzednich (ot, nutka wspomnień), podmienić skina Steve/Alexa na skórkę średniowiecznego woja/rycerza/klimatyczną;
2) Wprowadzenie nazewnictwa klas potworów i wojowników bazującego na popularnych podaniach i wierzeniach, tj.: zombie, szkielet, wampir, golem, wilkołak, goblin, potwór Frankenstein'a, Topielec itd.. Dla wojowników – może rozbudować nazwy klas/czegokolwiek o popularnych w pop-kulturze łowców potworów? Wiecie, Abraham Van Helsing itp..
Na razie zacznijmy od podstaw a potem zajmijmy się TXT ;d
Ja nie wiem w co ty wierzysz, ale skoro w klasyki idziesz to nie widzę sensu żeby ich tak nazywać.
Ale ty farmazony piszesz.