13-December-2018, 10:30:19
Heja,
szybka rozkminka na temat PVP na bescie, podczas pisania nowego rpga i tak przymierzam się do jego napisania wiec wprowadzenie czegoś podobnego lub nieco innego lecz na zasadach autorskich na bescie również mogłoby się przyjąć - tak aby nie sam sharpness broni był kluczowy przy PvP.
Tak więc pytanie podstawowe - czy chcielibyście aby na bestrpg był wprowadzny inny/nowy system PvP?
Jeśli tak to przedstawcie w jaki sposób to widzicie.
Ja od siebie dodam przykładowe propozycje.
Dmg w pvp uzależniony od Siły/Zręczności/Szcześcia
Każdy punkt siły to 0.1dmg, sharpness broni nie miałby tu żadnego znaczenia. Szczęście działałoby jak tradycyjna szansa na krytyke, w przypadku krytyki dmg podniesiony o kolejne 0.1dmg za kazdy punkt zręczności.
Łuki działałyby na podobnej zasadzie z tym że ich dmg końcowy byłby obniżony o 30%. (w innym przypadku biłyby tyle samo co broń biała).
Oczywiście to tylko przykład, można go dowolnie zmienić, i tak osoby które mają wyższy lvl/lepsze statystyki będą mieć przewagę, jednak walka będzie miała znacznie mniejszy współczynnik losowości.
Zapraszam do dyskusji.
szybka rozkminka na temat PVP na bescie, podczas pisania nowego rpga i tak przymierzam się do jego napisania wiec wprowadzenie czegoś podobnego lub nieco innego lecz na zasadach autorskich na bescie również mogłoby się przyjąć - tak aby nie sam sharpness broni był kluczowy przy PvP.
Tak więc pytanie podstawowe - czy chcielibyście aby na bestrpg był wprowadzny inny/nowy system PvP?
Jeśli tak to przedstawcie w jaki sposób to widzicie.
Ja od siebie dodam przykładowe propozycje.
Dmg w pvp uzależniony od Siły/Zręczności/Szcześcia
Każdy punkt siły to 0.1dmg, sharpness broni nie miałby tu żadnego znaczenia. Szczęście działałoby jak tradycyjna szansa na krytyke, w przypadku krytyki dmg podniesiony o kolejne 0.1dmg za kazdy punkt zręczności.
Łuki działałyby na podobnej zasadzie z tym że ich dmg końcowy byłby obniżony o 30%. (w innym przypadku biłyby tyle samo co broń biała).
Oczywiście to tylko przykład, można go dowolnie zmienić, i tak osoby które mają wyższy lvl/lepsze statystyki będą mieć przewagę, jednak walka będzie miała znacznie mniejszy współczynnik losowości.
Zapraszam do dyskusji.